Prodáno prosím smazat
Moderátor: stan
Prodáno prosím smazat
P: 1998 Land Rover Defender 110 300Tdi
Přivezl jsem dnes RRC a už předem jsem věděl, že z trojice 1998 Def 110 300Tdi, 1983 110 HiCap a 1993 RRC mně bude muset s těžkým srdcem opustit můj Def. Auto po našem kamarádovi, bráchovi a mně. U mně 5,5 roku.
Polepy z auta samozřejmě sloupnu, jsou tam 1,5 měsíce, taková mobilní reklama, auto nejezdilo po stájích.
Před cca 25 000 mílema - výměna motoru za silnější z DI automat (zapsáno v TP), s tím související práce jako hlava, rozvody, repase čerpadla a vstřiků, komplet spojka s HD "packou", vodní pumpa, atd. plus repase převodovky a přídavné převodovky. Převodovka s větší a chlazenou vanou. Vše přetěsněné. Kardany kříže.
Na autě bylo dále děláno: repase přední nápravy a brzd, silentbloky na podvozku, tlumiče, péra, repase zadních brzdičů a štítů, nový zadní unašeč diferenciálu.
Na autě je horkovzduch Webasto, pevnostní nárazník, pevnostní prahy a hd grill od I-Defender, nájezdový plech, zahrádka African Outback, metrová LED rampa Flat Dog 19400lm, el. předehřev Defa, šnorchl s cyklonem, hliníkový žebřík, denní svícení, nerez dálkovky, el. větrák, protisněhový dekl na vstup větrání, LED blinkry, brzdová světla, pozičky + správné relátko, aby blinkry blikaly normálně, čirá hlavní světla.
Poslední servis byla výměna zadního X-memberu za nový, nástřik dutiny, výměna nějakých silenbloků na podvozku, naladění čerpadla a turba, "aby auto hezky jelo, nová nádrž, pozink plech pod nádrží. Tento měsíc vstřiky (nové vnitřky BOSCH), nové podávací čerpadlo, nová vakuová pumpa.
Elektrony s zimákama Nokian 80% vzorku. Rám bez koroze, pravidelně stříkaný dutiňákem, po zimě tu a tam lehké povrchové orezlinky k ošetření před další zimou. Zadní dveře nové, nalakované a důkladně ošetřené. Zadní boční dveře kdysi opravované, načaté, ale pořád v slušném stavu. Přední dveře konzervované, načaté, ale ve slušném stavu.
Pravidelné výměny všech olejů, používané "nano" oleje od Millers. Auto nejeté v terénu ani mnou a ani předchozími dvěma majiteli. Za posledních uvedených 25 000mil (tachometr v mílích, původní v km přestal jít a mám ho v krabici) nainvestováno v dílech a servisu cca 350 000,-Kč.
Karoserie - na autě jsou všude možně (mimo střechy a zadních dveří) bubliny pod lakem, po zkušebním odbroušením bubliny je tam bílý prášek a pod tím čistý hliník. Zřejmě nějaká rekace mezi lakem nebo plničem a hliníkem. Auto znám už přes deset let a bylo takhle vždycky, lak je poslední věc kterou jsem ještě neudělal a už neudělám. Přesto auto vypadá hezky a je otázka nechat nebo s tím něco dělat. PP blatník pod náfukem větráku prohnutý od někoho při parkování v Praze, je to ale hezky schované a není to vidět.
Auto není dělané na efekt, ale postupně od mechanických věcí. Tedy ne pro prodej, ale všechno jsem dělal pro sebe a pro funkčnost. Neznám jiného Defa do kterého by někdo nasypal do mechanických věcí tolik peněz jako blbec já. Je jen otázka jestli to někdo ocení nebo koupí nějakou leštěnku udělanou jen na efekt, na prodej. STK 12/2016. VIN sedí, na rámu čitelné. Výše uvedené práce prováděny u Eliott Land Rover, což i přes svou extrémní náročnost považuju za top kvalitu.
Cena: 279 000,-Kč. V ceně je všechno výše uvedené příslušenství a k tomu navíc kostry obou předních dveří připravených k nastrojení (bez skinů), příslušenství ke dveřím, 2x nově zinkované horizontální lišty mezi karoserii a boudu, dvě nové zadní zinkované lišty pod zadními světly, dobré rezervní vstřikovací čerpadlo, dobré turbo se sáním.
Až si vzpomenu na co jsem ještě zapomněl tak to sem dopíšu.
Fotky zde: http://roverkaja.rajce.idnes.cz/Defender/
Přivezl jsem dnes RRC a už předem jsem věděl, že z trojice 1998 Def 110 300Tdi, 1983 110 HiCap a 1993 RRC mně bude muset s těžkým srdcem opustit můj Def. Auto po našem kamarádovi, bráchovi a mně. U mně 5,5 roku.
