kompletní kontrola 180000km - výměna náplní a ostatní: přitom se zjistilo, že auto jede na 4 válce (holt TRAKTOR) na servis není žádná stížnost až na pár maličkostí - když si tam necháte auto kompletně vyčistit (a že to bylo zapotřebí) pozor na věci které se dají označit jako "bordel" - už je neuvidíte, ale co se dá dělat. Mimochodem auto mi předali i o svátcích daleko po pracovní době - takže ochota za plný počet bodů. Jediná poznámka se týkala stavu uložení předních tlumičů - to se pořeší až si to trošku rozmyslím.
Po návratu ze sevisu se zjistilo, že jde špatně řadit dvojka hlavně ráno, když je to zatuhlé, jak se to ohřeje, tak jedním prstem.
Dneska jsme pořešili kabelový svazek ke vstřikům, a jukli i na tu dvojku. K mému překvapení se ve zcela novém oleji v převodovce objevil jakýsi "písek" nebo podobné jemné špony. No uvidíme co s tím...
Když nad tím tak uvažuju, našlo by se několik věcí které by se daly vytknout:
1. Mohli by se přestěhovat blíž k Praze
2. Když už měnili ten olej v převodovce, mohli si všimnout těch kovových špon, a nemuseli ho dneska měnit znovu
3. Mám upřímné obavy o stav skladu náhradních dílů.
Upozorňuji že autům fakt nerozumím, ale umím do toho bezvadně kecat..
Mimochodem někdy na jaře budou mít diagnostiku



P.S. viděl jsem tam zeleného Defa s nápisem MOPADŽI - zvenku vypadal docela dobře, ale vevnitř hotové "Lego" - jsem zvědavý jestli to někdo dokáže dát dohromady... Nikdy bych něvěřil, co všechno se dá nacpat pod přední sedačky...