Disco 2 divný náklon
Moderátor: Miky_CZ
Disco 2 divný náklon
Ahoj, mám disco krátkou dobu neustále objevují jeho zajímavosti. Poslední dobou mám pocit, že je mírně nakloněné na pravý předek. Nevíte čím by to mohlo být? Kdyby to bylo na pravý zadek přičítal bych to měchum.
Re: Disco 2 divný náklon
Prohozený pera?? Je tam každá pružina jiná, tak jestli se v tom někdo hrabal pane doktore?
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
Re: Disco 2 divný náklon
Možná právě proto, ne? Když je na straně řidiče silnější/delší? - nebude o něco výš když tam nikdo není?
Land Rover Discovery 2 Td5
Re: Disco 2 divný náklon
Upozorňovali mne na to i když jsem najížděl do pneuservisu a to jsem v tom autě seděl.
Re: Disco 2 divný náklon
Nu což, tak je prohoď a uvidíš, není to až tak složitý.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
- David S.
- Příspěvky: 413
- Registrován: 06 říj 2008 23:47
- auto: RRC 2door, Disco2
- Bydliště: Prdel u Velvar
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco 2 divný náklon
Mam to samy a po pravde - pokud nam nekdo nenapise, ze je to naprosto normalni, coz pochybuju, tak si normalne koupim 2 nove pruziny. Protoze asi bud bude praskla, anebo maji docela narok byt unavene po tech letech..
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Disco 2 divný náklon
Když jsem D2 koupil, tak jedna přední pružina měla ulomenej jeden závit. Na autě to nebylo poznat. Takže zkontrolovat. A pokud má auto vzadu měchy, tak může byt špatné jejich nastavení.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- David S.
- Příspěvky: 413
- Registrován: 06 říj 2008 23:47
- auto: RRC 2door, Disco2
- Bydliště: Prdel u Velvar
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco 2 divný náklon
Taky jsem nenasel prasklinu na pruzine ani nic co by bylo videt, ale podezrivam ji stejne. Mam taky vzadu vzduch, ale zadek vypada ok, i kdyz i to muze mylit, ale pada to jen na pravy predek..
- hifi
- Příspěvky: 508
- Registrován: 23 dub 2013 20:02
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
- Bydliště: Púchov
Re: Disco 2 divný náklon
uz sa to tu v nejakom vlakne pisalo...
kupil som 2"lift od terrafirmy a predne struny boli oznacene DS (driver side) a PS (passenger side), takze zrejme zamena L-P moze viest k divnym naklonom.
ked som obe struny porovnaval, na vyzor vyzerali takmer rovnako. ak bol dlzkovy rozdiel, tak len par mm. skor si myslim ze bol rozdiel v tuhosti. struny sme osadili tak ako ma byt a auto je rovne
kupil som 2"lift od terrafirmy a predne struny boli oznacene DS (driver side) a PS (passenger side), takze zrejme zamena L-P moze viest k divnym naklonom.
ked som obe struny porovnaval, na vyzor vyzerali takmer rovnako. ak bol dlzkovy rozdiel, tak len par mm. skor si myslim ze bol rozdiel v tuhosti. struny sme osadili tak ako ma byt a auto je rovne
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Re: Disco 2 divný náklon
JJ, jak píše hifi, je tam rozdíl kolem 1 cm u nezatížené nové pružiny. Podle typu pružiny se ten rozdíl asi může lišit. Neřeší se levá nebo pravá , ale řidič/spolujezdec, takže je to opačně u LHD/RHD.
Je pravda, že kompletní řízení vč. pedálů a abs něco váží. Ale myslím, že u RHD ten stranový rozdíl bude daleko podstatnější, díky přídavce vyosené taky napravo a případně ACE.
U LHD bych skoro řekl že se to vyváží líp.
Je pravda, že kompletní řízení vč. pedálů a abs něco váží. Ale myslím, že u RHD ten stranový rozdíl bude daleko podstatnější, díky přídavce vyosené taky napravo a případně ACE.
U LHD bych skoro řekl že se to vyváží líp.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
Re: Disco 2 divný náklon
Co ja viem tak RHD D2 ma pruziny rozdielne medzi pravou a lavou stranou a LHD ma obidve pruziny rovnake.
if it ain't broke, don't fix it
- hifi
- Příspěvky: 508
- Registrován: 23 dub 2013 20:02
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
- Bydliště: Púchov
Re: Disco 2 divný náklon
ano, je to mozne. ved pisem ze na pohlad sa zdali byt celkom rovnake, len mali jednoducho rozdielne oznacenie DS,PS.
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Disco 2 divný náklon
mám podvozek o TF a přední pružiny byli opravdu jinak dlouhé.
