Turecko či Gruzie dříve Černá hora, Albánie nebo IT a FR alpy 2015
Moderátor: Miky_CZ
- Hubert
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Kontaktovat uživatele:
Turecko či Gruzie dříve Černá hora, Albánie nebo IT a FR alpy 2015
Neplánujete někde jet tím směrem zatím jsem jedno auto.
Zatím můžu jet poslední týden v červenci a první týden v srpnu.
Zatím můžu jet poslední týden v červenci a první týden v srpnu.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
-
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
Re: Černá hora, Albánie nebo IT a FR alpy 2015
Něco na léto plánujeme a Albánie nebo Alpy jsou uvažované možnosti, kam jet. Detaily ještě nejsou dořešené, termín zatím v plánu spíše srpen - s ideou, že v alpách už nebude sníh.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
pokud neseženu parťáka do Gruzie viewtopic.php?f=15&t=26204 pak Albanie je náhradní řešení......
...take it easy....
- Hubert
- Kontaktovat uživatele:
Gruzie mě také zajímá, ale mám jenom 14 dní a to na Gruzii málo.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
-
My zatím uvažujeme o 2 nebo 3 týdnech, ale i 3 týdny jsou na Gruzii podle mě docela málo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hubert
- Kontaktovat uživatele:
Proto se ptám na SRB, MNE, AL či IT a FR.
- visby
- auto: Disco 2
- Kontaktovat uživatele:
ja chcem ist zapad turecka v septembri, tak cca dva tyzdne...
-
A ještě uvažujeme o tom, co nám nevyšlo předloni - Rumunsko, Bulharsko a podle chuti Turecko a tam aspoň nakouknout přes most do Asie.
- visby
- Kontaktovat uživatele: