Motor 300tdi 23L vs 19L
- MartinG
- Příspěvky: 122
- Registrován: 03 led 2014 14:00
- tel.: 604253828
- auto: Defender 110/300tdi
- Bydliště: Brno
Motor 300tdi 23L vs 19L
Pokukuji po jednom Defenderu, který měl původně origo motor 23L, ale nyní je tam 19L, což by měl být motor z Discovery nebo Range Roveru s automatem. Co jsem se dočetl, tak 19L má el. čerpadlo namísto mechanického a vyšší výkon i krouťák (90kw místo 83kw) ale je možné, že změn je tam více. Zajímá mě, jestli taková přestavba do defíku má nějaký vliv na provoz, jestli to nezpůsobuje nějaké problémy atd.. Máte někdo zkušenosti s těmito motory? Díky za info.
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7894
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Motor 300tdi 23L vs 19L
To sice má v Disco, ale v tom Defenderu bude dané zpátky původní mech čerpadlo. Tím jsem si jistý. Takže se neraduj. Dát tam komplet tu elektriku, váhu vzduchu el. plyn a další a další, tím se určitě nikdo nezabýval.
Jinak ty motory jsou naprosto a úplně do detailu stejné.
Ty kody motoru rozlišovali akorát příslušenství (el. čerpadlo, Egr atd) a do kterého modelu se to dalo. Jinak jsou naprosto identické.
Stehlík ho píše jako výměnu dílu, vůbec ne jako přestavbu.
K
Jinak ty motory jsou naprosto a úplně do detailu stejné.
Ty kody motoru rozlišovali akorát příslušenství (el. čerpadlo, Egr atd) a do kterého modelu se to dalo. Jinak jsou naprosto identické.
Stehlík ho píše jako výměnu dílu, vůbec ne jako přestavbu.
K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- MartinG
- Příspěvky: 122
- Registrován: 03 led 2014 14:00
- tel.: 604253828
- auto: Defender 110/300tdi
- Bydliště: Brno
Re: Motor 300tdi 23L vs 19L
Díky za vysvětlení, pro mě je to naopak dobrá zpráva, jelikož, asi jako každý, kdo jde po motoru 300tdi, jsem se chtěl vyhnout té elektronice, takže jsem rád, že tam zůstala mechanika (na fotkách od prodávajícího jsem si to nyní i ověřil). Jen nově zapsaný výkon 90kw v techničáku asi nebude odpovídat skutečnosti, tedy pokud to čerpadlo někdo neupravil, případně nezvýšil výkon jinak.
- strelec7
- Příspěvky: 115
- Registrován: 19 dub 2016 06:53
- tel.: 720642825
- auto: D1 300, D1 200
- Bydliště: Plzeň a okolí :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 300tdi 23L vs 19L
čau chlapy, měl by někdo nějaký návodek co a jak se dá poštelovat u těchot mechanických čerpadel? pro D1 300 i 200 měli stejný? taky jestli si mužu doma něco poladit na čerpadle, bez náročného seřitování laboratorního. konkrétně teď mi teče na 300 kolem plynové osičky nafta. tedy nějaký těsnění v řiti, kde a co a jak ? víte někdo?:) nějak se mi nechce měnit celý čerpadlo. ale asi na to stejnak dojde.
Pavel
- Land Jirka
- Příspěvky: 3581
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 300tdi 23L vs 19L
Je tady o tom celé vlákno
viewtopic.php?f=14&t=6323
viewtopic.php?f=14&t=6323
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431