Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 18 led 2015 20:23
- tel.: 721177287
- auto: Range Rover P38
- Bydliště: Tábor
Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse
Zdravím všechny tak jsem si koupil Range Rover P38 2,5 dse mám ho teprve pár dnů takže se sním teprve seznamuju ale už mi asi odešel vzduchový podvozek prostě se to nedofoukne a píše mi to EAS fehler a langsam 55km/h občas to přestane a auto se dofoukne ale svítí mi všechny kontrolky na ovladaní podvozku takže vůbec nevím co stím a přemýšlím jestli se hrabat ve vzduchovým podvozku a nebo to předělat na pružiny..... ?? Pokud by mohl někdo poradit co a jak bydlím kousek od Tábora. A jestli ještě mohu poprosit nějaké rady a tipy co a jak ss autem a udržbou aby to fungovalo Díky moc Martin
- eliott
- Příspěvky: 11535
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse
Bez diagnostiky se nedá nic říct. Ale ke mě to máš po dálnici 30 minut 

Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 18 led 2015 20:23
- tel.: 721177287
- auto: Range Rover P38
- Bydliště: Tábor
Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse
tak to je super ...... ale nevím jak tam dojedu když mám auto na dorazech
měchy vyfouknuté a nelze je nafoukat ...... a kde že to přesně sídlíš že bych pro tebe třeba dojel druhým autem a pak tě zase odvezl zpět ?? 


Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse
je to zazitok, jazda na dorazoch. Po oprave si nebudes vediet vynachvalit vzduchove pruzenie.
Mal som podobne problemy, kazdu chvilu EAS fault /takmer kazdy den/, nastastie predosly majitel tam spravil ventily na dofukovanie tak som nosil v kufri maly kompresor na 12V a dofukoval som ho.
Nasledovala vymena mechov, pretesnenie ventiloveho bloku- to uz som jazdil takmer bez chybovych hlaseni /raz za 2-3tyzdne/, a vcera som nahodil aj novy kompesor, pretoze povodny uz nevladal natlakovat system. Tak som zvedavy, kedy najblizsie mi vyhodi nejake hlasenie.
Ale nemenil by som za pruziny, ja do auta dost nakladam a taham aj prives, a vzdy stoji krasne rovno, pri pruzinach by som asi lezal na bruchu alebo na zadku.
Mal som podobne problemy, kazdu chvilu EAS fault /takmer kazdy den/, nastastie predosly majitel tam spravil ventily na dofukovanie tak som nosil v kufri maly kompresor na 12V a dofukoval som ho.
Nasledovala vymena mechov, pretesnenie ventiloveho bloku- to uz som jazdil takmer bez chybovych hlaseni /raz za 2-3tyzdne/, a vcera som nahodil aj novy kompesor, pretoze povodny uz nevladal natlakovat system. Tak som zvedavy, kedy najblizsie mi vyhodi nejake hlasenie.
Ale nemenil by som za pruziny, ja do auta dost nakladam a taham aj prives, a vzdy stoji krasne rovno, pri pruzinach by som asi lezal na bruchu alebo na zadku.
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 18 led 2015 20:23
- tel.: 721177287
- auto: Range Rover P38
- Bydliště: Tábor
Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse
jasny no já se právě taky rozhoduju jak to řešit jestli se hrabat ve vzduchu a nebo jít cestou pružin to je právě to co nevím jedno vím ted mi auto leží na dorazech jak zraněné zvíře a je mi ho líto ..... i tak že ho mam asi 4 dny kdy všechno fungovalo a jizdu sem si zamiloval a už ho pryč davat nechci .....
Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse
hodně záleží na tom jaké pružiny se tam dají mám pružiny a auto jsem nalozil trámkama až po stropní tapec a auto moc nesedlo tak aby vypadalo žě sedí a jel jsem stím 100km a uplně v pohode to zaleží na každem jednou jsem to tu psal zas takoví rozdíl to mezi mechama není
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: 27 říj 2009 20:25
- tel.: 725722563
- auto: P38 4,6
- Bydliště: Křivoklátsko
Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse
Možná to nevnímáš, ale už jen to, aby ten Tvůj zvládl náklad trámků, znamená, že prázdný bude dost nekomfortní...... Měchy ztvrdnou až při zátěži, takže i tuhost podvozku se příliš nemění - nejen to, že auto stojí rovně.
Osobně bych auto bez EASu nechtěl. Je to tu mnohokrát opakované, že je potřeba se o něj starat ( to není nijak náročné) a nenechat vykvasit drobnosti. U mne věkem odešly jen měchy (po 17 letech), kompresor jsem si popravil sám, protože jsem ignoroval neustálé cestování podvozku nahorudolu - což bylo jen zatuhlými táhly čidel výšky. Opakuju, mám s ním najeto 50.000 za 3,5 roku a na EAS nedám dopustit.
Osobně bych auto bez EASu nechtěl. Je to tu mnohokrát opakované, že je potřeba se o něj starat ( to není nijak náročné) a nenechat vykvasit drobnosti. U mne věkem odešly jen měchy (po 17 letech), kompresor jsem si popravil sám, protože jsem ignoroval neustálé cestování podvozku nahorudolu - což bylo jen zatuhlými táhly čidel výšky. Opakuju, mám s ním najeto 50.000 za 3,5 roku a na EAS nedám dopustit.
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 18 led 2015 20:23
- tel.: 721177287
- auto: Range Rover P38
- Bydliště: Tábor
Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse
Jak říkam auto mám 4 dny takže zatím ježdění sem si moc neužil když EAS přestal fungovat ale je fakt že když sem to kupoval svítily všechny kontrolky a auto bylo v max. výšce také sem přiznám ukecal sem na to slevu a ne malou
druhý den sem si pro auto přijel a zvedaní podvozku fungovalo což mi bylo divný ale byl sem rád protože sem se na něj těšil a za jízdy po cca 50 km to začlo auto padlo na levou zadní stranu pak se dofouklo a cajkt a za par km zase tak sem to uzamknul v jednom modu a to dalničním a jel auto fungovalo a pohoda občas zazlobilo ale dobrý a včera jsem projel blátem a vodou a EAS přestal fungovat uplně tot muj problém

