Chip do 3,6 tdv8 200kw
Chip do 3,6 tdv8 200kw
Cau chci se zeptat, nemate nahodou nekdo zkusenosti, nebo primo nejaky chip v tomto motoru 3,6 tdv8 200kw ? Jak je to ze spotrebou s vykonem atd atd. Jestli je to dobry. Doporucili byste ho nebo ne. Diky za nazory A.P
- strycek2
- Příspěvky: 43
- Registrován: 10 lis 2014 20:59
- auto: L322 2012 4,4 TDV8
- Bydliště: Senica, Slovakia
Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw
Tak nikto nič? Tiež by ma zaujímalo aké sú skúsenosti s chipom na TDV8...
Xtuning.cz chipuje motor 4,4 TDV8 230kW a 700Nm na 280kW a 800Nm

Xtuning.cz chipuje motor 4,4 TDV8 230kW a 700Nm na 280kW a 800Nm

2012 Range Rover L322 4,4 TDV8
2007 Land Rover Defender 130 2,4 TD4
2011 Land Rover Defender 110 2,4 TD4 Versalift
2007 Land Rover Defender 130 2,4 TD4
2011 Land Rover Defender 110 2,4 TD4 Versalift
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw
Tí istý + u nás na SK ProfiTuning spraví tuning aj na 3,6. Z fóra tipujem Kokeška, že sa mu to nedalo spávať a niečo už má vymyslené
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- strycek2
- Příspěvky: 43
- Registrován: 10 lis 2014 20:59
- auto: L322 2012 4,4 TDV8
- Bydliště: Senica, Slovakia
Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw
ešte by sa hodili nejáke osobné skúsenosti 

2012 Range Rover L322 4,4 TDV8
2007 Land Rover Defender 130 2,4 TD4
2011 Land Rover Defender 110 2,4 TD4 Versalift
2007 Land Rover Defender 130 2,4 TD4
2011 Land Rover Defender 110 2,4 TD4 Versalift
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw
Tu je veľmi málo majiteľov TDV8. No vo všeobecnosti sa dá čipovať akýkoľvek motor, zvlášť preplňovaný. Spomínané 2 firmy to robia myslím s rozumom, vlastne len optimalizujú SV riadiacej jednotky a celé to zmerajú na brzde. Na tieto 2 firmy som ešte nepočul negatívne referencie takže ak sa Ti zdá málo čo máš, tak + 10-15% mu nemože ublížiť
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
- Příspěvky: 15219
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw
Pokud někdo zasáhne do SW v řídící jednotce, proběhne to na brzdě, zkontroluje emise, tak není o čem. Takto to má vypadat. Tomu ovšem odpovídá i cena a výsledek. Prosím nesrovnávat LR a VW - auto od VW je venku podstatně víc než od LR, zvlášť V8, takže i cena za stejně kvalitní produkt bude nejspíš jinde.
Já bych se spíš zeptal, proč takto výkonné auto vůbec čipovat? Chybí výkon? To by majitel měl vědět předem. Něco jiného je TD5ka, která má výkon poloviční a auto váží skoro stejně.
Já bych se spíš zeptal, proč takto výkonné auto vůbec čipovat? Chybí výkon? To by majitel měl vědět předem. Něco jiného je TD5ka, která má výkon poloviční a auto váží skoro stejně.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- strycek2
- Příspěvky: 43
- Registrován: 10 lis 2014 20:59
- auto: L322 2012 4,4 TDV8
- Bydliště: Senica, Slovakia
Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw
Acone, vo všeobecnosti je tu pomenej info čo sa týka TDV8, čo je škoda, samozrejme chápem, že tých motorov nie je v obehu toľko ako 2,5 či 3,0 od BMW...Každopádne ak by som sa rozhodol pre chip, rozhodne len u renomovanej firmy kde je kvalita na 1. mieste
Cenu rozhodne neplánujem naháňať, lebo na takomto aute nič neušetríš pokiaľ čokoľvek zanedbáš.
Prečo chip? Toť dobrá otázka od MadTom-a. Výkonu pri 2,7t niekdy nie je dosť, a keď za autom je ďalšej 3,5t, rozhodne sa to hodí. Pokiaľ by sa polepšila spotreba, je to fajn. Nie, že by bola extrémna, ale tento rok to vyzerá na 45tis. km a tam sa aj 0,5l úspora prejaví. A do tretice by sa mi možno páčilo keby čosi skôr radil hlavne v kopci.

