Otacky motoru DII pri redukci

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
macronera
Příspěvky: 338
Registrován: 05 pro 2009 15:35
tel.: 775651798
auto: DISCOVERY II,IV
Bydliště: Praha/Krkonoše
Kontaktovat uživatele:

Otacky motoru DII pri redukci

#1 Příspěvek od macronera » 12 črc 2014 12:33

Při zarateni redukce jde motor pouze do 2500 otáček. Vic Nic. Při normálních rychlostech funguje v celem rozsahu. Nevíte kde hledat chybu?
roubená chalupa v Krkonoších,posezení u kachlových kamen, sjezdovka s večerním lyžováním, Rodinné,skupinové a individuální rekreace http://www.ChalupaOrlice.cz , www.DoKrkonos.com

Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3314
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: Otacky motoru DII pri redukci

#2 Příspěvek od gibson » 12 črc 2014 12:38

viem ze na reducke TD5ky je na to cidlo, musel som ho zaslepovat ked som ju prehadzoval a vychcal mi tamat olej :Ja blb:
len typ, ale skusil by som ho aspon odpojit alebo vybrat pre diagnostikovanie...
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk

MadTom
Příspěvky: 15268
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Otacky motoru DII pri redukci

#3 Příspěvek od MadTom » 12 črc 2014 14:41

Normálně mi to běží až do omezovače. To čidlo by mělo způsobit pouze změnu chodu plynového pedálu - ve střední části chodu, by měl být na redukcí méně citlivej, aby to lépe filtrovalo případné hrby, kdy řidič poskakuje i s autem a noha na plynovém pedálu mu lítá nahoru dolu.
Buďto odpojit čidlo, nebo napíchnout na diagnostiku a zjistit, co to dělá. Pokud ti odpojení čidla nepomůže, tak budeš muset stejně na diagnostiku.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět