RRC 2.4 Td r.v. 1988
- Noggin
- Příspěvky: 34
- Registrován: 25 lis 2015 18:24
- tel.: 777460247
- auto: Range Rover Classic
- Bydliště: Horažďovice
RRC 2.4 Td r.v. 1988
Zdravím, včera jsem koupil RRC 2.4 Td r.v. 1988, potřebuji tomu udělat základní výměny olejů a zjistit jak je to s rozvodama. Nemá někdo nějaký manuál? Našel jsem zde v odkazech na motory 200 a 300 TDi, ale na 2.4 Td jsem nenašel. Díky Franta
Naposledy upravil(a) Noggin dne 27 lis 2015 21:03, celkem upraveno 2 x.
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988
pokud se nepletu,tak to je motor Vm (dělené hlavy).... tento motor je ohv a rozvody asi řešit nemusíš
- eliott
- Příspěvky: 11530
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988
Rozvody jsou ozubenými koly, ale motor je to za trest... Jinak auto vypadá pěkně. Oleje v nápravách a převodovkách jsou jako u Disco 1 200tdi.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988
je to motor podobně za trest jako BMW2,5 tds bych řekl
ale jezdil jsem ho ve scorpiu které mělo najeto přes 300 tis a furt to jelo jak ďas .....jen takové prkotiny stále kazili dobrý dojem....taky rosil olej z toho,támhle z tamtoho ,pak se rozpadl šponovák řemenu,pak prorezla mrazovka na hlavě -bohužel se hlava musela vyndat -protože to bylo v prostoru mezi hlavama . nakonec začla z hlavy vylejzat vahadla i se števtem a závitem v hlavě ...prostě takové drobnosti ale byli
ale jezdil jsem ho ve scorpiu které mělo najeto přes 300 tis a furt to jelo jak ďas .....jen takové prkotiny stále kazili dobrý dojem....taky rosil olej z toho,támhle z tamtoho ,pak se rozpadl šponovák řemenu,pak prorezla mrazovka na hlavě -bohužel se hlava musela vyndat -protože to bylo v prostoru mezi hlavama . nakonec začla z hlavy vylejzat vahadla i se števtem a závitem v hlavě ...prostě takové drobnosti ale byli
Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988
Čau, tak koukám další VM... Každopádně hezkej! No, náplně i když mám nějaké manuály je docela badatelská činnost, protože jsou oleje označené postaru, tak jsem si to taknějak převedl do nova a nalil jsem tam tohle:
olej motor: SHELL 15W40 8l
olej přídavka BW: MOBIL ATF 220 1,7l
olej př+zad dif: CASTROL AXLE 80W90 1,7l+1,7l
olej servo: stejný jako do přídavky
brzdovka: klasika DOT4
Hodně štěstí! Já zatím dobrý, mám auto od dubna. Sice turbo hází olej jako blázen, takže za mnou není první kilák dýchatelno a teď v sobotu vyjížďka a prošlápl jsem brzdy. Tak jsem objednal 31m trubky Ate za litr a jedu. Už mám celej předek, do zadku se pustím na jaře. Jo a ještě když jedu, tak mi furt cvaká dementní centrál ze spolujezdcovo dveří, že se při každém otřesu odemyká. Ale jinak pohoda... Výhledově překopávka na 200Tdi:-)
olej motor: SHELL 15W40 8l
olej přídavka BW: MOBIL ATF 220 1,7l
olej př+zad dif: CASTROL AXLE 80W90 1,7l+1,7l
olej servo: stejný jako do přídavky
brzdovka: klasika DOT4
