
DI 200 TDi - vakuová pumpa
Moderátor: Miky_CZ
DI 200 TDi - vakuová pumpa
Zdar pánové, začalo se mi stávat, že tak na druhé, třetí sešlápnutí brzdy relativně rychle za sebou při motoru na volnoběh mi přestane auto brzdit, respektive brzdy jdou natvrdo bez posilovače (při motoru v otáčkách se to nestane). Po zhasnutí motoru (když nebrzdím) tam vydrží podtlak několik minut, čili netěsnost v systému není. Tipuju to klasicky na odcházející vakuovou pumpu. Potřeboval bych poradit, jestli tipuju správně? Jakou pumpu případně koupit, abych si nenaběhl nějakým aušusem? A ještě ze zkušenosti, jak rychle se to může zhoršovat? Dík za rady... 

- Sláma Karel
- Příspěvky: 7915
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: DI 200 TDi - vakuová pumpa
No tak na 200tdi to určitě není klasicky. Tam jsem snad ani nikdy neslyšel, že by vákuovka odešla. (narozdíl od 300tdi)
A k té vakuovce máš SZ.
K
A k té vakuovce máš SZ.
K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: DI 200 TDi - vakuová pumpa
Tak nakonec to bylo blbě odhalitelnou zpuchřelou hadičkou kamsi... Ta potvora přisávala jenom někdy a jenom trochu, čili pumpa v otáčkách to dala. Když jsem jí zkoušel profouknout pusou, tak těsnila a po vypnutí motoru tam podtlak vydržel. To jsou věci.... Ale alespoň vím, jak funguje vakuová pumpa... 
