Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
-
Gappa
- Příspěvky: 42
- Registrován: 09 bře 2015 00:37
- tel.: 702000811
- auto: Discovery 2-4,0 V8
- Bydliště: Babice okr.Prachatice
#1
Příspěvek
od Gappa » 13 říj 2016 12:00
Ahoj všichni majitelé nejlepších aut na světě

,potřebuji od vás radu.Bydlím v ČR.Budějcích a budu se stěhovat do 20 km vzdálené jihočeské vesničky-to víš věk nezastavíš.Budu každý den dojíždět do zaměstnání a rozhodně se nechystám svého miláčka vzdát.Slíbíl jsem mím dvěma dcerám,(8 a 11 let) že k oltáři pojedou v P38.

Přemýšlím o LPG zástavbě.Prosím tedy všechny dobré lidi co mají zkušenosti s P38 4,6HSE aby se o ně podělili.Nechci totiž mého miláčka zabít.Moc děkuji za jakýkoliv názor .S pozdravem Gappa

-
VencaZE
- Příspěvky: 3609
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
-
Kontaktovat uživatele:
#2
Příspěvek
od VencaZE » 13 říj 2016 12:11
-
Gappa
- Příspěvky: 42
- Registrován: 09 bře 2015 00:37
- tel.: 702000811
- auto: Discovery 2-4,0 V8
- Bydliště: Babice okr.Prachatice
#3
Příspěvek
od Gappa » 13 říj 2016 12:12
-
Gappa
- Příspěvky: 42
- Registrován: 09 bře 2015 00:37
- tel.: 702000811
- auto: Discovery 2-4,0 V8
- Bydliště: Babice okr.Prachatice
#4
Příspěvek
od Gappa » 13 říj 2016 12:16
-
zolik
- Příspěvky: 69
- Registrován: 26 bře 2014 20:46
- tel.: 421903944766
- auto: Range Rover 4.6 LPG
#5
Příspěvek
od zolik » 13 říj 2016 21:06
mam v8 s lpg, uz dva roky, cca 60tis. km, asi tri krat mi odislo v splynovaci tesnenie ktore sposobilo ze sa motor uvaril, ale inak celkovo spokojnost. momentalne mam motor rozobraty, pretoze som mal prepalene tesnenie pod hlavou, ale neviem ci to bolo vinou lpg, skor si myslim ze nie /320tis. km na tachometri/
spotreba benzinu cca 22ltr, spotreba lpg do 25ltr = ziadna setrna jazda +caste tahanie 3tonoveho privesu
ale na benzin jazdim len velmi vynimocne
sviecky pouzivam champion alebo ngk , benzinove, nie tie na lpg
-
Patres
- Příspěvky: 40
- Registrován: 18 črc 2016 11:40
- tel.: +421918089348
- auto: Range p38
#6
Příspěvek
od Patres » 19 říj 2016 18:41
Rorvnako spokojnosť na LPG jazdím denno denne, sem tam nechám aj benzín vyjazdiť :-D nech nestráca na kvalite...
Je to už moje tretie LPG auto a nikdy som nemal problém... všetko záleží aký LPG systém si zvolíš, niektoré sú naladové a u niektorých ani nevieš že ho máš..
na jeepe wj 4.7 v8 HO som mal LOVATO - prvé mesiace fungovalo bez problémov... no potom ho stále vypínalo pri prudkej akceleracíí alebo motor vynechával, filter som musel čistiť 2x za týždeň (výmena čerpacej stanice nepomohla)... a po pol roku som musel meniť reduktor...
na forde exploreri 4.0 v6 som mal PRINS - super systém, montoval ho ešte predchádzajuci majiteľ, pred 2 rokmi, ja som na nom odjazdil ďalšie dva bez ďalšej údržby - odporúčam
a na range rover 4.6 hse v8 gems mám 1.5 roka BRC a zatiaľ bez údržby - iba tankujem - odporúčam
sviečky nechávať origo na benzín, tie iridiové sú smrť pre cievky pre ich iný odpor... dokonca vedia aj prepáliť piest... dúfam že ti to pomože pri rozhodovaní
-
torQee
- Příspěvky: 44
- Registrován: 11 bře 2017 00:29
- auto: RR P38a - predany
#7
Příspěvek
od torQee » 27 bře 2017 20:52
Ahojte, v RR 4.6 HSE mam namontovany plyn AG ZENIT PRO. Problem je ze som ho kupoval s tym ze na plyn netaha a trha na nízkych otackach. Kupil som si teda kabel na spojenie s ECU ZENIT a pozrel som co tam je. Zistil som ze bola ulozena krivka ktora vyzera ako pravítkom narysovana vodorovna ciara. Ked som pozeral na YT a podobne ako vyzeraju bezne tie krivky tak su vsetky stupajuce. Co ma zaskocilo ked dam autotuning a prejdem prvym procesom otacky do 1500 potom druhy otacky nad 2500 tak ked zacne sam kalibrovat hodnoty tak vypise ze manifold pressure is not stable. Ak dam continue tak auto zdochne a proces zlyha ak dam ignore tak zapise take hodnoty ako keby tam tiekol ten plyn potokom = zaduseny motor. Vie niekto ako to nastavit ? Vsade na zapade SR som obvolal plynarov a vsetci vraveli ze ZENIT nerobia/nepoznaju/nenapoja.