- eliott
- Příspěvky: 11535
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse
Jízda na dorazech není nic moc, ale cesta z Tábora je ze 2/3 nová a zbytek je také dobrý, takže na mírně podhuštěných gumách by to neměl být zase takový problém. Já bych klidně i dojel, ale na parkovišti nic moc neopravíme, u mne je k dispopzici sklad plný dílů a dílna.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 18 led 2015 20:23
- tel.: 721177287
- auto: Range Rover P38
- Bydliště: Tábor
Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse
no ale s vetšíma a drazšíma opravama musím par dnu týdnu do výplaty počkat koupil sem RR a celkem sem se vydal z peněz ...... nepočítal sem že mi hned padne podvozek 

Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse
neřekl bych ze je to nějak jinak nepohodlný než když je auto na měchách ale každýho věc classik měl taky pružiny a nikdo neříká ze je nepohodlnej 

- eliott
- Příspěvky: 11535
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse
No jo , ale Classic měl o 200 kg méně v nejvyšší výbavě, jinak o 300-400,- kg
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse
tím pádem je to v pohodě mam pružiny z classica 2lift auto těžký tudíz větší komfort
každýho věc zda má pružiny nebo mechy

-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 18 led 2015 20:23
- tel.: 721177287
- auto: Range Rover P38
- Bydliště: Tábor
Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse
Proto se právě ptám na názory protože v tomto jsem nováček a jak se říká dobrá rada nad zlato
nikdy sem RR neměl takže znám maximálně ten motor co tam mám 2,5 dse protože ho mám v Opel Omega a mam na něj mraky dílů to byl i jeden duvod proč si RR koupit
ale hlavě se mi to auto líbí a prostě sem ho chtěl i přesto že s tím mám teď trable tak ho pořád chci 



- eliott
- Příspěvky: 11535
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse
No, ty díly na motor se ti budou brzy hodit...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse

No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 18 led 2015 20:23
- tel.: 721177287
- auto: Range Rover P38
- Bydliště: Tábor
Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse
ja vím že ten motor neni uplně nejlepší ale znam ho jako svoje boty dílnu mám takže jen o té ostatní technice v autě vím kuloví
a rád bych si EAS nechal moc se mi na pružiny nechce .... už by to nebyl prave RR P38 


-
- Příspěvky: 173
- Registrován: 19 říj 2013 21:11
- auto: Range Rover 4.6 HSE
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse
EAS si nehaj na tvojom mieste by som si dal niekomu jednoducho vymazat chyby jednoduchým programom ktorý si stiahnes z netu (samo že si treba opísat chyby pred tým ako ich vymažeš) auto by sa ti malo normalne nafuknut - pokial je aspon ako tak kompresor funkčný a kludne môžes dojst k Eliotovy bez toho aby ti blomby povyletovaly zo zubovmorf007 píše:ja vím že ten motor neni uplně nejlepší ale znam ho jako svoje boty dílnu mám takže jen o té ostatní technice v autě vím kulovía rád bych si EAS nechal moc se mi na pružiny nechce .... už by to nebyl prave RR P38

Z Land Roverom to bude vždy zážitok či už v teréne na ceste alebo v servise : )
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 18 led 2015 20:23
- tel.: 721177287
- auto: Range Rover P38
- Bydliště: Tábor
Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse
kompresor normálně funguje jen to nechci zbytečně startovat aby běhal a pak se odpálil to nechci já ten prográmek z netu mám ale nemám ten kabel s tím seriovým portem abych to mohl napíchnout
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: 27 říj 2009 20:25
- tel.: 725722563
- auto: P38 4,6
- Bydliště: Křivoklátsko
Re: Rady a tipy pro nováčka RR P38 2,5 dse
Pak už stačí starej kabel od PC, koupit OBD konektor, eventuelně redukci na seriovej port, pospájet pár kablíků a je to. Je tady na všechno návod.