Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8 PRODEJ SE RUŠÍ
Moderátor: stan
Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8 PRODEJ SE RUŠÍ
Nikdy jsem si nemyslel, že k tomuto někdy dojde, ale hledám pro svého Rangieho nový domov. Auto je celkem známé - rekonstrukce je tady: viewtopic.php?f=8&t=4306 (vyplatí se to trpělivě prolistovat celé), fotky z rekonstrukce jsou tady: https://rangerover.rajce.idnes.cz/Range ... 08_-_2009/.
Proč? Protože jsem ho před týdnem vytáhl na projížďku a zjistil, že od začátku roku jsem s ním najel jenom 250km, takže jsem se dostal přesně do situace, ve které jsem nechtěl být. Mám auto, na které se jenom chodím dívat do garáže, každý rok na něm nechám udělat servis s výměnou olejů a vlastně většinu těch kilometrů jsem najel jenom kvůli tomu servisu a nebo během pravidelných projížděk po Praze, kdy to nastartuji, a udělám 5-ti kilometrové kolečko, aby se zahřály oleje. Každé 2 roky samozřejmě dělám STK. Momentálně mám hodně časově náročnou práci a nerýsuje se, že by se to v budoucnu mělo změnit a mohl bych si užívat tu radost z řízení tohoto výjimečného RRC. Auto je to specifické, protože to není restaurovaný exemplář do originál stavu, ale nechal jsem na něm svou stopu.
1983, dvoudveřák, motor je v roce 2008 stavěný do nového bloku firmou RPI - 4,6 l V8 se 4-komorovým karburátorem Edelbrock, ostřejší vačkou a leštěnými kanály - kolem 240-ti koní.
Převodovka je pozdější automat ZF 4HP22, přídavka repasovaná LT230.
Neoriginál přístrojovka s budíky Smith Cobra, retro radio s navigací Becker Mexico, kožené čalounění, volant Moto-Lita
Kompletní rekonstrukce v roce 2009, od té doby najeto 65 tisíc km, auto pořád v perfektním stavu.
Stálo mě to mnohem víc, protože jsem si ho nechal dělat pro sebe a nepočítal jsem, že ho někdy prodám, ale podobná auta jsou na prodej za 25 až 30 tisíc liber. Vzhledem k tomu, že třeba jenom ten motor stál 190 tisíc Kč, nemůžu za něj chtít méně než 750.000,-Kč.
Proč? Protože jsem ho před týdnem vytáhl na projížďku a zjistil, že od začátku roku jsem s ním najel jenom 250km, takže jsem se dostal přesně do situace, ve které jsem nechtěl být. Mám auto, na které se jenom chodím dívat do garáže, každý rok na něm nechám udělat servis s výměnou olejů a vlastně většinu těch kilometrů jsem najel jenom kvůli tomu servisu a nebo během pravidelných projížděk po Praze, kdy to nastartuji, a udělám 5-ti kilometrové kolečko, aby se zahřály oleje. Každé 2 roky samozřejmě dělám STK. Momentálně mám hodně časově náročnou práci a nerýsuje se, že by se to v budoucnu mělo změnit a mohl bych si užívat tu radost z řízení tohoto výjimečného RRC. Auto je to specifické, protože to není restaurovaný exemplář do originál stavu, ale nechal jsem na něm svou stopu.
1983, dvoudveřák, motor je v roce 2008 stavěný do nového bloku firmou RPI - 4,6 l V8 se 4-komorovým karburátorem Edelbrock, ostřejší vačkou a leštěnými kanály - kolem 240-ti koní.
Převodovka je pozdější automat ZF 4HP22, přídavka repasovaná LT230.
Neoriginál přístrojovka s budíky Smith Cobra, retro radio s navigací Becker Mexico, kožené čalounění, volant Moto-Lita
Kompletní rekonstrukce v roce 2009, od té doby najeto 65 tisíc km, auto pořád v perfektním stavu.
Stálo mě to mnohem víc, protože jsem si ho nechal dělat pro sebe a nepočítal jsem, že ho někdy prodám, ale podobná auta jsou na prodej za 25 až 30 tisíc liber. Vzhledem k tomu, že třeba jenom ten motor stál 190 tisíc Kč, nemůžu za něj chtít méně než 750.000,-Kč.
Naposledy upravil(a) Neklan dne 18 bře 2019 22:09, celkem upraveno 1 x.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8
Apríl není, svět se zbláznil, začínám věřit, že se blíží konec světa.....
Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !
- BeerRudolf
- Příspěvky: 947
- Registrován: 30 říj 2007 13:31
- auto: Tak akorát
Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8
Neklane, ty jsi přebral!!!!! Buď to nehul, nebo pij pouze Lachouta. Po něm jsi takovéto kacířské nápady neměl! Já snad poprodávám své stádečko
Tu rekonstrukci jsem sledoval a dá se říci, že jen tiše záviděl. To je ne brouk, ale tasemnice v hlavě 


ČZ 150,Černá1951BABUŠKA/Ford Granada L MkI, 2,3V6 Automatic,SaturnGold1977PROFESOR/Simson S50 N,Červená1978MOPED/ Simca-Talbot Solara LS 1,3,ZelenáMetalíza1980TAŤKA/Simson S51 Enduro,Šedá1984SÍMA/Oltcit Club 11,Červená1988OLDÍK/Fiat Panda 4X4,Stříbrná2010
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8
Neklane chápu tě, když s tím autem nemáš čas jezdit, tak je to líto, se na něj jenom koukat. Na druhou stranu - budeš litovat, protože znova už nic takového jako byla rekonstrukce tohoto auta neuděláš. Podle mě to má jediné řešení - zdražit, buďto se neprodá, nebo pokud ano, tak si alespoň budeš moci říct, že z toho máš nějakou korunu. Teda že alespoň něco jako útěcha. 

Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8



UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8
myslim ze Slovensko ti neprospieva
Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8
Slovensko mi fakt neprospívá, v tom máš Garfielde úplnou pravdu, ale Slovensko jako takové za to nemůže
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- 1960SeriesII
- Příspěvky: 3246
- Registrován: 04 kvě 2007 07:45
- tel.: 774747556
- Bydliště: Přes kopec od Hořovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8
Ještě že tolik peněz nemám! Ale neprodávej to, já si včera u videa s Roburem v USA málem i pobrečel.
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"
Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8
Nejdřív trochu šok, ale vlastně asi Neklanovi rozumím...
Country boy...
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7894
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8
Já ho pro změnu nechápu, aut se kterými nenajedu ani to mám na každém prstu min dvě. Spíš víc.
Třeba Long nebo Camelka a další a další nenajeli ani kilometr tak posledních 6 let.
Ale přeji štěstí při prodeji. Je to jedinečný kousek.
K

Ale přeji štěstí při prodeji. Je to jedinečný kousek.

K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Zanzibar
- Příspěvky: 1973
- Registrován: 12 lis 2008 17:34
- tel.: +420602286657
- Bydliště: Běleč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8
Taky jsem tím prošel a už to odeznělo, jenže já to měl proto, že se raději věnuju našemu Matějovi. Nicméně mám ještě Pampelišku, respektive se z ní stala Matýskova velká hračka
Naštěstí téměř nerozbitná.
Rangiemu přeji, aby se dostal do dobrých rukou. Zkus třeba Dajbycha, byl by ozdobou salónů.

Rangiemu přeji, aby se dostal do dobrých rukou. Zkus třeba Dajbycha, byl by ozdobou salónů.
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8
To si myslím, že si zaslouží lepší osud, než sloužit jako vábnička k nákupu těch moderních odpadků, co nesou jeho jméno...Zanzibar píše: 27 zář 2018 10:45 Taky jsem tím prošel a už to odeznělo, jenže já to měl proto, že se raději věnuju našemu Matějovi. Nicméně mám ještě Pampelišku, respektive se z ní stala Matýskova velká hračkaNaštěstí téměř nerozbitná.
Rangiemu přeji, aby se dostal do dobrých rukou. Zkus třeba Dajbycha, byl by ozdobou salónů.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6529
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8
Kdyby to nabízel dajbych jako náhradní vozidlo, tak si myslím, že by si jen velmi neradi zákazníci přebírali zpátky ty svoje zázraky.
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8
To sice je krásný nápad, ale jedině s autorádiem, co jde spárovat s iphonem. 

Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Zanzibar
- Příspěvky: 1973
- Registrován: 12 lis 2008 17:34
- tel.: +420602286657
- Bydliště: Běleč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8
jen nápad, noooo... kdysi byl Neklan s Rangiem na nějaké akci autosalonu, aby zákazníci viděli, jak může být Range Rover krásné auto.
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)
Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8
pamatuju si z mladi, kdyz mi bylo tak 5 let, tak byl jedno dite z tisice, co melo doma nejake slapaci auto a kdyz ho privezl na hriste, tak kolem nej byl okamzite hloucek prcku a ten prcek-majitel slysel jen..."dej mi sjet" 
Takze asi tak...kdyz vidim to auto (a to jen na fotkach)... dej mi sjet

Takze asi tak...kdyz vidim to auto (a to jen na fotkach)... dej mi sjet

Freelander 1 2,0 Tcie, 5 dv. rok 1998
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993
Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)
Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993
Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)
Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)
Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8
"Zkus třeba Dajbycha, byl by ozdobou salónů." to moc dobrey nápad, ale tolik penez co tady na foru někdo dá ti ,tak ti Dajbych nedá ,to si jistý sem dost 

Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8
up
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8
Mě by jsi zdražit: https://www.ebay.co.uk/itm/Range-Rover- ... 0009.m1982
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Classic 1983, 2-door, 4,6 l V8

Mám jedno zrenovované auto se kterým jsem ujel od roku 2015 cca 1500km a které se vzhledem k vyjmečnosti a obtížně sehnatelným dílům renovovalo od roku 2003 do 2014. Dá se říci, že po takové době jsem se na něho už skoro netěšil a kolikrát jsem chtěl už s renovací "praštit" ale nakonec se to dotáhlo. Jsem ale rád, že konečně je, takže rozumím tomu co Neklan píše a co ho k tomu nutí.
Jenom doufám, že druhý projekt který si nyní už nechávám stavět bez mé účasti, nebude trvat také tak dlouho

Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu