[PRODANO] P: DI 300 Tdi "Bila Perla"
Napsal: 18 srp 2016 13:22
Protoze jsem si pred casem poridil DII TD5 skorolestenku ve skoroplne vybave za ucelem vytvoreni nove terenni obludy, rad bych prodal svou DI.
Je to rok vyroby 1997, bila barva, sedy interier, tridvirko, automat, dle technicaku petimistna, na tachometru ma asi 185 tisic, STK do prosince 2017, koule na 3.5 t, kategorie M1G (osobni), eko zaplaceno. Podvozek, motor a tak jsou ve fajn stavu, kastle je na tom trosku hur (ale taky zadna hruza), interier je takovy dost jety. Naplne pravidelne menene, rozvody v zime nove.
Offroadovite vlastnosti: Na aute je 2" lift (delsi pruziny a tlumice a dorazy naprav), vpredu kompaktni pevnostni naraznik od britpartu, kryty diferencialu, snorchl, rozkladaci spani s uloznym prostorem (auto je s nim dvoumistne, zadni radu sedacek mam ale taky), slusna CB vysilacka s antenou na strese, origo hliniky s 235/85 R16 BFG KM2, ocelove prahy s trubkou. Asi na aute necham navijak Warn XD9500 (momentalne je na nem Championwinch CTA12000). Je to proste schopny stroj na vylety do Rumunska a podobnych destinaci.
Odstranena kurvitka: Puvodni elektronicke vstrikovaci cerpadlo je nahrazeno mechanickym, EGR vyrabovan, katalyzator vyrabovan, alarm s mobilizerem (a centralem) vyrabovan. Protoze mi loni na dalnici fouklo tesneni pod hlavou a uvaril jsem motor, tak ma motor "novou" hlavu (origo, najezd ~100k, nepraskla, nebrousena) plus HD tesneni pod ni, takze uz by to fouknout nemelo.
Tovarni vybava: Automat, hadrovy interier, elektricke sklapeni svetel (ale ani nevim, zda funguje), okna predelana ze svihadel na elektriku, zrcatka predelana z manualnich na elektricka (ale u praveho je nejaka zrada v kabelech, takze se da ovladat porad jenom manualne), sibry ani hagusy nema, repraky jsou nejaky zaklad, vzadu origo tazne na 3.5 t.
Papiry: kategorie M1G, eko zaplaceno, 5 mist (plus 2 nouzova?), STK do 12/2017, v technicaku zapsan pevnostnak, navijak, prahy i velka kola.
Problemy:
- neni to lestenka a vzhled jsem moc neresil, takze to auto vypada zvenku i zevnitr dost pouzite
- je potreba (minimalne pred pristi STK) vyvarit spoje A a B sloupku s podlahou
- sedacka ridice je prosedla, to vyresi kilometr ducttape
- sklapeci zakladny sedacek a jejich uchyceni k podlaze je potreba trochu zrepasovat, nebo aspon dotahnout srouby
- kobra na snorchlu je praskla, ale pridam novy plechovy cyklon, ktery je potreba napasovat
- uplne dole v rozku pred ridicem praskle celni sklo. Pouzivani to nevadi vubec, stk tezko rict.
Tady jsou inzeraty minuleho a predminuleho majitele, ve kterych je psano, co tam uz bylo udelano driv a tak podobne:
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... hp?t=25740
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... hp?t=20593
Protoze jsem prodejce a tedy samozrejme vse vychvalim a nikdo by mi nemel verit, tak se muzete ptat na reference Land Jirky, u ktereho je toto auto servisovane jeste dyl, nez ho mam. Cena je vec dohody a meni sepodle toho, zda zrovna trpim jednou ze svych nalad. Muzu samozrejme neco sundat, nebo treba vymenit kola za defendrovske plechace se zimnima nokianama LT ve stejnym rozmeru.
