discovery1v8.jsem v usa a uz si nevim rady.za tepla nejede.d
Moderátor: Miky_CZ
discovery1v8.jsem v usa a uz si nevim rady.za tepla nejede.d
Dobry den odbornici
Mam v usa discovery jedna..tusim rok 96...V8benzin-strikacka
Auto ej docela vrak,ale tady se to neresi...po ranu za studena bezi jako vitr,tahne,proste parada.jak se ohreje,prestane tahnout a kdyz ho chcipnu,uz nejde nastartovat.staci ho vsak polit kyblem vody a jede zase paradne-jsme tu dost na samote a nejaka diagnostika je dost problem..nemuzu netvrdit,ze ho predchozi majitel mozna trosku nepridrel-ale to by asi neresil kybl vody a za 10vterin vse ok....myslim nejake cidlo,hledal jsem cidlo otacek motoru.u bmw,je normalne na zubove remenici vepredu motoru..tady ho zaboha nemuzu najit-musi to byt podle me nejake cidlo nahore na motoru,kde se na nej dobre dostane studena voda.....tak pokud mi nekdo muzete poradit,nebo rict,kde najdu dobre schema s cidly,budu vam vdecen...jsem mechanik'lajk a nikdo jiny to zde opravovat nebude...dekuju moc
P.s.....hledam informace jiz par hodin a zadna jasna cesta k vyreseni meho problemu
Jeste jednou diky David..
P.s1...kdo mi poradi dobre a bude mit zajem,rad mu poslu dekovnou pohlednici dle vyberu nekolika variant,ktere jsem jiz zde projel
Route 66
Bonneville -rychlostni zavody
Los angeles
Colorado
Lake powell
Glen canyon
Gubba-gump-santa monica
Hollywood
venice beach
Bitevni lod iowa
Mam v usa discovery jedna..tusim rok 96...V8benzin-strikacka
Auto ej docela vrak,ale tady se to neresi...po ranu za studena bezi jako vitr,tahne,proste parada.jak se ohreje,prestane tahnout a kdyz ho chcipnu,uz nejde nastartovat.staci ho vsak polit kyblem vody a jede zase paradne-jsme tu dost na samote a nejaka diagnostika je dost problem..nemuzu netvrdit,ze ho predchozi majitel mozna trosku nepridrel-ale to by asi neresil kybl vody a za 10vterin vse ok....myslim nejake cidlo,hledal jsem cidlo otacek motoru.u bmw,je normalne na zubove remenici vepredu motoru..tady ho zaboha nemuzu najit-musi to byt podle me nejake cidlo nahore na motoru,kde se na nej dobre dostane studena voda.....tak pokud mi nekdo muzete poradit,nebo rict,kde najdu dobre schema s cidly,budu vam vdecen...jsem mechanik'lajk a nikdo jiny to zde opravovat nebude...dekuju moc
P.s.....hledam informace jiz par hodin a zadna jasna cesta k vyreseni meho problemu
Jeste jednou diky David..
P.s1...kdo mi poradi dobre a bude mit zajem,rad mu poslu dekovnou pohlednici dle vyberu nekolika variant,ktere jsem jiz zde projel
Route 66
Bonneville -rychlostni zavody
Los angeles
Colorado
Lake powell
Glen canyon
Gubba-gump-santa monica
Hollywood
venice beach
Bitevni lod iowa
- Mirko
- Příspěvky: 2877
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: discovery1v8.jsem v usa a uz si nevim rady.za tepla neje
Ahoj Davide,
prvně bude nutné si ujasnit, o jaký typ vstřikování se jedná. V Evropě se tou dobou montovali do Disco1 motory V8 s rozdělovačem a vstřikováním Hotwire, které čidlo otáček ani nemělo. V USA ale začali od nějakého data dávat do Disco1 vstřikování GEMS bez rozdělovače, a to už čidlo otáček má. Pro dálkovou diagnozu by tedy bylo dobré vědět, zda tam ještě máš rozdělovač, nebo už ne.
Mirko
prvně bude nutné si ujasnit, o jaký typ vstřikování se jedná. V Evropě se tou dobou montovali do Disco1 motory V8 s rozdělovačem a vstřikováním Hotwire, které čidlo otáček ani nemělo. V USA ale začali od nějakého data dávat do Disco1 vstřikování GEMS bez rozdělovače, a to už čidlo otáček má. Pro dálkovou diagnozu by tedy bylo dobré vědět, zda tam ještě máš rozdělovač, nebo už ne.
Mirko
Re: discovery1v8.jsem v usa a uz si nevim rady.za tepla neje
Ahoj...prosim te,neni tam klasickej rozdelovac jako ve stodvacitce..kabely ke svickam vedou z jakesi rovne potvory..jsou zapichane jeden za druhym
- Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: discovery1v8.jsem v usa a uz si nevim rady.za tepla neje
Malé stébélko pro začátek
Kamarád měl na Fordu podobný problém. Studený start v pohodě, ale za tepla bída.
Nakonec se ukázalo, že je vadné čidlo teploty chladící kapaliny.
Z popisu neni jasný jakou máš konkrétní motorizaci. Předpokládam, že je to 3,9L.
Rozsah hodnot odporu teplotního čidla by měl být cca
0°C 5700-5900ohmů
20°C 2400-2600
40°C 1100-1300
60°C 500-700
80°C 300-400
100°C 150-200 Ještě je tam snímač teploty paliva,hodnoty jsou obdobné.
Jestli máš teploměr ve Fahrenheitech, tak si to budeš muset přepočíst
umístění čidel