Polepy z auta samozřejmě sloupnu, jsou tam 1,5 měsíce, taková mobilní reklama, auto nejezdilo po stájích.
Před cca 25 000 mílema - výměna motoru za silnější z DI automat (zapsáno v TP), s tím související práce jako hlava, rozvody, repase čerpadla a vstřiků, komplet spojka s HD "packou", vodní pumpa, atd. plus repase převodovky a přídavné převodovky. Převodovka s větší a chlazenou vanou. Vše přetěsněné. Kardany kříže.
Na autě bylo dále děláno: repase přední nápravy a brzd, silentbloky na podvozku, tlumiče, péra, repase zadních brzdičů a štítů, nový zadní unašeč diferenciálu.
Na autě je horkovzduch Webasto, pevnostní nárazník, pevnostní prahy a hd grill od I-Defender, nájezdový plech, zahrádka African Outback, metrová LED rampa Flat Dog 19400lm, el. předehřev Defa, šnorchl s cyklonem, hliníkový žebřík, denní svícení, nerez dálkovky, el. větrák, protisněhový dekl na vstup větrání, LED blinkry, brzdová světla, pozičky + správné relátko, aby blinkry blikaly normálně, čirá hlavní světla.
Poslední servis byla výměna zadního X-memberu za nový, nástřik dutiny, výměna nějakých silenbloků na podvozku, naladění čerpadla a turba, "aby auto hezky jelo, nová nádrž, pozink plech pod nádrží. Tento měsíc vstřiky (nové vnitřky BOSCH), nové podávací čerpadlo, nová vakuová pumpa.
Elektrony s zimákama Nokian 80% vzorku. Rám bez koroze, pravidelně stříkaný dutiňákem, po zimě tu a tam lehké povrchové orezlinky k ošetření před další zimou. Zadní dveře nové, nalakované a důkladně ošetřené. Zadní boční dveře kdysi opravované, načaté, ale pořád v slušném stavu. Přední dveře konzervované, načaté, ale ve slušném stavu.
Pravidelné výměny všech olejů, používané "nano" oleje od Millers. Auto nejeté v terénu ani mnou a ani předchozími dvěma majiteli. Za posledních uvedených 25 000mil (tachometr v mílích, původní v km přestal jít a mám ho v krabici) nainvestováno v dílech a servisu cca 350 000,-Kč.
Karoserie - na autě jsou všude možně (mimo střechy a zadních dveří) bubliny pod lakem, po zkušebním odbroušením bubliny je tam bílý prášek a pod tím čistý hliník. Zřejmě nějaká rekace mezi lakem nebo plničem a hliníkem. Auto znám už přes deset let a bylo takhle vždycky, lak je poslední věc kterou jsem ještě neudělal a už neudělám. Přesto auto vypadá hezky a je otázka nechat nebo s tím něco dělat. PP blatník pod náfukem větráku prohnutý od někoho při parkování v Praze, je to ale hezky schované a není to vidět.
Auto není dělané na efekt, ale postupně od mechanických věcí. Tedy ne pro prodej, ale všechno jsem dělal pro sebe a pro funkčnost. Neznám jiného Defa do kterého by někdo nasypal do mechanických věcí tolik peněz jako blbec já. Je jen otázka jestli to někdo ocení nebo koupí nějakou leštěnku udělanou jen na efekt, na prodej. STK 12/2016. VIN sedí, na rámu čitelné. Výše uvedené práce prováděny u Eliott Land Rover, což i přes svou extrémní náročnost považuju za top kvalitu.
Cena: 279 000,-Kč. V ceně je všechno výše uvedené příslušenství a k tomu navíc kostry obou předních dveří připravených k nastrojení (bez skinů), příslušenství ke dveřím, 2x nově zinkované horizontální lišty mezi karoserii a boudu, dvě nové zadní zinkované lišty pod zadními světly, dobré rezervní vstřikovací čerpadlo, dobré turbo se sáním.
Až si vzpomenu na co jsem ještě zapomněl tak to sem dopíšu.
Fotky zde: http://roverkaja.rajce.idnes.cz/Defender/
Naposledy upravil(a) Rover dne 02 dub 2016 12:37, celkem upraveno 1 x.
Country boy...
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: P: 1998 Land Rover Defender 110 300Tdi
Tohle je nádherně udělanej defík
,cena řekl bych velmi příznivá, spíše nižší , vzhledem k tomu co bývá v inzercích,fakt nádhera
.