Kontakt: zde do fora, PM, telefon mam vlevo pod avatarem, mail cz.pojir@gmail.com
Fotky moc nemam. Ty v inzeratu od jareku auto docela dobre ilustruji co do vybavy, ktera se moc nezmenila. Zkusim brzo nafotit a doplnit. Tady aspon jedna cerstva pro predstavu, at nemam ciste pismenkovy inzerat:
Je to rok vyroby 1997, bila barva, sedy interier, tridvirko, automat, dle technicaku petimistna, na tachometru ma asi 185 tisic, STK do prosince 2017, koule na 3.5 t, kategorie M1G (osobni), eko zaplaceno. Podvozek, motor a tak jsou ve fajn stavu, kastle je na tom trosku hur (ale taky zadna hruza), interier je takovy dost jety. Naplne pravidelne menene, rozvody v zime nove.
Offroadovite vlastnosti: Na aute je 2" lift (delsi pruziny a tlumice a dorazy naprav), vpredu kompaktni pevnostni naraznik od britpartu, kryty diferencialu, snorchl, rozkladaci spani s uloznym prostorem (auto je s nim dvoumistne, zadni radu sedacek mam ale taky), slusna CB vysilacka s antenou na strese, origo hliniky s 235/85 R16 BFG KM2, ocelove prahy s trubkou. Asi na aute necham navijak Warn XD9500 (momentalne je na nem Championwinch CTA12000). Je to proste schopny stroj na vylety do Rumunska a podobnych destinaci.
Odstranena kurvitka: Puvodni elektronicke vstrikovaci cerpadlo je nahrazeno mechanickym, EGR vyrabovan, katalyzator vyrabovan, alarm s mobilizerem (a centralem) vyrabovan. Protoze mi loni na dalnici fouklo tesneni pod hlavou a uvaril jsem motor, tak ma motor "novou" hlavu (origo, najezd ~100k, nepraskla, nebrousena) plus HD tesneni pod ni, takze uz by to fouknout nemelo.
Tovarni vybava: Automat, hadrovy interier, elektricke sklapeni svetel (ale ani nevim, zda funguje), okna predelana ze svihadel na elektriku, zrcatka predelana z manualnich na elektricka (ale u praveho je nejaka zrada v kabelech, takze se da ovladat porad jenom manualne), sibry ani hagusy nema, repraky jsou nejaky zaklad, vzadu origo tazne na 3.5 t.
Papiry: kategorie M1G, eko zaplaceno, 5 mist (plus 2 nouzova?), STK do 12/2017, v technicaku zapsan pevnostnak, navijak, prahy i velka kola.
Problemy:
- neni to lestenka a vzhled jsem moc neresil, takze to auto vypada zvenku i zevnitr dost pouzite
- je potreba (minimalne pred pristi STK) vyvarit spoje A a B sloupku s podlahou
- sedacka ridice je prosedla, to vyresi kilometr ducttape
- sklapeci zakladny sedacek a jejich uchyceni k podlaze je potreba trochu zrepasovat, nebo aspon dotahnout srouby
- kobra na snorchlu je praskla, ale pridam novy plechovy cyklon, ktery je potreba napasovat
- uplne dole v rozku pred ridicem praskle celni sklo. Pouzivani to nevadi vubec, stk tezko rict.
Tady jsou inzeraty minuleho a predminuleho majitele, ve kterych je psano, co tam uz bylo udelano driv a tak podobne:
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... hp?t=25740
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... hp?t=20593
Protoze jsem prodejce a tedy samozrejme vse vychvalim a nikdo by mi nemel verit, tak se muzete ptat na reference Land Jirky, u ktereho je toto auto servisovane jeste dyl, nez ho mam. Cena je vec dohody a meni sepodle toho, zda zrovna trpim jednou ze svych nalad. Muzu samozrejme neco sundat, nebo treba vymenit kola za defendrovske plechace se zimnima nokianama LT ve stejnym rozmeru.
Kontakt: zde do fora, PM, telefon mam vlevo pod avatarem, mail cz.pojir@gmail.com
Fotky moc nemam. Ty v inzeratu od jareku auto docela dobre ilustruji co do vybavy, ktera se moc nezmenila. Zkusim brzo nafotit a doplnit. Tady aspon jedna cerstva pro predstavu, at nemam ciste pismenkovy inzerat: