Pomoc - číslo dílu (hadice serva 3,9 V belt)
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Pomoc - číslo dílu (hadice serva 3,9 V belt)
sháním číslo dílu,
hadice mezi převodkou řízení a servo pumpou na 3,9 V belt.
Na jedné straně klasické šroubení a na druhé straně velká matka asi
nebo tuto hadici rovnu od nekoho koupim a upresnim ze to celkem specha
hadice mezi převodkou řízení a servo pumpou na 3,9 V belt.
Na jedné straně klasické šroubení a na druhé straně velká matka asi
nebo tuto hadici rovnu od nekoho koupim a upresnim ze to celkem specha
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
-
- Příspěvky: 15263
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Pomoc - číslo dílu (hadice serva 3,9 V belt)
A starou hadici nemáš? Občas jsem podobné věci řešil se "vzorkem" v ruce a objížděním výrobců hydraulických hadic. Buďto se překrympovaly stávající konce, nebo daly nové - pokud byly.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7915
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Pomoc - číslo dílu (hadice serva 3,9 V belt)
A ty neumíš používat Microcat ?
http://www.brit-car.co.uk/product.php/8 ... r_susp_rrc NTC8590
nebo
http://www.brit-car.co.uk/product.php/8 ... r_susp_rrc NTC8588
No proč jsou obě s nápisem že je to pro vzduchové pérovnání netuším, ale myslím, že to bude v pohodě použitelné, protože to mají stejné. To jenom u RHD hraje roli kudy ta hadice jde, ale u LHD je to úplně jedno.
A hlavně si myslím, že kdyby jsi zvedl tel a zavolal třeba Eliottovi nebo Pavlovi, tak už tu hadici dávno máš.
K

http://www.brit-car.co.uk/product.php/8 ... r_susp_rrc NTC8590
nebo
http://www.brit-car.co.uk/product.php/8 ... r_susp_rrc NTC8588
No proč jsou obě s nápisem že je to pro vzduchové pérovnání netuším, ale myslím, že to bude v pohodě použitelné, protože to mají stejné. To jenom u RHD hraje roli kudy ta hadice jde, ale u LHD je to úplně jedno.
A hlavně si myslím, že kdyby jsi zvedl tel a zavolal třeba Eliottovi nebo Pavlovi, tak už tu hadici dávno máš.

K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Pomoc - číslo dílu (hadice serva 3,9 V belt)
Karle, ani jedna z tech hadic to neni, eliotta jsem kontaktoval byl na dovolene a s pani jsem hadici nevyresil, s pavlemU taky ne.
tady jsem ji taky nenasel
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID009367
tady jsem ji taky nenasel
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID009367
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Pomoc - číslo dílu (hadice serva 3,9 V belt)
a starou hadici nemam, protoze kvuli tomu musim rozkuchat altik, servo pumpu, vrtuli, plast sahary... a auto jde v pondeli k peslikovi tak ho potrebuju slozene pokud do te doby tu hadici nesezenu
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7915
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Pomoc - číslo dílu (hadice serva 3,9 V belt)
Nebo si vyber tady, ale všechny mají šroubení na obou stranách. http://www.brit-car.co.uk/section.php/5 ... ol_engines_
K
K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Pomoc - číslo dílu (hadice serva 3,9 V belt)
dekuji za dalsi odkaz, ale ani jedna hadice to stale ani vzdalene nepripomina:-(
na jedne strane je ta jakoby smycka a na druhe strane je snad ctyri nebo pet ohybu
na jedne strane je ta jakoby smycka a na druhe strane je snad ctyri nebo pet ohybu
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Mirko
- Příspěvky: 2877
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc - číslo dílu (hadice serva 3,9 V belt)
Stejně ten závoďák asi nepojede po vlastní ose do Valmezu, tak to nech vyřešit Pešla, ne? Pokud je to takový atyp. Podle mě tam máš buď nějaký bastl nebo se to dá nahradit jednou z těch hadic z odkazu. Uspořádání motoru a převodky máš naprosto standardní, takže jedině mě ještě napadá, že někdo předtím strhl závit a nahradil si to tím pádem jinou hadici.
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7915
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Pomoc - číslo dílu (hadice serva 3,9 V belt)
Ale ty ohyby tam samozřejmě nejsou nutné. Ani ta délka té hadice není nutná. Proto u těch odkazů píšou že jsou pro vzduchové pérování.
Pokud mají stejné koncovky, tak tam prostě půjdou, i když jsou jinak tvarované a jinak dlouhé. Prostě povede jinudy, ale to na funkci nebude mít vliv.
Prostě to co tam máš teď ty už se asi nevyrábí no.
K
Pokud mají stejné koncovky, tak tam prostě půjdou, i když jsou jinak tvarované a jinak dlouhé. Prostě povede jinudy, ale to na funkci nebude mít vliv.
Prostě to co tam máš teď ty už se asi nevyrábí no.
K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6539
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Pomoc - číslo dílu (hadice serva 3,9 V belt)
Já bych souhlasil s mirkem a madtomem. Bud už tam bastl máš, nebo ho tam dej. Prostě dva konce a cokoliv mezi tím, kolik to má záhybů nebo jak je to přesně dlouhý bych neřešil, musí to vydržet tlak a nesmí to mít moc velkou třecí ztrátu (at to nemá malej vnitřní pruměr), zbytek je fuk.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Pomoc - číslo dílu (hadice serva 3,9 V belt)
karel presne vi jak nadavam... je venku, nahloidalo me to ze sem nikde nenasel hadici jinou nez se sroubenim. Nakonec jinak, je sroubeni na obou stranach akorat jsem to musel sikovkama na tvrdo urvat, jinak se mi otacela ta velka matka.
ty ohyby tam jsou nutne, ja to tam jinudy nedostanu, tu hadici jsem pres drzak altiku nemohl vubec vyndat.
mám hadici z pozdější 3,9 která je o trochu kratší ale jinak téměř stejně tvarovaná a nedostanu ji tam, je to jak ježek v kleci.
ty ohyby tam jsou nutne, ja to tam jinudy nedostanu, tu hadici jsem pres drzak altiku nemohl vubec vyndat.
mám hadici z pozdější 3,9 která je o trochu kratší ale jinak téměř stejně tvarovaná a nedostanu ji tam, je to jak ježek v kleci.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Mirko
- Příspěvky: 2877
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc - číslo dílu (hadice serva 3,9 V belt)
Pokud máš hadici z serpentinebelt motoru, tak tam opravdu nebude pasovat. Pokud ty trubky a koncovky jsou ještě funkční, tak si to nech v jakémkoliv krámu s hydraulikou přelisovat a máš pokoj.
- eliott
- Příspěvky: 11535
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc - číslo dílu (hadice serva 3,9 V belt)
No kdybys zavolal v pondělí, tak to už jsem byl zpět a mohli jsme to mít dávno vyřešené
... Ale kdybys ji nechal udělat, tak už jsi to měl dávno hotové... A jiná než NTC6790 tam nepatří.

Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Pomoc - číslo dílu (hadice serva 3,9 V belt)
patriku, ja uz jsem byl zase od pondeli v praci a zacal to znova resit az dneska, zkusime odpoledne sjet do kramu a nechat prelisovat kdy to nepujde uvidime pak co dal respektive pak uz si to poresi peslik
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Pomoc - číslo dílu (hadice serva 3,9 V belt)
a jestli tvrdis ze tam patri ta hadice, kdyz na ni koukam asi jo, protoze sem u toho nadaval, abych tuhle vyndal musel sem povolit drzak altiku, sem si rikal co to sou za kokoti v anglii a ono je to asi naky domaci vyrobek ci co
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- eliott
- Příspěvky: 11535
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc - číslo dílu (hadice serva 3,9 V belt)
Je to originál, nezapomeň, že ta převodka má být správně na druhé straně 

Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Mirko
- Příspěvky: 2877
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc - číslo dílu (hadice serva 3,9 V belt)
Jenom posílám foto, jak jsem dnes pochodil já u servisu hydraulických hadic:

Taky mi ta hadice začala téct, kvůli těm zakrouceným koncům nešli koncovky přelisovat (Stroj potřebuje místo na práci a ohyb by zavazel. Vzhledem ke stavu koroze by stejně už dlouho nesloužil) Nechal jsem vyrobit novou, je tam pár spojů navíc, ale už neteče a auto zas posiluje. Stálo to pětset, pět minut přesvědčování, že pán je šikovný a umí to udělat a pak asi 20 min. čekání. Montáž a demontáž za chvíli, jen pozor, to šroubení, co jde do převodky se zdá být konické, takže musí být kratší než originál, nebo nutno podložit. Jo těsněím teď naplocho už ne tím sedlem té trubky.

Taky mi ta hadice začala téct, kvůli těm zakrouceným koncům nešli koncovky přelisovat (Stroj potřebuje místo na práci a ohyb by zavazel. Vzhledem ke stavu koroze by stejně už dlouho nesloužil) Nechal jsem vyrobit novou, je tam pár spojů navíc, ale už neteče a auto zas posiluje. Stálo to pětset, pět minut přesvědčování, že pán je šikovný a umí to udělat a pak asi 20 min. čekání. Montáž a demontáž za chvíli, jen pozor, to šroubení, co jde do převodky se zdá být konické, takže musí být kratší než originál, nebo nutno podložit. Jo těsněím teď naplocho už ne tím sedlem té trubky.