




Moderátor: Miky_CZ
... tam sa ani nic ine cakat nedalo ale aspon mas istotu.jbizik píše:.....s kardanom som išiel rovno do Kardanservisu v Žiline
Z co když stojíš se zařazeným P na převodovce? A co když to podržíš na brzdě a plynem přidáš cca 50 otáček na motoru?marec23 píše:Ja riesim podobny problem na DIII ... ked stojim so zaradenou prevodovkou (automat) pochvili autom zacne triast/sklbat. Akonahle sa pohnem a zvysim otacky vsetko ide hladko a plynule. Cize auto chodi v podstate normalne, len ked stojim, ma problem. Tiez to vacsinou zmizne ked vyradim do N, alebo P. Asi to nieje rovnaky problem ked to za jazdy zmizne ... coto moze byt? Zatial som pod auto nepozeral ... nemam kde.
Teraz som to bol skusat ... myslel som ze to robi ked stojim na brzde, ale robi to aj ked mam zaradene P, takze prevodovku predbezne vylucujem. Ked pridam, hned to zmizne.MadTom píše: Z co když stojíš se zařazeným P na převodovce? A co když to podržíš na brzdě a plynem přidáš cca 50 otáček na motoru?
Totiž pokud se auto nepohybuje, tak to nebude ani od kol, kardanů, diferenciálů a velké části převodovky, protože se prostě netočí. Točí se ti pouze motor a část převodovky okolo měniče.
Může to dělat měnič, možná i vstřik(y)marec23 píše:Teraz som to bol skusat ... myslel som ze to robi ked stojim na brzde, ale robi to aj ked mam zaradene P, takze prevodovku predbezne vylucujem. Ked pridam, hned to zmizne.MadTom píše: Z co když stojíš se zařazeným P na převodovce? A co když to podržíš na brzdě a plynem přidáš cca 50 otáček na motoru?
Totiž pokud se auto nepohybuje, tak to nebude ani od kol, kardanů, diferenciálů a velké části převodovky, protože se prostě netočí. Točí se ti pouze motor a část převodovky okolo měniče.