
Stačí tedy normální tlumiče (mě stačí, to vím, spíš jestli to nepoškozuje tlumiče samotné), nebo mám shánět delší?
Co doporučujete za značku?
Díky za tipy, přecejen jsem ale očekával rady spíše z české nebo alespoň evropské kotliny. Z USA jsem sice tahal měchy, ale tlumiče snad půjdou koupit slušné i tady. Narážím hned na ty první Monroe, taková řada v evropě snad ani není ke koupi. Stavitelné nechci ani náhodou. Nic proti nim, na sporťák si je dám, ale lézt pod RR a něco nastavovat, bych byl ochoten tak jednou maximálně, pak bych tam nechal, co by tam bylo a nazdar
Ty máš také Arnotty, že? To by se mohly vyplatit delší tlumiče a větší maximální zdvih, ať už překalibrováním EAS, nebo takhlecoroner píše:Z USA jsem sice tahal měchy...
Hmmm, to je zajímavá otázka... já bych na greenlaning rozhodně preferoval měkčí, ale hádám, že na náročný technický offroad (což není můj šálek čaje) by patrně byly lepší tvrdší. Včíl mudrujcoroner píše: Jsou měkčí nebo tvrdší?
Díky, takže máš konkrétně tyto na předku:George píše:Ahoj,
mám ty plynové Monroe 4x4 Adventure od Paddocku a jsem spokojenej.
Ale bacha auto je trochu tvrdší,ale zase líp sedí a neodskakuje tolik náprava jako při klasice a navíc jsou o něco delší než originály.A za ty prachy,no nekup to!![]()
George
ale kecas, mas prizpevku jak nekdo za 3 mesice....tak v poklidu, nechcem tu honice prizpevku....DanielDesign píše:Pardon. No já sa pýtam preto či sa to nedá nastaviť nízko. Načo meniť originál za niečo iné? Preto som sa pýtal či to je aj so vzduchovým.
Já fakt nekecám len tak pre nič za nič.