Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
morf007
Příspěvky: 77
Registrován: 18 led 2015 20:23
tel.: 721177287
auto: Range Rover P38
Bydliště: Tábor

Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse

#1 Příspěvek od morf007 » 18 led 2015 20:51

Zdravím všechny tak jsem si koupil Range Rover P38 2,5 dse mám ho teprve pár dnů takže se sním teprve seznamuju ale už mi asi odešel vzduchový podvozek prostě se to nedofoukne a píše mi to EAS fehler a langsam 55km/h občas to přestane a auto se dofoukne ale svítí mi všechny kontrolky na ovladaní podvozku takže vůbec nevím co stím a přemýšlím jestli se hrabat ve vzduchovým podvozku a nebo to předělat na pružiny..... ?? Pokud by mohl někdo poradit co a jak bydlím kousek od Tábora. A jestli ještě mohu poprosit nějaké rady a tipy co a jak ss autem a udržbou aby to fungovalo Díky moc Martin

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11535
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse

#2 Příspěvek od eliott » 18 led 2015 21:18

Bez diagnostiky se nedá nic říct. Ale ke mě to máš po dálnici 30 minut :wink:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

morf007
Příspěvky: 77
Registrován: 18 led 2015 20:23
tel.: 721177287
auto: Range Rover P38
Bydliště: Tábor

Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse

#3 Příspěvek od morf007 » 18 led 2015 21:20

tak to je super ...... ale nevím jak tam dojedu když mám auto na dorazech :-( měchy vyfouknuté a nelze je nafoukat ...... a kde že to přesně sídlíš že bych pro tebe třeba dojel druhým autem a pak tě zase odvezl zpět ?? :)

Uživatelský avatar
zolik
Příspěvky: 69
Registrován: 26 bře 2014 20:46
tel.: 421903944766
auto: Range Rover 4.6 LPG

Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse

#4 Příspěvek od zolik » 18 led 2015 21:36

je to zazitok, jazda na dorazoch. Po oprave si nebudes vediet vynachvalit vzduchove pruzenie.
Mal som podobne problemy, kazdu chvilu EAS fault /takmer kazdy den/, nastastie predosly majitel tam spravil ventily na dofukovanie tak som nosil v kufri maly kompresor na 12V a dofukoval som ho.
Nasledovala vymena mechov, pretesnenie ventiloveho bloku- to uz som jazdil takmer bez chybovych hlaseni /raz za 2-3tyzdne/, a vcera som nahodil aj novy kompesor, pretoze povodny uz nevladal natlakovat system. Tak som zvedavy, kedy najblizsie mi vyhodi nejake hlasenie.
Ale nemenil by som za pruziny, ja do auta dost nakladam a taham aj prives, a vzdy stoji krasne rovno, pri pruzinach by som asi lezal na bruchu alebo na zadku.

morf007
Příspěvky: 77
Registrován: 18 led 2015 20:23
tel.: 721177287
auto: Range Rover P38
Bydliště: Tábor

Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse

#5 Příspěvek od morf007 » 18 led 2015 21:40

jasny no já se právě taky rozhoduju jak to řešit jestli se hrabat ve vzduchu a nebo jít cestou pružin to je právě to co nevím jedno vím ted mi auto leží na dorazech jak zraněné zvíře a je mi ho líto ..... i tak že ho mam asi 4 dny kdy všechno fungovalo a jizdu sem si zamiloval a už ho pryč davat nechci .....

Uživatelský avatar
peti78
Příspěvky: 422
Registrován: 30 črc 2011 16:51
Bydliště: Litomerice

Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse

#6 Příspěvek od peti78 » 19 led 2015 08:01

hodně záleží na tom jaké pružiny se tam dají mám pružiny a auto jsem nalozil trámkama až po stropní tapec a auto moc nesedlo tak aby vypadalo žě sedí a jel jsem stím 100km a uplně v pohode to zaleží na každem jednou jsem to tu psal zas takoví rozdíl to mezi mechama není

KDB
Příspěvky: 460
Registrován: 27 říj 2009 20:25
tel.: 725722563
auto: P38 4,6
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse

#7 Příspěvek od KDB » 19 led 2015 08:24

Možná to nevnímáš, ale už jen to, aby ten Tvůj zvládl náklad trámků, znamená, že prázdný bude dost nekomfortní...... Měchy ztvrdnou až při zátěži, takže i tuhost podvozku se příliš nemění - nejen to, že auto stojí rovně.
Osobně bych auto bez EASu nechtěl. Je to tu mnohokrát opakované, že je potřeba se o něj starat ( to není nijak náročné) a nenechat vykvasit drobnosti. U mne věkem odešly jen měchy (po 17 letech), kompresor jsem si popravil sám, protože jsem ignoroval neustálé cestování podvozku nahorudolu - což bylo jen zatuhlými táhly čidel výšky. Opakuju, mám s ním najeto 50.000 za 3,5 roku a na EAS nedám dopustit.

morf007
Příspěvky: 77
Registrován: 18 led 2015 20:23
tel.: 721177287
auto: Range Rover P38
Bydliště: Tábor

Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse

#8 Příspěvek od morf007 » 19 led 2015 09:15

Jak říkam auto mám 4 dny takže zatím ježdění sem si moc neužil když EAS přestal fungovat ale je fakt že když sem to kupoval svítily všechny kontrolky a auto bylo v max. výšce také sem přiznám ukecal sem na to slevu a ne malou :) druhý den sem si pro auto přijel a zvedaní podvozku fungovalo což mi bylo divný ale byl sem rád protože sem se na něj těšil a za jízdy po cca 50 km to začlo auto padlo na levou zadní stranu pak se dofouklo a cajkt a za par km zase tak sem to uzamknul v jednom modu a to dalničním a jel auto fungovalo a pohoda občas zazlobilo ale dobrý a včera jsem projel blátem a vodou a EAS přestal fungovat uplně tot muj problém

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11535
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse

#9 Příspěvek od eliott » 19 led 2015 11:01

Jízda na dorazech není nic moc, ale cesta z Tábora je ze 2/3 nová a zbytek je také dobrý, takže na mírně podhuštěných gumách by to neměl být zase takový problém. Já bych klidně i dojel, ale na parkovišti nic moc neopravíme, u mne je k dispopzici sklad plný dílů a dílna.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

morf007
Příspěvky: 77
Registrován: 18 led 2015 20:23
tel.: 721177287
auto: Range Rover P38
Bydliště: Tábor

Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse

#10 Příspěvek od morf007 » 19 led 2015 11:27

no ale s vetšíma a drazšíma opravama musím par dnu týdnu do výplaty počkat koupil sem RR a celkem sem se vydal z peněz ...... nepočítal sem že mi hned padne podvozek :D

Uživatelský avatar
peti78
Příspěvky: 422
Registrován: 30 črc 2011 16:51
Bydliště: Litomerice

Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse

#11 Příspěvek od peti78 » 19 led 2015 14:35

neřekl bych ze je to nějak jinak nepohodlný než když je auto na měchách ale každýho věc classik měl taky pružiny a nikdo neříká ze je nepohodlnej :grin:

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11535
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse

#12 Příspěvek od eliott » 19 led 2015 16:07

No jo , ale Classic měl o 200 kg méně v nejvyšší výbavě, jinak o 300-400,- kg
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
peti78
Příspěvky: 422
Registrován: 30 črc 2011 16:51
Bydliště: Litomerice

Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse

#13 Příspěvek od peti78 » 19 led 2015 20:50

tím pádem je to v pohodě mam pružiny z classica 2lift auto těžký tudíz větší komfort :lol: každýho věc zda má pružiny nebo mechy

morf007
Příspěvky: 77
Registrován: 18 led 2015 20:23
tel.: 721177287
auto: Range Rover P38
Bydliště: Tábor

Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse

#14 Příspěvek od morf007 » 19 led 2015 21:02

Proto se právě ptám na názory protože v tomto jsem nováček a jak se říká dobrá rada nad zlato :) nikdy sem RR neměl takže znám maximálně ten motor co tam mám 2,5 dse protože ho mám v Opel Omega a mam na něj mraky dílů to byl i jeden duvod proč si RR koupit :) ale hlavě se mi to auto líbí a prostě sem ho chtěl i přesto že s tím mám teď trable tak ho pořád chci :)

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11535
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse

#15 Příspěvek od eliott » 19 led 2015 21:05

No, ty díly na motor se ti budou brzy hodit...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse

#16 Příspěvek od dava » 19 led 2015 21:06

:-( sprav to... na co kupovat P38 a připravit ho o jednu z jeho parádních vlastností??
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

morf007
Příspěvky: 77
Registrován: 18 led 2015 20:23
tel.: 721177287
auto: Range Rover P38
Bydliště: Tábor

Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse

#17 Příspěvek od morf007 » 19 led 2015 21:08

ja vím že ten motor neni uplně nejlepší ale znam ho jako svoje boty dílnu mám takže jen o té ostatní technice v autě vím kuloví :D a rád bych si EAS nechal moc se mi na pružiny nechce .... už by to nebyl prave RR P38 :)

kapscha
Příspěvky: 173
Registrován: 19 říj 2013 21:11
auto: Range Rover 4.6 HSE
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse

#18 Příspěvek od kapscha » 19 led 2015 21:32

morf007 píše:ja vím že ten motor neni uplně nejlepší ale znam ho jako svoje boty dílnu mám takže jen o té ostatní technice v autě vím kuloví :D a rád bych si EAS nechal moc se mi na pružiny nechce .... už by to nebyl prave RR P38 :)
EAS si nehaj na tvojom mieste by som si dal niekomu jednoducho vymazat chyby jednoduchým programom ktorý si stiahnes z netu (samo že si treba opísat chyby pred tým ako ich vymažeš) auto by sa ti malo normalne nafuknut - pokial je aspon ako tak kompresor funkčný a kludne môžes dojst k Eliotovy bez toho aby ti blomby povyletovaly zo zubov :muscle
Z Land Roverom to bude vždy zážitok či už v teréne na ceste alebo v servise : )

morf007
Příspěvky: 77
Registrován: 18 led 2015 20:23
tel.: 721177287
auto: Range Rover P38
Bydliště: Tábor

Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse

#19 Příspěvek od morf007 » 19 led 2015 21:47

kompresor normálně funguje jen to nechci zbytečně startovat aby běhal a pak se odpálil to nechci já ten prográmek z netu mám ale nemám ten kabel s tím seriovým portem abych to mohl napíchnout

KDB
Příspěvky: 460
Registrován: 27 říj 2009 20:25
tel.: 725722563
auto: P38 4,6
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse

#20 Příspěvek od KDB » 20 led 2015 08:28

Pak už stačí starej kabel od PC, koupit OBD konektor, eventuelně redukci na seriovej port, pospájet pár kablíků a je to. Je tady na všechno návod.

Odpovědět