Re: Disco 2 divný náklon
ked hovorim rovnake tak myslim ze su rovnake. ja mam obidve grey/purple = REB000330hifi píše:ano, je to mozne. ved pisem ze na pohlad sa zdali byt celkom rovnake, len mali jednoducho rozdielne oznacenie DS,PS.
if it ain't broke, don't fix it
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Disco 2 divný náklon
V tom případě metr a měřit od hrany blatníku ke hraně disku. A to jak vpředu, tak vzadu. Ono to ty měchy jsou schopné docela dost naklonit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- hifi
- Příspěvky: 508
- Registrován: 23 dub 2013 20:02
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
- Bydliště: Púchov
Re: Disco 2 divný náklon
no na 100% som si isty ze to oznacenie DS a PS na strunach urcite bolo, no musim uznat ze ked som si teraz kukol microcat podla neho je naozaj rozdiel RH a LH pri RHD ale pri LHD je to jedno.
tak potom uz jedine ze by tam mal nahodene struny urcene na RHD. ak to je teda sposobene strunami
tak potom uz jedine ze by tam mal nahodene struny urcene na RHD. ak to je teda sposobene strunami
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
- Land Lover
- Příspěvky: 81
- Registrován: 02 kvě 2008 19:05
- auto: LR Discovery II Td5
Re: Disco 2 divný náklon
Jo taky pozoruju ten náklon, jenom vpravo vepředu, dnes jsem změřil výšky k blatníkum a vzadu stejný, vepředu rozdíl cca 1 - 1,5 cm,.. mysle jsem, že třeba je to tim, kde auto stojí, ale dělá to všude, skopce, do kopce, na rovině,.......
a nebo třeba jestli to nemá něco společnýho s ACE, protože mám pocit, že mi tam vpravo trochu uniká kapalina, ale naprosto minimálně.
ale fakt ten náklon tam je a už dlouho, možná odjakživa, protože nejsem jedinej kdo to pozoruje.
a nebo třeba jestli to nemá něco společnýho s ACE, protože mám pocit, že mi tam vpravo trochu uniká kapalina, ale naprosto minimálně.
ale fakt ten náklon tam je a už dlouho, možná odjakživa, protože nejsem jedinej kdo to pozoruje.
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Disco 2 divný náklon
Ty poznáš od oka 1 cm? Ono to vážně chce metr a měřit od hrany blatníku po hranu disku. Né na zem, protože tam ještě hraje nafoukání kol. Docela jsem se vyblbnul, když jsem dokalibrovával měchy, aby auto aspoň trošku vypadalo, že stojí narovno.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Land Lover
- Příspěvky: 81
- Registrován: 02 kvě 2008 19:05
- auto: LR Discovery II Td5
Re: Disco 2 divný náklon
jasně že jsem to neměřil od země ale od disku v prostředku, ale poznáš to už když stršíš ruku do mezery mezi kolem a blatníkem, a je to tak celou dobu, zkoušel jsem postavit auto na různý místa a furt stejný
pneu vpravo je sice asi o 0,1-0,2 míň tlaku, ale dělá to i když je tam stejně,... protože jde vlastně o rozdíl výšky od středu nápravy ke spodku blatníku.
pneu vpravo je sice asi o 0,1-0,2 míň tlaku, ale dělá to i když je tam stejně,... protože jde vlastně o rozdíl výšky od středu nápravy ke spodku blatníku.
Re: Disco 2 divný náklon
Hola,
měl jsem taky pravý divno-náklon. V mém případě to bylo doprovázeno o svítící kontrolkou nakláněcího autíčka a to pouze tehdy, když jsem nechal proběhnout celou diskotéku po otočení klíčkem do první polohy. Když jsem ale nastartoval rovnou, tak nesvítila. Nicméně náklon na pravý předek byl stále. Lenďour byl na dvou diagnostikách u opravdových mistrů diagnostiků - Lendrouvrystů, a jednomu z nich se podařilo zjistit, že asi bude něco s čidlem umístěným pod pravým podběhem (btw. druhý mi řekl, že musím vyměnit řídící jednotku). Tak ho (to čidlo) i vyměnil ale problém byl stále a tak jsme dali zpět původní. (Ani jeden z mistrů ale vadu na čidle jako takovém diagnostikou vyloženě neviděli. Byla to jen domněnka, neboť jsem to čidlo odpojoval a zapojoval a startoval i bez něj ještě před tím, než jsem řešil nějakou závadu - montoval jsem prahy) Protože mě to ale velmi vadilo, auto šlo do servisu, kde to samé čidlo také vyměnili a ještě navíc auto "nakalibrovali". Ono totiž nemělo pravou stranu "povadlou" jak se zdálo ale levou permanentně "nadzvednutou" díky ACE.
Nechť je ti tato taškařice nápomocna při hledání toho, co to není, hola, B.
měl jsem taky pravý divno-náklon. V mém případě to bylo doprovázeno o svítící kontrolkou nakláněcího autíčka a to pouze tehdy, když jsem nechal proběhnout celou diskotéku po otočení klíčkem do první polohy. Když jsem ale nastartoval rovnou, tak nesvítila. Nicméně náklon na pravý předek byl stále. Lenďour byl na dvou diagnostikách u opravdových mistrů diagnostiků - Lendrouvrystů, a jednomu z nich se podařilo zjistit, že asi bude něco s čidlem umístěným pod pravým podběhem (btw. druhý mi řekl, že musím vyměnit řídící jednotku). Tak ho (to čidlo) i vyměnil ale problém byl stále a tak jsme dali zpět původní. (Ani jeden z mistrů ale vadu na čidle jako takovém diagnostikou vyloženě neviděli. Byla to jen domněnka, neboť jsem to čidlo odpojoval a zapojoval a startoval i bez něj ještě před tím, než jsem řešil nějakou závadu - montoval jsem prahy) Protože mě to ale velmi vadilo, auto šlo do servisu, kde to samé čidlo také vyměnili a ještě navíc auto "nakalibrovali". Ono totiž nemělo pravou stranu "povadlou" jak se zdálo ale levou permanentně "nadzvednutou" díky ACE.
Nechť je ti tato taškařice nápomocna při hledání toho, co to není, hola, B.