rozvody 300tdi
Moderátor: Miky_CZ
rozvody 300tdi
Potkal jsem motor rozvody přeskočily po 90000 km kvůli povolené kladce (dělal je jeden nejmenovaný mechanik na Praze východ) nevadí stane se . Zajímá mě výměna simerigu na vačkové hřídeli - můžu povolit středovou matici na rozvodovém kole vačkové hřídele aniž by se mi rozhodila poloha vačky vůči rysce na kole ? A za druhé vačková hřídel se mi pokaždé pootočí při pokusu ustavit ji na rysku (mám sundané vahadla) takže jde velmi zlehka pouze přemáhá odpor zřejmě vakuové pumpy. Mám počkat až přijdou vahadla a tyčky (jedno prasklo a tyčky se zohýbali ), nebo sundat vakuovou pumpu a nebo se dá hřídel nějak aretovat proti otáčení ?
je to zase k.o.
- Kusto
- Příspěvky: 894
- Registrován: 16 kvě 2012 19:07
- tel.: 602516325
- auto: D1 300 tdi
- Bydliště: Sudoměřice u Bechyně
Re: rozvody 300tdi
To co ti posouvá rysku bude čerpadlo, jestli to děláš s řemenem, snad 

- Hubert
- Příspěvky: 2518
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozvody 300tdi
Středový šroub co drží kolo na vačce můžeš normálně povolit nic se nestane. To že se vačka sama neudrží na rysce je normál.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.