Ahojte,
mam taky problem s mojim RR P38 4.6 HSE 1997 ze lambdy ukazuju stale chudu zmes -24,5%. Tyka sa to obidvoch lambd, ked pridam plyn tak skocia na 00%. Ked sa otacky vratia tak po par sekundách zacnu lambdy plynule klesat ku svojim -24,5%. Problem a zahada je v tom, ze niekedy pri jazde ked predbehnem auto tak skocia na 0% a odvtedy sa zacnu chovat normalne, auto ide perfektne, switchuju na 0% hore dole par percent. Potom vypnem motor, nastartujem a sme spat v kolobehu. Ked prepnem na LPG chova sa to uplne rovnako ( ! ). A pritom viem ze LPG mam zle nastavene a ide na hyperbohatu zmes. Prace ktore som spravil:
Vymene kable ku svieckam - Magnecor 8MM
Sviecky - NGK BRP6ES
Nova poistkova skrinka
Nove Lambda sondy Britpart (AMR6244) - konektory som prestriekal konkorom
Pretesnene cele sacie
Novy krokovy motorcek volnobehu
Nove cidlo teploty vody (pre ECU, nie pre pristrojovku)
Nova baterka Bosch
Nove filtre, oleje vsade a vsetky
Nove cievky
Novy CPS senzor
Mam iba VCDS diagnostiku ktora precita live hodnoty a par chybových kodov. Long term trim su samozrejme -24,5%, pokial teda nepride zazrak a uprostred cesty do BA mi lambdy zacnu ukazovat normalne tak to po 100km padne cca na 0%...
PS: VCDS diagnostika ukazuje lambdy 0-1V Zirconia cize to co sem pisem su uz opacne hodnoty ako maju byt podla 5-0V Titania. Pre istotu som to meral aj na vstupoch ECU a drzia sa stale 4,9V cize chudobna zmes.
RR P38 GEMS stale chuda zmes
Re: RR P38 GEMS stale chuda zmes
Nikto nic neporadi?

Re: RR P38 GEMS stale chuda zmes
nerozhodilo ECU prave to LPG? netreba spravit nejaky reset, alebo nieco?
pozrel by som este vahu vzduchu. mozno tlak pri vstrekovacoch.
pozrel by som este vahu vzduchu. mozno tlak pri vstrekovacoch.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: RR P38 GEMS stale chuda zmes
Vaha vzduchu vycistena uz 2x ... dava 21kg/h na volnobehu cize to vyzera byt ok. Tlak na rampe som veru nepozrel. Skontrolujem dam vediet
/co sa tyka ecu a lpg tak ide o to ze to robi na benzine kvôli comu nemozem poriadne nastavit lpg, ono vlastne by mi aj bolo jedno ci lpg nastavim alebo nie... hlavne aby auto bezalo na benzin ako hodinky s vykonom aky ma byt
/co sa tyka ecu a lpg tak ide o to ze to robi na benzine kvôli comu nemozem poriadne nastavit lpg, ono vlastne by mi aj bolo jedno ci lpg nastavim alebo nie... hlavne aby auto bezalo na benzin ako hodinky s vykonom aky ma byt
Re: RR P38 GEMS stale chuda zmes
ja som skor narazal na to, ze niekolko krat sa mi dostalo do usi, ze LPG rozhadzalo nastavenia ECU motora a tym padom to bol zacarovany kruh, pretoze LPG jednotka berie data z jednotky motora, ktore sama ovplyvnuje. Ale co je na tom pravdy neviem. Uz velmi dlho pouzivam megasquirt a priznam sa, ze z problemov beznych jednotiek som uz trosku vypadol 

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- pooh
- Příspěvky: 710
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
Re: RR P38 GEMS stale chuda zmes
To sa stava. Niekedy reset Ecu spravi potom zazrak. Samozrejme neni to vseliek, ale napr. Patresovi to pomohlo.
Sent from my Lenovo A5000 using Tapatalk
Sent from my Lenovo A5000 using Tapatalk
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
Re: RR P38 GEMS stale chuda zmes
A tento reset sa robi ako ?
Re: RR P38 GEMS stale chuda zmes
Teraz som to znova pozeral na VCDSku a long term trimy su na obidvoch radoch valcov 0,8% cize v realite -0,8% co je relativne super. No short term trims po nastartovani teraz teplého motora (pred chvilou som prisiel domov) ukazovali 24,5% bezozmeny a po dvoch minutach zacala klesat jedna lambda k nule a drzala sa -3 az 3% a druha za nou takých 5 minut. Ked dam taky subezny monitoring celého systemu tak ukaze vsetko ze je OK - palivovy system, zapalovanie, vyhrievanie lambda sond, system odvetravania (EVAP?) ale monitoring lambda sond pise ze nekompletny alebo zlyhal.