Hodně štěstí! Já zatím dobrý, mám auto od dubna. Sice turbo hází olej jako blázen, takže za mnou není první kilák dýchatelno a teď v sobotu vyjížďka a prošlápl jsem brzdy. Tak jsem objednal 31m trubky Ate za litr a jedu. Už mám celej předek, do zadku se pustím na jaře. Jo a ještě když jedu, tak mi furt cvaká dementní centrál ze spolujezdcovo dveří, že se při každém otřesu odemyká. Ale jinak pohoda... Výhledově překopávka na 200Tdi:-)
RRC 200Tdi
- Noggin
- Příspěvky: 34
- Registrován: 25 lis 2015 18:24
- tel.: 777460247
- auto: Range Rover Classic
- Bydliště: Horažďovice
Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988
Ahoj, takže do motoru 15w40 a 8 litrů? Je tam nějaká přesná specifikace API???
Prvně musím udělat motorový olej, je tam dlouho a černej jak bota!!
Ta 2.4 je náchylná na karbonizaci a přehřívání, tak tam chci dát olej co tam má být.
10w40 je asi špatně, co?
DÍKY Franta
Prvně musím udělat motorový olej, je tam dlouho a černej jak bota!!
Ta 2.4 je náchylná na karbonizaci a přehřívání, tak tam chci dát olej co tam má být.
10w40 je asi špatně, co?
DÍKY Franta
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988
tomáš štěpnička píše:je to motor podobně za trest jako BMW2,5 tds bych řekl
ale jezdil jsem ho ve scorpiu které mělo najeto přes 300 tis a furt to jelo jak ďas .....jen takové prkotiny stále kazili dobrý dojem....taky rosil olej z toho,támhle z tamtoho ,pak se rozpadl šponovák řemenu,pak prorezla mrazovka na hlavě -bohužel se hlava musela vyndat -protože to bylo v prostoru mezi hlavama . nakonec začla z hlavy vylejzat vahadla i se števtem a závitem v hlavě ...prostě takové drobnosti ale byli
koukam ze si prozil vse co VM umi nabidnout...
- VencaZE
- Příspěvky: 3609
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988
DOT4 tam asi v tomhle roce výroby nepatří ne? DOT3 spíš..Čahoun píše:Čau, tak koukám další VM... Každopádně hezkej! No, náplně i když mám nějaké manuály je docela badatelská činnost, protože jsou oleje označené postaru, tak jsem si to taknějak převedl do nova a nalil jsem tam tohle:
olej motor: SHELL 15W40 8l
olej přídavka BW: MOBIL ATF 220 1,7l
olej př+zad dif: CASTROL AXLE 80W90 1,7l+1,7l
olej servo: stejný jako do přídavky
brzdovka: klasika DOT4
Hodně štěstí! Já zatím dobrý, mám auto od dubna. Sice turbo hází olej jako blázen, takže za mnou není první kilák dýchatelno a teď v sobotu vyjížďka a prošlápl jsem brzdy. Tak jsem objednal 31m trubky Ate za litr a jedu. Už mám celej předek, do zadku se pustím na jaře. Jo a ještě když jedu, tak mi furt cvaká dementní centrál ze spolujezdcovo dveří, že se při každém otřesu odemyká. Ale jinak pohoda... Výhledově překopávka na 200Tdi:-)
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988
Kokesek píše:tomáš štěpnička píše:je to motor podobně za trest jako BMW2,5 tds bych řekl
ale jezdil jsem ho ve scorpiu které mělo najeto přes 300 tis a furt to jelo jak ďas .....jen takové prkotiny stále kazili dobrý dojem....taky rosil olej z toho,támhle z tamtoho ,pak se rozpadl šponovák řemenu,pak prorezla mrazovka na hlavě -bohužel se hlava musela vyndat -protože to bylo v prostoru mezi hlavama . nakonec začla z hlavy vylejzat vahadla i se števtem a závitem v hlavě ...prostě takové drobnosti ale byli
koukam ze si prozil vse co VM umi nabidnout...
trochu


