Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
-
Pama
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 led 2009 20:26
- tel.: 724365722
- auto: většina LR
- Bydliště: Vyškov
#1
Příspěvek
od Pama » 28 bře 2017 15:19
Zdravím
Prosím radu na odkaz (protože jsem vlákno nenašel) či vlastní radu, zda jde na Defa s +2,5" liftem nacpat nějaký vypínatelný stabik .
(líbilo by se mi, kdyby se Defik na silnicích alespoň trochu přestal kolíbat, asi nejsem námořník

)
díky
-
Kusto
- Příspěvky: 894
- Registrován: 16 kvě 2012 19:07
- tel.: 602516325
- auto: D1 300 tdi
- Bydliště: Sudoměřice u Bechyně
#2
Příspěvek
od Kusto » 28 bře 2017 16:34
A chceš přední nebo zadní? Zadní jsem vyděl ale přední vypínatelný teď předělávám z Wranglera na Disco a Def bude podobnej.
-
Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
#3
Příspěvek
od Acon » 28 bře 2017 17:27
Trochu mimo témy... Ak sa pýtaš na DEFa, prečo v sekcii Range Rover? Ak to bude niekto raz hladať ....
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
teslo
- Příspěvky: 2667
- Registrován: 25 led 2007 08:44
- Bydliště: Bratislava
#4
Příspěvek
od teslo » 29 bře 2017 09:00
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
-
MadTom
- Příspěvky: 15220
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
#5
Příspěvek
od MadTom » 29 bře 2017 09:04
Na tohle už jsem několikrát koukal na různých místech a taky jsem našel, že se to několika lidem podařilo ohnout - tedy konkrétně ten zahnutý vypálený plech co je na druhé straně než volnoběžka. Nicméně jiní to mají a problém nepsali.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
teslo
- Příspěvky: 2667
- Registrován: 25 led 2007 08:44
- Bydliště: Bratislava
#6
Příspěvek
od teslo » 29 bře 2017 09:33
MadTom píše: 29 bře 2017 09:04
Na tohle už jsem několikrát koukal na různých místech a taky jsem našel, že se to několika lidem podařilo ohnout
pokazit sa da asi vsetko a niekto ma na take veci aj zvlastny talent
ja som napr. ustrihol uz druhu tycku predneho stabika na RR P38. A to je range este v seriovom stave a chovam sa k nemu ovela citlivejsie ako ku klasikovi

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
-
pooh
- Příspěvky: 710
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
#7
Příspěvek
od pooh » 29 bře 2017 14:31
teslo píše: 29 bře 2017 09:33
MadTom píše: 29 bře 2017 09:04
Na tohle už jsem několikrát koukal na různých místech a taky jsem našel, že se to několika lidem podařilo ohnout
pokazit sa da asi vsetko a niekto ma na take veci aj zvlastny talent
ja som napr. ustrihol uz druhu tycku predneho stabika na RR P38. A to je range este v seriovom stave a chovam sa k nemu ovela citlivejsie ako ku klasikovi
kamarat ma u mna odloze tycky - nechces od neho prevziat?

P38 uz predal medzitym... sorry za plevel..
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
-
Pama
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 led 2009 20:26
- tel.: 724365722
- auto: většina LR
- Bydliště: Vyškov
#8
Příspěvek
od Pama » 29 bře 2017 17:05
[quote=Kusto post_id=395241 time=1490711695 user_id=4935]
A chceš přední nebo zadní? Zadní jsem vyděl ale přední vypínatelný teď předělávám z Wranglera na Disco a Def bude podobnej.
[/quote]
Nemam ani jednu, asi je dulezitejsi predni,ne?
-
Land Jirka
- Příspěvky: 3581
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
-
Kontaktovat uživatele:
#9
Příspěvek
od Land Jirka » 29 bře 2017 19:15
Ahoj Pavle, tobě se to kolíbe, hlavně kvůli těm měkkým tlumičům.
Tomu by stabík moc nepomohl.
Víc po telefonu
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
-
Kusto
- Příspěvky: 894
- Registrován: 16 kvě 2012 19:07
- tel.: 602516325
- auto: D1 300 tdi
- Bydliště: Sudoměřice u Bechyně
#10
Příspěvek
od Kusto » 29 bře 2017 20:45
Zadní tam nemám a přední chci nahradit. Když jezdím v terénu tak lezu pod auto a vyndavám z něj šrouby ale dost často na to kašlu a rozdíl je dost znát. Ten z Wranglera či z Rubikona( nevým teď z kterého je ten rozpojovací) je původně ovládanej motorkem a chci ho udělat na ruční odpojení. Mám na to dost málo času ale asi to půjde. Jsem zvědavej hlavně na to jak to bude stabilizovat když je o trětinu tlustší

-
Pama
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 led 2009 20:26
- tel.: 724365722
- auto: většina LR
- Bydliště: Vyškov
#11
Příspěvek
od Pama » 09 dub 2017 08:19
[quote=Kusto post_id=395412 time=1490813150 user_id=4935]
Zadní tam nemám a přední chci nahradit. Když jezdím v terénu tak lezu pod auto a vyndavám z něj šrouby ale dost často na to kašlu a rozdíl je dost znát. Ten z Wranglera či z Rubikona( nevým teď z kterého je ten rozpojovací) je původně ovládanej motorkem a chci ho udělat na ruční odpojení. Mám na to dost málo času ale asi to půjde. Jsem zvědavej hlavně na to jak to bude stabilizovat když je o trětinu tlustší

[/quote]
a uz si zahajil nejaky prace,nebo si to nekde uz videl hotovy?