řeším problém s přehřívání M62 motoru. Příznaky jsou následující.
Tlakuje systém - ubejvá chladička - následně se přehřívá.
Novej chladič, vodní pumpa, expanzka termostat i roury.
S touto závadou najeto cca 8000km bez ztráty výkonu.
Olej čistej.
A teď pár otázek

Jednou se mi stalo po delším přehřívání (ručička v červeném), že se začalo ozývat pískání (jako konvice na sporáku) z pravé strany palubní desky (cca) . Stejná věc se občas stane po odemknutí vozu, který stojí po delší jízdě. Pískání po nastartování má z pravidla zvyšující se tendenci (ton se zvyšuje.. prostě jako konvice

Není možné, že by bya dírka na okruhu topení (radiator) a tím se to zavdušňovalo ? Voda v topení běhá pořád nebo když vypnu topení tak tam voda necyrkuluje ? Vyměnil jsem chladičku, odvzdušnil a jezdim bez topeni (pouze pusteny ventilator ale teplota nastavena na 16stupnu) a přehřívání prakticky ustalo až na případ, kdy jsem stál pul hodiny na rozpalene dalnici, ale to přičitam asi nedokonalemu odvzdušnění z mojí strany . (je to možné ? )
Počítám, že bejt to těsnění tak jsem už uvařil a vykon by nebyl?
bejt to díra v bloku tak by závada byla konstatně pořád stejná a topení by na to nemělo vliv ?
Nějakej další možnej důvod?
Díky moc za jakejkoliv nápad.
LR zdar dobrák !