- Noggin
- Příspěvky: 34
- Registrován: 25 lis 2015 18:24
- tel.: 777460247
- auto: Range Rover Classic
- Bydliště: Horažďovice
Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988
Tak jak je to s tím množstvím oleje v motoru, všude jsem našel 200 a 300 TDI a zítra ho chci vyměnit, poradí někdo?? Nemá někdo minula k o kopírování? Díky Franta
- VencaZE
- Příspěvky: 3609
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988
Kup 10 litrů a nalej kolik potřeba ne
?

Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- Noggin
- Příspěvky: 34
- Registrován: 25 lis 2015 18:24
- tel.: 777460247
- auto: Range Rover Classic
- Bydliště: Horažďovice
Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988
Jojo už jsem to tak provedl. Jen pak musím dát dohromady ostatní náplně....
Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988
No podle návodu ke stroji má mít brzdovka min bod varu 260°C a má být mísitelná s FMVSS/116/DOT4 a na nádobce na brzdové pumpě je také DOT4...VencaZE píše:DOT4 tam asi v tomhle roce výroby nepatří ne? DOT3 spíš..Čahoun píše:Čau, tak koukám další VM... Každopádně hezkej! No, náplně i když mám nějaké manuály je docela badatelská činnost, protože jsou oleje označené postaru, tak jsem si to taknějak převedl do nova a nalil jsem tam tohle:
olej motor: SHELL 15W40 8l
olej přídavka BW: MOBIL ATF 220 1,7l
olej př+zad dif: CASTROL AXLE 80W90 1,7l+1,7l
olej servo: stejný jako do přídavky
brzdovka: klasika DOT4
Hodně štěstí! Já zatím dobrý, mám auto od dubna. Sice turbo hází olej jako blázen, takže za mnou není první kilák dýchatelno a teď v sobotu vyjížďka a prošlápl jsem brzdy. Tak jsem objednal 31m trubky Ate za litr a jedu. Už mám celej předek, do zadku se pustím na jaře. Jo a ještě když jedu, tak mi furt cvaká dementní centrál ze spolujezdcovo dveří, že se při každém otřesu odemyká. Ale jinak pohoda... Výhledově překopávka na 200Tdi:-)
RRC 200Tdi
Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988
Je tu psáno VM Diesel models RES.22.OL.D-5Noggin píše:Ahoj, takže do motoru 15w40 a 8 litrů? Je tam nějaká přesná specifikace API???
Prvně musím udělat motorový olej, je tam dlouho a černej jak bota!!
Ta 2.4 je náchylná na karbonizaci a přehřívání, tak tam chci dát olej co tam má být.
10w40 je asi špatně, co?
DÍKY Franta
CCMC D-5
API CE
15W/40, 10W/30
Já osobně jsem tam dal ten Shell 15W40. Vyměním ho nejdéle po 8000km, ale spíš po roce. Zase taková raketa za ten olej to není. A neboj, černej bude, hned jak to natočíš po výměně, abys změřil hladinu:-)
RRC 200Tdi
- Noggin
- Příspěvky: 34
- Registrován: 25 lis 2015 18:24
- tel.: 777460247
- auto: Range Rover Classic
- Bydliště: Horažďovice
Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988
Děkuji, zatím tam dám Mogul 15w40 pro naftové motory, aby jsem vypustil ten starej a bylo tam něco normálního.

Přiložil jsem nové foto. Na autě jsou modré pružiny, zvednuté? Pak jsem koukal na závěsné zařízení a je tam od firmy ELLEBI a závěs je jen na 1500 kg, což je málo - no prostě bajonetové a to víc asi nevydrží, časem by jsem chtěl sehnat na větší váhu. :.-(
No a je tam " speciální " filtr, protože auto bylo trefené na pravé světlo, tak tam italský servisák dal celý filtr z FIATU 500- tuzing po italsku.
Poškození chladičovky přikládám rovněž.
Jinak spodek je pěknej a poměrně neznatelně napadenej rzí.
No uvidíme co najdeme zítra až to zvedneme a prohlédneme spodek auta

Přiložil jsem nové foto. Na autě jsou modré pružiny, zvednuté? Pak jsem koukal na závěsné zařízení a je tam od firmy ELLEBI a závěs je jen na 1500 kg, což je málo - no prostě bajonetové a to víc asi nevydrží, časem by jsem chtěl sehnat na větší váhu. :.-(
No a je tam " speciální " filtr, protože auto bylo trefené na pravé světlo, tak tam italský servisák dal celý filtr z FIATU 500- tuzing po italsku.
Poškození chladičovky přikládám rovněž.

Jinak spodek je pěknej a poměrně neznatelně napadenej rzí.

No uvidíme co najdeme zítra až to zvedneme a prohlédneme spodek auta
