RRC 2.4 Td r.v. 1988

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Noggin
Příspěvky: 34
Registrován: 25 lis 2015 18:24
tel.: 777460247
auto: Range Rover Classic
Bydliště: Horažďovice

RRC 2.4 Td r.v. 1988

#1 Příspěvek od Noggin » 26 lis 2015 10:53

Zdravím, včera jsem koupil RRC 2.4 Td r.v. 1988, potřebuji tomu udělat základní výměny olejů a zjistit jak je to s rozvodama. Nemá někdo nějaký manuál? Našel jsem zde v odkazech na motory 200 a 300 TDi, ale na 2.4 Td jsem nenašel. Díky Franta
Přílohy
1mg.jpg
Naposledy upravil(a) Noggin dne 27 lis 2015 21:03, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1452
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988

#2 Příspěvek od tomáš štěpnička » 26 lis 2015 11:06

pokud se nepletu,tak to je motor Vm (dělené hlavy).... tento motor je ohv a rozvody asi řešit nemusíš

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11530
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988

#3 Příspěvek od eliott » 26 lis 2015 13:25

Rozvody jsou ozubenými koly, ale motor je to za trest... Jinak auto vypadá pěkně. Oleje v nápravách a převodovkách jsou jako u Disco 1 200tdi.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1452
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988

#4 Příspěvek od tomáš štěpnička » 26 lis 2015 14:26

je to motor podobně za trest jako BMW2,5 tds bych řekl
ale jezdil jsem ho ve scorpiu které mělo najeto přes 300 tis a furt to jelo jak ďas .....jen takové prkotiny stále kazili dobrý dojem....taky rosil olej z toho,támhle z tamtoho ,pak se rozpadl šponovák řemenu,pak prorezla mrazovka na hlavě -bohužel se hlava musela vyndat -protože to bylo v prostoru mezi hlavama . nakonec začla z hlavy vylejzat vahadla i se števtem a závitem v hlavě ...prostě takové drobnosti ale byli

Čahoun
Příspěvky: 44
Registrován: 03 kvě 2015 16:56
tel.: 607808429
auto: RRC
Bydliště: Plzeň-sever

Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988

#5 Příspěvek od Čahoun » 26 lis 2015 20:48

Čau, tak koukám další VM... Každopádně hezkej! No, náplně i když mám nějaké manuály je docela badatelská činnost, protože jsou oleje označené postaru, tak jsem si to taknějak převedl do nova a nalil jsem tam tohle:
olej motor: SHELL 15W40 8l
olej přídavka BW: MOBIL ATF 220 1,7l
olej př+zad dif: CASTROL AXLE 80W90 1,7l+1,7l
olej servo: stejný jako do přídavky
brzdovka: klasika DOT4
Hodně štěstí! Já zatím dobrý, mám auto od dubna. Sice turbo hází olej jako blázen, takže za mnou není první kilák dýchatelno a teď v sobotu vyjížďka a prošlápl jsem brzdy. Tak jsem objednal 31m trubky Ate za litr a jedu. Už mám celej předek, do zadku se pustím na jaře. Jo a ještě když jedu, tak mi furt cvaká dementní centrál ze spolujezdcovo dveří, že se při každém otřesu odemyká. Ale jinak pohoda... Výhledově překopávka na 200Tdi:-)
RRC 200Tdi

Uživatelský avatar
Noggin
Příspěvky: 34
Registrován: 25 lis 2015 18:24
tel.: 777460247
auto: Range Rover Classic
Bydliště: Horažďovice

Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988

#6 Příspěvek od Noggin » 26 lis 2015 22:45

Ahoj, takže do motoru 15w40 a 8 litrů? Je tam nějaká přesná specifikace API???
Prvně musím udělat motorový olej, je tam dlouho a černej jak bota!!
Ta 2.4 je náchylná na karbonizaci a přehřívání, tak tam chci dát olej co tam má být.
10w40 je asi špatně, co?
DÍKY Franta

