Range Rover Sport vyber pri kupe

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Mango
Příspěvky: 2
Registrován: 19 kvě 2015 09:37

Range Rover Sport vyber pri kupe

#1 Příspěvek od Mango » 19 kvě 2015 09:50

Caute, urcite otvaram nejaku staru temu ale uprimne povedane nechce sa mi tu hladat.

chcem od vas zopar rad:

planujem si kupit RR sport 2008 a vyssie ( najlepsie 2010 :grin: ) do 28000,- Eur + prihlasenie.

Mam ale dilemu, ze aku motorizaciu zvolit, ci diesel 3,6 V8 ktora ma 2 turba a 2 DPF filtre ( tym padom nachylne na drahe opravy) alebo 4.4 benzin alebo 4,2 supercharged.( kde som pocul ze sa zvyknu tie benzinove motory prehrievat) na aute najazdim max 15000-20000 km rocne (vsetko dialnica) nakolko ho chcem len na vikendove zajdenie zo zahranicia domov, do prace mam ine auto.
Co sa tyka spotreby tych motorov benzin - diesel aky je tam realny rozdiel? podla paierov 3-4 litre medzi diesel a benzin v kombinovanej spotrebe. V ponuke som nasiel aj benzin s LPG na to mate aky nazor?
Skuste mi napisat pre a proti ku kazdemu motoru alebo aku motorizaciu by ste zvolili vy alebo na co si davat pozor pri kupe ked pojdem na skusobnu jazdu. Mozete mi napisat aj celkovu spolahlivost vozidla pripadne servisne naklady na auto, a ci je mozny servis aj mimo autorizovaneho servisu.
Dakujem pekne,
Mango!

Mango
Příspěvky: 2
Registrován: 19 kvě 2015 09:37

Re: Range Rover Sport vyber pri kupe

#2 Příspěvek od Mango » 20 kvě 2015 18:29

To sa tu naozaj nikto nenajde kto by mi pomohol?

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Range Rover Sport vyber pri kupe

#3 Příspěvek od Neklan » 20 kvě 2015 19:14

Ono to bude tím, že většina uživatelů fora jsou fandové spíš do klasických Land Roverů, než do těch současných. Ohledně RR Sport, osobně bych raději volil Discovery 4 rok výroby 2010 a novější. Je to dle mého názoru a osobní zkušenosti lepší auto na stejné platformě. 3,0 TDV6 nebo SDV6 myslím bohatě stačí, moje auto D4 SDV6 ročník 2011 má najeto 147 tisíc km a zatím 0 závad, jenom běžný servis. RR Sport se mi nikdy moc nelíbil a vždycky bych raději volil velkého Range L322. Co se spolehlivosti týká, jak benzinová, tak dieselová verze je tak komplikované auto, že porouchat se mohou obě. S benzínovým motorem mám zkušenost pouze v Jaguaru, tam má objem 4,2 litru i v atmosferické verzi a je v pohodě. Jenomže Jag váží 1750kg a RRS 2650kg. V reálu RRS žere 3,6 TDV8 kolem 10-ti až 13-ti litrů a benzín 14 až 20 podle podmínek a způsobu jízdy. Samozřejmě, že přeplňovaný benzín má úžasný zátah i zvuk, ale RRS navzdory svému jménu není ani trochu sportovní, tak mi připadá naftová verze praktičtější, jakkoli mám benzinové motory rád.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Odpovědět