Hydroštel, jak poznám že je špatný?

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
ludarover
Příspěvky: 118
Registrován: 18 lis 2012 22:26
tel.: 606264964
auto: LR fleerander
Bydliště: Nymburk

Hydroštel, jak poznám že je špatný?

#1 Příspěvek od ludarover » 03 led 2015 21:16

Zdar chlapy, měnim těsnění na 1.8 benzín z duvodu voda v oleji, vyčistil jsem hydroštely a skusil pružnost, některé pruží a některé se ani nehnou. Je to vada? Nebo se naplní olejem a bude to v poho?
Ten kdo si koupí LR je rázem tam kde vždy chtěl být.
autoklempíř, vyměňovač dílů, improvizátor, lakyrník, laborant, počítačové jednotky, čipování
Nymburk 606264964

Uživatelský avatar
ludarover
Příspěvky: 118
Registrován: 18 lis 2012 22:26
tel.: 606264964
auto: LR fleerander
Bydliště: Nymburk

Re: Hydroštel, jak poznám že je špatný?

#2 Příspěvek od ludarover » 05 led 2015 14:23

Tak nikdo nenapsal, musel jsem si poradit sám šlehnul jsem s nim třikrát o stůl a hydroštel se rozpadl na tři kousky které jdou vyčistit a dolít novým olejem a zase sesadit. Když bude někdo potřebovat tak podrobně poradím a postup vysvětlím. Jde to.
Ten kdo si koupí LR je rázem tam kde vždy chtěl být.
autoklempíř, vyměňovač dílů, improvizátor, lakyrník, laborant, počítačové jednotky, čipování
Nymburk 606264964

Uživatelský avatar
Trewor - ségra
Příspěvky: 251
Registrován: 10 úno 2013 11:45
auto: D2
Bydliště: Praha

Re: Hydroštel, jak poznám že je špatný?

#3 Příspěvek od Trewor - ségra » 05 led 2015 17:04

Hydroštely se povětšinou nemění ze dvou důvodů:
1) aftermarket jsou často méně kvalitní než origo
2) zdvihátka skoro vždy cvakaj kvůli zavzdušnění nebo jejich zanešení a následné netěsnosti a né kvůli opotřebení.

Odvzdušňujou se cyklickým pomalým zvýšením do středních otáček se stejně dlouhými pauzami na volnoběh.

Bordel může rozpustit průplach motoru, ale jistota je je vyndat a buď propláchnout čistidlem a pak napustit olejem za použití drátku nebo je rozebrat a párátkem, čistidlem a uchošťourama vydrbat do čista.

Uživatelský avatar
Zizal
Příspěvky: 336
Registrován: 04 srp 2013 19:39
auto: Freelander TD4
Bydliště: Havirov

Re: Hydroštel, jak poznám že je špatný?

#4 Příspěvek od Zizal » 05 led 2015 18:37

Nebo si ho hodis do benzinu a pekne v prstech rozchodis. Jak je tvrdy, tak cvaka, protoze nesteluje... Kdyz je venku ma pekne pruzit jen ta pruzinka uvnitr. No a pred montazi je dobre ho naplnit olejem. Jinak to celkem trva nez se naplni a do te doby to rachoti jak sici stroj a mohlo by se stat neco nemileho.

Uživatelský avatar
ludarover
Příspěvky: 118
Registrován: 18 lis 2012 22:26
tel.: 606264964
auto: LR fleerander
Bydliště: Nymburk

Re: Hydroštel, jak poznám že je špatný?

#5 Příspěvek od ludarover » 05 led 2015 20:51

Zizal píše:Nebo si ho hodis do benzinu a pekne v prstech rozchodis. Jak je tvrdy, tak cvaka, protoze nesteluje... Kdyz je venku ma pekne pruzit jen ta pruzinka uvnitr. No a pred montazi je dobre ho naplnit olejem. Jinak to celkem trva nez se naplni a do te doby to rachoti jak sici stroj a mohlo by se stat neco nemileho.
No v tom benzínu jsem to poprvé zkoušel a bylo to ještě horší až to nešlo vubec. Každá součástka musí být rozmontovatelná jsem si říkal tak jsem s tim šlehnul o dřevěný stůl a rozlítlo se to, pak se to dá velice dobře vyčistit s hadrem hrotem a zahlím šroubovákem a hlavně vzduch, ředidlo a nejlepší je hasící kapalina z hasičáku, teď si nevzpomenu jak se jmenuje. Emulze se blbě čistí.
Ten kdo si koupí LR je rázem tam kde vždy chtěl být.
autoklempíř, vyměňovač dílů, improvizátor, lakyrník, laborant, počítačové jednotky, čipování
Nymburk 606264964

Uživatelský avatar
ludarover
Příspěvky: 118
Registrován: 18 lis 2012 22:26
tel.: 606264964
auto: LR fleerander
Bydliště: Nymburk

Re: Hydroštel, jak poznám že je špatný?

#6 Příspěvek od ludarover » 05 led 2015 20:56

Trewor - ségra píše:Hydroštely se povětšinou nemění ze dvou důvodů:
1) aftermarket jsou často méně kvalitní než origo
2) zdvihátka skoro vždy cvakaj kvůli zavzdušnění nebo jejich zanešení a následné netěsnosti a né kvůli opotřebení.

Odvzdušňujou se cyklickým pomalým zvýšením do středních otáček se stejně dlouhými pauzami na volnoběh.

Bordel může rozpustit průplach motoru, ale jistota je je vyndat a buď propláchnout čistidlem a pak napustit olejem za použití drátku nebo je rozebrat a párátkem, čistidlem a uchošťourama vydrbat do čista.
Jo to jsem taky zjistil, dají se vyčistit zaplať pánbů. Mění se pouze když se hydroštel zasekne v hliníkovém pouzdře a vačka stlačuje neotočný hydroštel a vyšoupe v něm drážku. Hydroštel se v těle samozřejmě má pootáčet.
Ten kdo si koupí LR je rázem tam kde vždy chtěl být.
autoklempíř, vyměňovač dílů, improvizátor, lakyrník, laborant, počítačové jednotky, čipování
Nymburk 606264964

Odpovědět