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988

#7 Příspěvek od Kokesek » 26 lis 2015 22:50

tomáš štěpnička píše:je to motor podobně za trest jako BMW2,5 tds bych řekl
ale jezdil jsem ho ve scorpiu které mělo najeto přes 300 tis a furt to jelo jak ďas .....jen takové prkotiny stále kazili dobrý dojem....taky rosil olej z toho,támhle z tamtoho ,pak se rozpadl šponovák řemenu,pak prorezla mrazovka na hlavě -bohužel se hlava musela vyndat -protože to bylo v prostoru mezi hlavama . nakonec začla z hlavy vylejzat vahadla i se števtem a závitem v hlavě ...prostě takové drobnosti ale byli

koukam ze si prozil vse co VM umi nabidnout...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3609
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988

#8 Příspěvek od VencaZE » 26 lis 2015 22:51

Čahoun píše:Čau, tak koukám další VM... Každopádně hezkej! No, náplně i když mám nějaké manuály je docela badatelská činnost, protože jsou oleje označené postaru, tak jsem si to taknějak převedl do nova a nalil jsem tam tohle:
olej motor: SHELL 15W40 8l
olej přídavka BW: MOBIL ATF 220 1,7l
olej př+zad dif: CASTROL AXLE 80W90 1,7l+1,7l
olej servo: stejný jako do přídavky
brzdovka: klasika DOT4
Hodně štěstí! Já zatím dobrý, mám auto od dubna. Sice turbo hází olej jako blázen, takže za mnou není první kilák dýchatelno a teď v sobotu vyjížďka a prošlápl jsem brzdy. Tak jsem objednal 31m trubky Ate za litr a jedu. Už mám celej předek, do zadku se pustím na jaře. Jo a ještě když jedu, tak mi furt cvaká dementní centrál ze spolujezdcovo dveří, že se při každém otřesu odemyká. Ale jinak pohoda... Výhledově překopávka na 200Tdi:-)
DOT4 tam asi v tomhle roce výroby nepatří ne? DOT3 spíš..
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1452
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988

#9 Příspěvek od tomáš štěpnička » 27 lis 2015 08:16

Kokesek píše:
tomáš štěpnička píše:je to motor podobně za trest jako BMW2,5 tds bych řekl
ale jezdil jsem ho ve scorpiu které mělo najeto přes 300 tis a furt to jelo jak ďas .....jen takové prkotiny stále kazili dobrý dojem....taky rosil olej z toho,támhle z tamtoho ,pak se rozpadl šponovák řemenu,pak prorezla mrazovka na hlavě -bohužel se hlava musela vyndat -protože to bylo v prostoru mezi hlavama . nakonec začla z hlavy vylejzat vahadla i se števtem a závitem v hlavě ...prostě takové drobnosti ale byli

koukam ze si prozil vse co VM umi nabidnout...

trochu :rock ale jinak super auto ....i přesto vzpomínám v dobrém :wink:

Uživatelský avatar
Noggin
Příspěvky: 34
Registrován: 25 lis 2015 18:24
tel.: 777460247
auto: Range Rover Classic
Bydliště: Horažďovice

Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988

#10 Příspěvek od Noggin » 27 lis 2015 10:56

Tak jak je to s tím množstvím oleje v motoru, všude jsem našel 200 a 300 TDI a zítra ho chci vyměnit, poradí někdo?? Nemá někdo minula k o kopírování? Díky Franta

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3609
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988

#11 Příspěvek od VencaZE » 27 lis 2015 11:44

Kup 10 litrů a nalej kolik potřeba ne :-) ?
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
Noggin
Příspěvky: 34
Registrován: 25 lis 2015 18:24
tel.: 777460247
auto: Range Rover Classic
Bydliště: Horažďovice

Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988

#12 Příspěvek od Noggin » 27 lis 2015 11:50

Jojo už jsem to tak provedl. Jen pak musím dát dohromady ostatní náplně....