Cenu rozhodne neplánujem naháňať, lebo na takomto aute nič neušetríš pokiaľ čokoľvek zanedbáš.
Prečo chip? Toť dobrá otázka od MadTom-a. Výkonu pri 2,7t niekdy nie je dosť, a keď za autom je ďalšej 3,5t, rozhodne sa to hodí. Pokiaľ by sa polepšila spotreba, je to fajn. Nie, že by bola extrémna, ale tento rok to vyzerá na 45tis. km a tam sa aj 0,5l úspora prejaví. A do tretice by sa mi možno páčilo keby čosi skôr radil hlavne v kopci.

2012 Range Rover L322 4,4 TDV8
2007 Land Rover Defender 130 2,4 TD4
2011 Land Rover Defender 110 2,4 TD4 Versalift
2007 Land Rover Defender 130 2,4 TD4
2011 Land Rover Defender 110 2,4 TD4 Versalift
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw
MadTom píše:Pokud někdo zasáhne do SW v řídící jednotce, proběhne to na brzdě, zkontroluje emise, tak není o čem. Takto to má vypadat. Tomu ovšem odpovídá i cena a výsledek. Prosím nesrovnávat LR a VW - auto od VW je venku podstatně víc než od LR, zvlášť V8, takže i cena za stejně kvalitní produkt bude nejspíš jinde.
Já bych se spíš zeptal, proč takto výkonné auto vůbec čipovat? Chybí výkon? To by majitel měl vědět předem. Něco jiného je TD5ka, která má výkon poloviční a auto váží skoro stejně.
zasadni nesouhlas s porovnanim VW a LR, je uplne jedno jestli je to R4 nebo V8, princip je absolutne stejny a brzda neni vubec nutna.
Pokud delam upravy ktere jsou v radu 10-20procent, kde rezerva motoru je 50-100procent pak neni co resit.
U RR 200KW delam upravy hlavne s polozenim vykonu dolu. Je to proto ze vetsina majitelu si stezuje na prilisne vytaceni motoru do prerazeni pri volne jizde a velkou spotrebu.
Neresim spolehlivost motoru 2.7tdv6 popr. 3.0tdv6 a 3.6tdv8 to je jina vec. Jinak podle me jsou to vyhozene penize za divadlo, uz nekolikrat sem predelaval soft prave po renomovane firme kterou uvadet nebudu. Neni to o tom ze bych si nemohl poridit brzdu, ale jeji prinos by byl minusovy. Bylo by treba razatne zdrazit a posadit ceny za upravu SW uplne zbytecne vysoko. Za cenu prace onoho divadla. Brzda ma smysl pro vozidla zavodni kde hledam opravdu desetiny procent a muzu porovnavat vysledek za vysledkem v ruznych rezimech. Pro seriova auta se delaji stejne naucene seriove upravy az na par vyjimek.
-
- Příspěvky: 15219
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw
Ano, princip řízení moderních deiselových motorů u VW i LR je stejný. Pro úpravu v rozumných mezích tedy stačí to odladit jednou, nejlépe na té brzdě, a potom to jenom kopírovat do dalších stejných aut, a v každém konkrétním autě to potom otestovat, že je vše jak má být. Pokud není přístup k brzdě, tak se dá postupovat postupnými kroky a najíždět s tím kilometry, výsledek bude podobný, bude to ale časově náročné. Existují i chytré SW, které umí po zadání parametrů auta při určitém druhu provozu (rovina a plnej plyn) dopočítat parametry, a tedy se dají při zachování pokud možno stejných podmínek použít na srovnání stavu před a po změně.
Rozdíl mezi VW a LR je v počtech doopravdy stejných aut (a tedy i lidí, co si s tím různě hrají), ono když vezmu TD5ku, tak i mezi nimi je několik různých nezáměnných verzí (Disco/Def, manuál/automat, Euro/Euro3), a odjezdit si všechny, nebo odměřit na brzdě je docela dost práce (= času a peněz). A to těchto aut je venku podle mě víc než poptávaných RR s tdv8.
Podle mě první kritérium by bylo, zda mi to tam nahrají a nechají mě to otestovat, ještě před tím, než to budou chtít zaplatit, s tím, že pokud to nebude ono, tak to dají do původního stavu. Pokud je dodavatel seriózní a stojí si za svou prací, tak se nemá čeho bát.
To jsme ale už docela dost bokem od původního dotazu.
