discovery 4 hse bluetooth
Moderátor: Miky_CZ
discovery 4 hse bluetooth
Zdravím páni, som tu nový a potreboval by som poradiť, nedávno mi pristálo v garáži Disco 4 HSE r.v. 2010 kupoval som ho s tým, že je v "plnke" aj DE predajca tvrdil, že má bluetooth tak som to na mieste neriešil. Ale žiadny mobil mi ho nevie vyhľadať. Píše len "Phone not fitted" je možné, že by HSE verzia nemala bluetooth? - mám aj tlačidlá na volante aj hlasové ovládanie autá funguje. Dík za radu.
- Hubert
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Kontaktovat uživatele:
Re: discovery 4 hse bluetooth
No nevím jak je to přesně u Disco 4 , ale co jsem se setkal já tak je nutné ten BT i v autě zapnout (zviditelnit) a to funguje cca 120 sec pak je nutné to opakovat.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
no u LR by to malo ist furt iba treba po vyhladaní dať kod 2121 ale mne ho ani nenajde. Asi sa dnes pozriem, či je tam BT modul fyzicky.
- cyril
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
Na mé D4 je BT viditelný pořád. A správně, kód 2121 sedí. Zkus zkontrolovat všechny pojistky. Kde všude jsou, najdeš v návodu. Začal bych těmi pod přihrádkou spolujezdce. Pokud máš ve své blízkosti LR servis, skoč tam. Při napíchnutí za pár euro ušetříš spoustu času marným hledáním závady. Třeba tam BT nemáš, o čemž pochybuji, když máš ovladače telefonu na volantu. Samozřejmě vycházím z toho, že jsi auto koupil u důvěryhodného prodejce a nemáš nějakou skládačku.Tak držím palce a jsem zvědav, jak to dopadne. Nezapomeň sem dát potom info.
Cyril.
Cyril.