Čahoun
Příspěvky: 44
Registrován: 03 kvě 2015 16:56
tel.: 607808429
auto: RRC
Bydliště: Plzeň-sever

Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988

#13 Příspěvek od Čahoun » 27 lis 2015 12:34

VencaZE píše:
Čahoun píše:Čau, tak koukám další VM... Každopádně hezkej! No, náplně i když mám nějaké manuály je docela badatelská činnost, protože jsou oleje označené postaru, tak jsem si to taknějak převedl do nova a nalil jsem tam tohle:
olej motor: SHELL 15W40 8l
olej přídavka BW: MOBIL ATF 220 1,7l
olej př+zad dif: CASTROL AXLE 80W90 1,7l+1,7l
olej servo: stejný jako do přídavky
brzdovka: klasika DOT4
Hodně štěstí! Já zatím dobrý, mám auto od dubna. Sice turbo hází olej jako blázen, takže za mnou není první kilák dýchatelno a teď v sobotu vyjížďka a prošlápl jsem brzdy. Tak jsem objednal 31m trubky Ate za litr a jedu. Už mám celej předek, do zadku se pustím na jaře. Jo a ještě když jedu, tak mi furt cvaká dementní centrál ze spolujezdcovo dveří, že se při každém otřesu odemyká. Ale jinak pohoda... Výhledově překopávka na 200Tdi:-)
DOT4 tam asi v tomhle roce výroby nepatří ne? DOT3 spíš..
No podle návodu ke stroji má mít brzdovka min bod varu 260°C a má být mísitelná s FMVSS/116/DOT4 a na nádobce na brzdové pumpě je také DOT4...
RRC 200Tdi

Čahoun
Příspěvky: 44
Registrován: 03 kvě 2015 16:56
tel.: 607808429
auto: RRC
Bydliště: Plzeň-sever

Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988

#14 Příspěvek od Čahoun » 27 lis 2015 12:44

Noggin píše:Ahoj, takže do motoru 15w40 a 8 litrů? Je tam nějaká přesná specifikace API???
Prvně musím udělat motorový olej, je tam dlouho a černej jak bota!!
Ta 2.4 je náchylná na karbonizaci a přehřívání, tak tam chci dát olej co tam má být.
10w40 je asi špatně, co?
DÍKY Franta
Je tu psáno VM Diesel models RES.22.OL.D-5
CCMC D-5
API CE
15W/40, 10W/30
Já osobně jsem tam dal ten Shell 15W40. Vyměním ho nejdéle po 8000km, ale spíš po roce. Zase taková raketa za ten olej to není. A neboj, černej bude, hned jak to natočíš po výměně, abys změřil hladinu:-)
RRC 200Tdi

Uživatelský avatar
Noggin
Příspěvky: 34
Registrován: 25 lis 2015 18:24
tel.: 777460247
auto: Range Rover Classic
Bydliště: Horažďovice

Re: RRC 2.4 Td r.v. 1988

#15 Příspěvek od Noggin » 27 lis 2015 16:36

Děkuji, zatím tam dám Mogul 15w40 pro naftové motory, aby jsem vypustil ten starej a bylo tam něco normálního.
:-)

Přiložil jsem nové foto. Na autě jsou modré pružiny, zvednuté? Pak jsem koukal na závěsné zařízení a je tam od firmy ELLEBI a závěs je jen na 1500 kg, což je málo - no prostě bajonetové a to víc asi nevydrží, časem by jsem chtěl sehnat na větší váhu. :.-(
No a je tam " speciální " filtr, protože auto bylo trefené na pravé světlo, tak tam italský servisák dal celý filtr z FIATU 500- tuzing po italsku.
Poškození chladičovky přikládám rovněž. :-)
Jinak spodek je pěknej a poměrně neznatelně napadenej rzí. :-)

No uvidíme co najdeme zítra až to zvedneme a prohlédneme spodek auta :-)
Přílohy
DSC_0372.JPG
DSC_0374.JPG
DSC_0382.JPG
DSC_0378.JPG
DSC_0380.JPG

Odpovědět