Rozdíl mezi VW a LR je v počtech doopravdy stejných aut (a tedy i lidí, co si s tím různě hrají), ono když vezmu TD5ku, tak i mezi nimi je několik různých nezáměnných verzí (Disco/Def, manuál/automat, Euro/Euro3), a odjezdit si všechny, nebo odměřit na brzdě je docela dost práce (= času a peněz). A to těchto aut je venku podle mě víc než poptávaných RR s tdv8.
Podle mě první kritérium by bylo, zda mi to tam nahrají a nechají mě to otestovat, ještě před tím, než to budou chtít zaplatit, s tím, že pokud to nebude ono, tak to dají do původního stavu. Pokud je dodavatel seriózní a stojí si za svou prací, tak se nemá čeho bát.
To jsme ale už docela dost bokem od původního dotazu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw
Tak to je uplne naprosto jasne ja tomu rikam ZARUKA SPOKOJENOSTI. Pokud clovek neni spokojen nebo se mu to nelibi ma absolutni narok na vraceni penez.MadTom píše:Ano, princip řízení moderních deiselových motorů u VW i LR je stejný. Pro úpravu v rozumných mezích tedy stačí to odladit jednou, nejlépe na té brzdě, a potom to jenom kopírovat do dalších stejných aut, a v každém konkrétním autě to potom otestovat, že je vše jak má být. Pokud není přístup k brzdě, tak se dá postupovat postupnými kroky a najíždět s tím kilometry, výsledek bude podobný, bude to ale časově náročné. Existují i chytré SW, které umí po zadání parametrů auta při určitém druhu provozu (rovina a plnej plyn) dopočítat parametry, a tedy se dají při zachování pokud možno stejných podmínek použít na srovnání stavu před a po změně.
Rozdíl mezi VW a LR je v počtech doopravdy stejných aut (a tedy i lidí, co si s tím různě hrají), ono když vezmu TD5ku, tak i mezi nimi je několik různých nezáměnných verzí (Disco/Def, manuál/automat, Euro/Euro3), a odjezdit si všechny, nebo odměřit na brzdě je docela dost práce (= času a peněz). A to těchto aut je venku podle mě víc než poptávaných RR s tdv8.
Podle mě první kritérium by bylo, zda mi to tam nahrají a nechají mě to otestovat, ještě před tím, než to budou chtít zaplatit, s tím, že pokud to nebude ono, tak to dají do původního stavu. Pokud je dodavatel seriózní a stojí si za svou prací, tak se nemá čeho bát.
To jsme ale už docela dost bokem od původního dotazu.
- cibajs
- Příspěvky: 80
- Registrován: 13 pro 2011 19:42
- tel.: 0911 739 593
- auto: RR P38 2,5DSE
- Bydliště: Prievidza
Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw
Čau. Boli sme teraz u Kokeška s 3,6 RRS a čipol nám to. Zatiaľ: cesta domov 160 km a porovnanie pred a po je asi také, že normálno jazdou to konečne radí pod 2000 rpm (1700rpm/120kmh dobré nie), auto sa berie lepšie od spodu a spotreba išla podľa palubáku z 11 na 10,8 ale to treba viecej pojazdiť. Takže zatiaľ spokojnosť.
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw
Ahoj Janko,cibajs píše:Čau. Boli sme teraz u Kokeška s 3,6 RRS a čipol nám to. Zatiaľ: cesta domov 160 km a porovnanie pred a po je asi také, že normálno jazdou to konečne radí pod 2000 rpm (1700rpm/120kmh dobré nie), auto sa berie lepšie od spodu a spotreba išla podľa palubáku z 11 na 10,8 ale to treba viecej pojazdiť. Takže zatiaľ spokojnosť.
a treba podotknout ze software byl uz nekym upravovan!!! Tam uz spotreba mene nepujde. Vetsina lidi tam ma kolem 13l/100km
- cibajs
- Příspěvky: 80
- Registrován: 13 pro 2011 19:42
- tel.: 0911 739 593
- auto: RR P38 2,5DSE
- Bydliště: Prievidza
Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw
Hej hej, na to som pozabudol, že to už niekto skúšal.
- cibajs
- Příspěvky: 80
- Registrován: 13 pro 2011 19:42
- tel.: 0911 739 593
- auto: RR P38 2,5DSE
- Bydliště: Prievidza
Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw
Tak po 500 km priemerná spotreba 10,5L. Počítané pri tankovaní doplna a do plna. 

Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw
Čau, jak to dopadlo s tím čipem s odstupem času? Jen plusy nebo i nějaký mínus? Trochu nad tím přemýšlím, tak bych chtěl poradit od někoho, kdo to má dýl.. Nechal jsem si pár aut upravit, ne vždy to bylo ok.. Naftová oktávka 77 kw super, Pajero 2,8 super, pětivál audina nafta špatně..odcházelo kde co, fiat 2,4jtd taky špatně, spojka šla do hrobu a do roku další. Benzín mazda 323 1,8 turbo 4x4 ..ta jela jako prase ale od pumpy k pumpě i s lehkou nohou. tak nevím..jde mi spíš o spotřebu a aby motor dřív přeřazoval, výkonu je u té 3,6 dost..cibajs píše: 02 lis 2015 11:33 Tak po 500 km priemerná spotreba 10,5L. Počítané pri tankovaní doplna a do plna.![]()
Dík Martin
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw
v tom co jsi popsal ze sis nechal cipovat je presne napsane jak ktere auto co unese a ze na benzin neni treba vubec sahat protoze temer vzdy se zvedne spotreba.piskoř píše: 14 črc 2017 17:00Čau, jak to dopadlo s tím čipem s odstupem času? Jen plusy nebo i nějaký mínus? Trochu nad tím přemýšlím, tak bych chtěl poradit od někoho, kdo to má dýl.. Nechal jsem si pár aut upravit, ne vždy to bylo ok.. Naftová oktávka 77 kw super, Pajero 2,8 super, pětivál audina nafta špatně..odcházelo kde co, fiat 2,4jtd taky špatně, spojka šla do hrobu a do roku další. Benzín mazda 323 1,8 turbo 4x4 ..ta jela jako prase ale od pumpy k pumpě i s lehkou nohou. tak nevím..jde mi spíš o spotřebu a aby motor dřív přeřazoval, výkonu je u té 3,6 dost..cibajs píše: 02 lis 2015 11:33 Tak po 500 km priemerná spotreba 10,5L. Počítané pri tankovaní doplna a do plna.![]()
Dík Martin
Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw
Je to tak..tu Mazdu 323 GT-R 4WD jsme akorát zprasili, kdyby jsme si s ní nehráli na závodníky , tak by za ni byl dnes ranec. Je mi jasné, že to funguje u nafty a musí to být v nějakých mezích aby se nic nesralo. Kolegy si nechal načipovat nějaký naftový třílitr Hyundai ix55 a odešla mu převodovka. Takže se poptávám na reálné názory, než do něčeho vůbec půjdu,,Kokesek píše: 18 črc 2017 12:57v tom co jsi popsal ze sis nechal cipovat je presne napsane jak ktere auto co unese a ze na benzin neni treba vubec sahat protoze temer vzdy se zvedne spotreba.piskoř píše: 14 črc 2017 17:00
Čau, jak to dopadlo s tím čipem s odstupem času? Jen plusy nebo i nějaký mínus? Trochu nad tím přemýšlím, tak bych chtěl poradit od někoho, kdo to má dýl.. Nechal jsem si pár aut upravit, ne vždy to bylo ok.. Naftová oktávka 77 kw super, Pajero 2,8 super, pětivál audina nafta špatně..odcházelo kde co, fiat 2,4jtd taky špatně, spojka šla do hrobu a do roku další. Benzín mazda 323 1,8 turbo 4x4 ..ta jela jako prase ale od pumpy k pumpě i s lehkou nohou. tak nevím..jde mi spíš o spotřebu a aby motor dřív přeřazoval, výkonu je u té 3,6 dost..
Dík Martin
- cibajs
- Příspěvky: 80
- Registrován: 13 pro 2011 19:42
- tel.: 0911 739 593
- auto: RR P38 2,5DSE
- Bydliště: Prievidza
Re: Chip do 3,6 tdv8 200kw
No s odstupom času je kamarát spokojný, rozdiel je poznať. Auto jazdí bez problémov a spotreba je tých 10-11 litrov pri normálnom jazdení, no niekedy sa to nedá, nešlapnuť mu na krk a potom máš po priemere. Na spotrebu je dobrý 1,9 tdi.

.Na tú hmotnosť je to dosť dobrá raketa keď treba predbiehať. Je to super sa v tom odviezť. Za mňa: chcel by som ten agregát do mojej p 38mičky aj keď po kokeškovej úprave sa tiež spokojne hýbe.