#2
Příspěvek
od Lukasino » 25 led 2018 21:05
Zkus tady chvíli vyhledávat, je toho napsaného dost.
Chce se prvně rozhodnout zda chceš RR nebo RRS, jsou to obě úplně jiná auta, ikdyž to na první pohled nevypadá.
3.0 TD6 u RR je spolehlivý motor, horší je to s GM převodovkou, která u toho je. Dost ráda odchází, na tak těžké auto to není žádný závodník, ale po chipu to je bez problému použitelné. TD6 se ale dávala pouze do ročníků 2002-2005, tzn. předfacelift, kdy to bylo pod BMW. Za dob Fordu/Jaguaru tam najdeš 3,6 diesel s ZF převodovkou. K tomu řekne více někdo jiný, obecně co vím, tak pokud to jede a je v pořádku, je to super, jak to začne zlobit, bývají s tím větší potíže. Převodovka u toho už drží.
2.7 TDV6 v RRS je stejná jako v D3, auto už je Ford/Jaguar, převodovka je u toho spolehlivé ZF. Horší je to s motorem, padají docela dost, buď na zadření, nebo na prasklou kliku, více se dočteš přímo ve vlákně o těchto motorech. Na druhou stranu jich jezdí mraky.
Benzíny jsou obecně daleko spolehlivější, ale je jich málo, hlavně v RRS.
Vzduchového podvozku se nemá smysl bát u obou, měchy stojí pár korun, kompresor taky není nejdražší a vydrží to dost.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322