Re: P: 1998 Land Rover Defender 110 300Tdi
ty jo co tam máš za motor? nebo máš tam vůbec nějaký olej? :-D dyt je nějaký čistý :-D
300TDI---The Legend begins
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3246
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: 1998 Land Rover Defender 110 300Tdi
Však píše, že je tam nanoolej - ten je inteligentní a při úniku zaleze zpět tam, odkud vytekl 

SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
Re: P: 1998 Land Rover Defender 110 300Tdi
To je důkaz, že i z takhle starého Defendera nemusí téct olej proudem. Díky mé zarputilosti... a Eliottově svaté trpělivosti se mnou a jeho odbornosti samozřejmě taky ...
S těma olejema si děláte furt srandu
, ale oni opravdu způsobují výrazně nižší tření a tedy i opotřebení a tím pádem i déle vydrží třeba i ta gufera, tedy vše déle těsní. Mám to na sobě a všech autech vyzkoušený.
Jinak kdybyste tušili co se mně honí hlavou, nemumím prodávat svoje auta v kterých jsem nechal kus života (a kus bankovního konta vlastně taky). Snad za to ten V8 RRC bude stát

S těma olejema si děláte furt srandu

Jinak kdybyste tušili co se mně honí hlavou, nemumím prodávat svoje auta v kterých jsem nechal kus života (a kus bankovního konta vlastně taky). Snad za to ten V8 RRC bude stát

Country boy...
- Frenk
- Příspěvky: 238
- Registrován: 09 čer 2011 06:58
- tel.: 733221300
- auto: LR D1, RAV4 2,2 D4D
- Bydliště: Medlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: 1998 Land Rover Defender 110 300Tdi
Moc hezký stroj



Jiří Veselý
http://www.battlegroup.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://sogbrno.webnode.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 733221300
http://www.battlegroup.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://sogbrno.webnode.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 733221300
- VencaZE
- Příspěvky: 3609
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: 1998 Land Rover Defender 110 300Tdi
Teda to byla rychlost
. Defíka jsem nedávno viděl na živo. Parádní stroj. Kdo koupí, neprohloupí
.


Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: P: 1998 Land Rover Defender 110 300Tdi
Já se vůbec nedivím,takovýhle auto za ty peníze,
,bohužel jsem zatím kousek mimo rozpočet,ale volal bych první,na takovouhle třístovku čekám,snad to nebyla poslední,tak Roverovi at ho to moc časem nemrzí,a novému majiteli spoustu dalších km a dobrodružství,........fakt pěkný sakra.

Re: P: 1998 Land Rover Defender 110 300Tdi
já si myslím že za tyhle peníze a takhle hezká už dlouho nikdo nesežene
300TDI---The Legend begins
Re: P: 1998 Land Rover Defender 110 300Tdi
Tákovehle stroj dát pryč
Jestli už to není kde parkovat, tak jsi měl přesvědčit souseda, že ten plot se posunul sám už dááávno
a ty auta tam stojí od jakživa, nebo zvednout chalupu o štok a dóle udělat ubytování pro lanďáky
, případně koupit jinou dostatečně velkou parcelu a postavit jiný bydlení. 


Jestli už to není kde parkovat, tak jsi měl přesvědčit souseda, že ten plot se posunul sám už dááávno



Re: P: 1998 Land Rover Defender 110 300Tdi
Všechno až na to poslední už jsem udělal... 

Country boy...
- Zanzibar
- Příspěvky: 1973
- Registrován: 12 lis 2008 17:34
- tel.: +420602286657
- Bydliště: Běleč
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: 1998 Land Rover Defender 110 300Tdi
Ukaž RRC !! 

tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: P: 1998 Land Rover Defender 110 300Tdi
viewtopic.php?f=8&t=29751Zanzibar píše:Ukaž RRC !!
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...