discovery1v8.jsem v usa a uz si nevim rady.za tepla nejede.d
Moderátor: Miky_CZ
discovery1v8.jsem v usa a uz si nevim rady.za tepla nejede.d
Dobry den odbornici
Mam v usa discovery jedna..tusim rok 96...V8benzin-strikacka
Auto ej docela vrak,ale tady se to neresi...po ranu za studena bezi jako vitr,tahne,proste parada.jak se ohreje,prestane tahnout a kdyz ho chcipnu,uz nejde nastartovat.staci ho vsak polit kyblem vody a jede zase paradne-jsme tu dost na samote a nejaka diagnostika je dost problem..nemuzu netvrdit,ze ho predchozi majitel mozna trosku nepridrel-ale to by asi neresil kybl vody a za 10vterin vse ok....myslim nejake cidlo,hledal jsem cidlo otacek motoru.u bmw,je normalne na zubove remenici vepredu motoru..tady ho zaboha nemuzu najit-musi to byt podle me nejake cidlo nahore na motoru,kde se na nej dobre dostane studena voda.....tak pokud mi nekdo muzete poradit,nebo rict,kde najdu dobre schema s cidly,budu vam vdecen...jsem mechanik'lajk a nikdo jiny to zde opravovat nebude...dekuju moc
P.s.....hledam informace jiz par hodin a zadna jasna cesta k vyreseni meho problemu
Jeste jednou diky David..
P.s1...kdo mi poradi dobre a bude mit zajem,rad mu poslu dekovnou pohlednici dle vyberu nekolika variant,ktere jsem jiz zde projel
Route 66
Bonneville -rychlostni zavody
Los angeles
Colorado
Lake powell
Glen canyon
Gubba-gump-santa monica
Hollywood
venice beach
Bitevni lod iowa
Mam v usa discovery jedna..tusim rok 96...V8benzin-strikacka