Nakonec se ukázalo, že je vadné čidlo teploty chladící kapaliny.
Z popisu neni jasný jakou máš konkrétní motorizaci. Předpokládam, že je to 3,9L.
Rozsah hodnot odporu teplotního čidla by měl být cca
0°C 5700-5900ohmů
20°C 2400-2600
40°C 1100-1300
60°C 500-700
80°C 300-400
100°C 150-200 Ještě je tam snímač teploty paliva,hodnoty jsou obdobné.
Jestli máš teploměr ve Fahrenheitech, tak si to budeš muset přepočíst

umístění čidel
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Mirko
- Příspěvky: 2877
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: discovery1v8.jsem v usa a uz si nevim rady.za tepla neje
Tazík už tě myslím celkem dobře navedl, protože čidlo teploty pro řídicí jednotky je zrovna na vrchu sacího potrubí. GEMS taky ještě má na "fuelrail" čidlo teploty benzínu, i to může zlobit, teploty a odpor má být stejný jako u čidla teploty vody. Obvykle to ale spíš vede k uchlastání při startu.
Vstřikování GEMS není úplně moje parketa, ale tady je k němu návod - na straně 337 je schéma všch prvků vstřikování a zapalování (Range Rover to měl v podstatě stejné jako tvoje Discovery do roku 99)
http://www.landroverweb.com/Pdf-files/M ... -Rover.pdf
Zkus v tomhle pohledat.
Mirko
Vstřikování GEMS není úplně moje parketa, ale tady je k němu návod - na straně 337 je schéma všch prvků vstřikování a zapalování (Range Rover to měl v podstatě stejné jako tvoje Discovery do roku 99)
http://www.landroverweb.com/Pdf-files/M ... -Rover.pdf
Zkus v tomhle pohledat.
Mirko
- cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: discovery1v8.jsem v usa a uz si nevim rady.za tepla neje
Tak to mě fakt zajímá, jak to dopadne. Dej potom prosím vědět, čím to bylo. Díky. Cyril.
Re: discovery1v8.jsem v usa a uz si nevim rady.za tepla neje
Mirko a tazik....ahoj.odpoved zatim nemam.zacala poradna zima a auto nezlobi...pokud mate zajem o pohled,pisnete adresu a jakej pohled.diky David
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: discovery1v8.jsem v usa a uz si nevim rady.za tepla neje
d.trucker píše:Mirko a tazik....ahoj.odpoved zatim nemam.zacala poradna zima a auto nezlobi...pokud mate zajem o pohled,pisnete adresu a jakej pohled.diky David
pokud by se problem objevil tak odpoj cidlo teploty vzduchu- otestuj. pokud nic, odpoj cidlo chladici kapaliny (taky nahore)
- Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: discovery1v8.jsem v usa a uz si nevim rady.za tepla neje
Zdary. Už sem si řikal jestlis tam neumrznul. Iowou rozhodně nepohrdnu, ale poctivě počkam až se oteplí a Ty to rozřešíš
Doufejme.

Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Re: discovery1v8.jsem v usa a uz si nevim rady.za tepla neje
Jen posli do sz adresu...tento tyden byvh rad jel na postu,tak to tam hned prdnu..diky za dalsi info...mmch,ja to cidlo otacek porad nemuzu najit.na remenicich vubec nikde.nahore jich je dos,muze snimat otacky vacky?
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: discovery1v8.jsem v usa a uz si nevim rady.za tepla neje
cidlo otacek motoru hledej na strane prevodovky jestli najdu poslu foto... jinak to co si psal nahore dela vetsinou cidlo vacky. po zahrati nejde nastartovat. Ale nevim jak presne to funguje u benzina. zkus to cidlo vacky odpojit jestli to nastartuje studene. Treba Fordy dokazou fungovat i bez cidla vacky ale start trva velmi dlouho. Renaulty DCI to umi taky prvni start ceka na vacku a dalsi ji umi ignorovat a s delsim startem motor chytne.
- Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: discovery1v8.jsem v usa a uz si nevim rady.za tepla neje
Čidlovačka alias nová česká opera
Mělo by být vpředu dole blízko olejovýho filtru. Jestli je to ten tvůj motor.
Údaj o otáčákch motoru dává sensor polohy klikové hřídel (CKP) a ten je z leva na krytu setrvačníku
Ten je na stejnym principu jako CMP sensor. Bez jeho signálu to narozdíl od CMP nefunguje

Mělo by být vpředu dole blízko olejovýho filtru. Jestli je to ten tvůj motor.
Údaj o otáčákch motoru dává sensor polohy klikové hřídel (CKP) a ten je z leva na krytu setrvačníku
Ten je na stejnym principu jako CMP sensor. Bez jeho signálu to narozdíl od CMP nefunguje
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008