Stránka 1 z 1

Nováčkovské dotazy

Napsal: 07 zář 2018 19:28
od jacobik
Ahoj, po dlouhém čekání a váhání jsem koupil od kolegy L322 3.0 r.v.2005 .Do teď jsem jezdil v Audi A4, nebo Fordu S-Max kde jsem ručně sázel rychlosti kolem 2000 otáček. Co se týká automatu u Range, na kolika otáčkách by to mělo cca řadit nahoru? Příjde mi oproti mým minulý autům, že to vytáčí na 2500-3000 otáček. Převodovka v autě dostala cca 30 000km zpět komplet repas ( sám jsem mu to na podvalu vezl do servisu ), ale nevím, zda je to jen můj "špatný dojem", nebo je tam něco špatně.

Má se ukazovat na budíkách zařazený rychlostní stupeň? Prosti světlu tam vidím 1-5, ale svítí mi jen D,N,R,P.


Jako na potvoru jde výhřev všech sedadel, krom sedadla řidiče. Kontrola se rozsvítí, a během chvilky zhasne. Poznám někde, zda je špatné relé ( pokud je to jako u Audi každé sedadlo má vlastní relátko ), nebo zda je v hájí výhřev v sedačce?


Díky všem za rady:)

Re: Nováčkovské dotazy

Napsal: 07 zář 2018 19:32
od Lukasino
Převodovka takhle řadí, je to bohužel normální. Pomůže dát motoru chip ;)

1-5 se zobrazí až když dáš manuální řazení, tzn. páku doleva na sportovní režim a potom nahoru / dolů pro zapnutí manuálního řazení.

Se sedačkou neporadím :(

Re: Nováčkovské dotazy

Napsal: 07 zář 2018 19:36
od jacobik
Super, mockrát díky za info. Chip tam podle doložených faktur má být na 213 HP/488 NM. Jsem se po prvních dnech cítil jak kdybych to mojí těžkou nohou zbytečně vytáčel :grin:

Re: Nováčkovské dotazy

Napsal: 07 zář 2018 19:42
od eliott
No s tímhle krouťákem to bude mít převodovky rychle za sebou...

Re: Nováčkovské dotazy

Napsal: 07 zář 2018 19:46
od jacobik
Takže nechat "odčipovat" nebo předělat? Tyhle údaje mám akorát na faktuře od té firmy, co to dělala.

Re: Nováčkovské dotazy

Napsal: 07 zář 2018 19:50
od eliott
jacobik píše: 07 zář 2018 19:46 Takže nechat "odčipovat" nebo předělat? Tyhle údaje mám akorát na faktuře od té firmy, co to dělala.
Prodat a koupit si V8

Re: Nováčkovské dotazy

Napsal: 07 zář 2018 19:57
od Kokesek
Nebo delat pravidelne po 30tis km repas aut. [emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Nováčkovské dotazy

Napsal: 07 zář 2018 19:58
od jacobik
Tak o to nějak úplně zájem nemám :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Nováčkovské dotazy

Napsal: 07 zář 2018 20:51
od Acon
jacobik píše: 07 zář 2018 19:28 ... Příjde mi oproti mým minulý autům, že to vytáčí na 2500-3000 otáček...
Presne toto ma odradilo od dieslovej L322 a dal som prednosť D s 2,7. Tá radí pekne pri 1900- 2000ot

Re: Nováčkovské dotazy

Napsal: 07 zář 2018 21:00
od Miky_CZ
Acon píše: 07 zář 2018 20:51
jacobik píše: 07 zář 2018 19:28 ... Příjde mi oproti mým minulý autům, že to vytáčí na 2500-3000 otáček...
Presne toto ma odradilo od dieslovej L322 a dal som prednosť D s 2,7. Tá radí pekne pri 1900- 2000ot
viz vyse prodat a koupit v8 :-D

Re: Nováčkovské dotazy

Napsal: 07 zář 2018 21:02
od Lukasino
V8 samozřejmě v tom autě jezdí jinak, ale TD6 není blbá...

Ostatní na ty otáčky nic neřeknou? U TD6 s čipem to není normální při běžné jízdě, ne?

Nešlapeš na to ve snaze stejné dynamiky jako u A4? :mrgreen: Nebo nejsou tam nějaké divné adaptace od předchozího majitele?

Re: Nováčkovské dotazy

Napsal: 07 zář 2018 21:06
od jacobik
Předchozí majitel byl "šetřílek" co koupil kola od Kahn Design, ale pak snažil se jezdi na spotřebu max 10 :grin: Já mám prostě mizernej pocit když to točí těch 2500, ale je fakt že možná to je jen psychickej blok z manuálu a rychlého řazení pod 2000ot. :D Prudší starty jako z A4 u toho nečekám:)

Re: Nováčkovské dotazy

Napsal: 07 zář 2018 23:46
od Miky_CZ
ja kdyz jsem mel nacipovanou l322 tak radila vysoko nebo dlouho drzela kvalt na muj vkus. otacky nevim

ale naucil jsem se lehce ubrat a zase vratit plyn a v tu chvili preradil. jenom takove tuknuti plynem smerem zpatky.

no nicmene pak jsem chip zrusil a pocitove se to auto chovalo mnohem lip.

predtim to bylo s plynem jak kdyby mel dve polohy on/off

Re: Nováčkovské dotazy

Napsal: 08 zář 2018 08:50
od jacobik
Miky_CZ píše:ja kdyz jsem mel nacipovanou l322 tak radila vysoko nebo dlouho drzela kvalt na muj vkus. otacky nevim

ale naucil jsem se lehce ubrat a zase vratit plyn a v tu chvili preradil. jenom takove tuknuti plynem smerem zpatky.

no nicmene pak jsem chip zrusil a pocitove se to auto chovalo mnohem lip.

predtim to bylo s plynem jak kdyby mel dve polohy on/off
S tím ubíráním se tomu taky snažím pomáhat, ale ještě to bude chtít trochu cviku.

Odesláno z mého VTR-L29 pomocí Tapatalk


Re: Nováčkovské dotazy

Napsal: 05 úno 2019 02:33
od PetrFi
:-) taky mě to děsilo. Vyschýzoval jsem se a raději vyměnil 2x po sobě v převodovce olej (500 km mezi výměnami). Převodovka se pravda zkultivovala, ale jinak to řadí stejně jako tobě.

Re: Nováčkovské dotazy

Napsal: 04 čer 2019 20:07
od pesta
Zdarec chlapi,
jsem tady poprvé, tak nevím kam to správně napsat, zlobí mě moje L322 4.4 lpg, potřeboval bych někoho kdo se v tom vyzná nejlépe z Vysočina konkrétně Velké Meziříčí.
Mám ji asi týden zatím v poho až do dnes, po cca 20km jízdě bez zastávky jsem dojel na křižovatku a kouřilo z pod kapoty, byla to prasklá hadice vzadu skoro pod palubkou, ale netuším kdy praskla během těch 20km. Hadici jsem vyměnil, od té doby to buble,tlakuje nebo vře, nevím o přesně... Tak si říkám jestli je tam někde bublina ještě a nebo spíš těsnění pod hlavou... :-(
A ještě tam mám nějáke eletrické mouchy, tak kdyby někdo věděl o někom budu moc vděčnej. díky všem
775306566
pestavm@gmail.com