LE Defender 90HT, 2.0 DOHC 16V
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 08 pro 2018 21:31
- tel.: 776335581
- auto: Defender 90HT
LE Defender 90HT, 2.0 DOHC 16V
Zdravím,
Vlastním Defa z roku 1996, kterého LR postavil pro carabiniery a instaloval do něj benzínový motor 20T4H z produkce MG Rover o výkonu 100kw DOHC 16V. Motor při nájezdu 140tis. km a určitě s pomocí instalace dodatečného plynového spalování (předchozím majitelem) klekl.
V současné době motor prochází kompletní renovací (hlava je hotová). Nicméně mám problém sehnat sadu pístů a pístních kroužků vhodnou pro první výbrus motoru. Nemáte s tím někdo zkušenost? Respektive neví někdo z vás na koho se obrátit, respektive kde to objednat a koupit?
Vedu debatu s několika odbornými firmami z VB, které se specializují na renovaci motorů značky Land Rover. Nicméně, když jim pošlu VIN mého Defa, nejsou schopni identifikovat motor. Zjevně se jedná o takovou raritu, že to tam ani pořádně neznají a značka LR nezanechala v podstatě žádnou stopu.
PS: to že je ten motor šílený mi nepište. To už jsem dávno pochopil. Nicméně už ho mám a přestavba na jinou motorizaci z provenience LR by asi byla šílená.
Díky za rady a tipy.
Petr
Vlastním Defa z roku 1996, kterého LR postavil pro carabiniery a instaloval do něj benzínový motor 20T4H z produkce MG Rover o výkonu 100kw DOHC 16V. Motor při nájezdu 140tis. km a určitě s pomocí instalace dodatečného plynového spalování (předchozím majitelem) klekl.
V současné době motor prochází kompletní renovací (hlava je hotová). Nicméně mám problém sehnat sadu pístů a pístních kroužků vhodnou pro první výbrus motoru. Nemáte s tím někdo zkušenost? Respektive neví někdo z vás na koho se obrátit, respektive kde to objednat a koupit?
Vedu debatu s několika odbornými firmami z VB, které se specializují na renovaci motorů značky Land Rover. Nicméně, když jim pošlu VIN mého Defa, nejsou schopni identifikovat motor. Zjevně se jedná o takovou raritu, že to tam ani pořádně neznají a značka LR nezanechala v podstatě žádnou stopu.
PS: to že je ten motor šílený mi nepište. To už jsem dávno pochopil. Nicméně už ho mám a přestavba na jinou motorizaci z provenience LR by asi byla šílená.
Díky za rady a tipy.
Petr
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: LE Defender 90HT, 2.0 DOHC 16V
Jenom k té přestavbě - ono by to tak šílené nemuselo být, Defender je taková skládačka. Takže pokud neseženeš, tak bych tuto možnost rozhodně nezavrhoval.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6529
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: LE Defender 90HT, 2.0 DOHC 16V
No ono to podle vinka možná opracdu nenajdou, nevim jestli ty defy v solihulu nebouchali bez motoru a jestli se pak neosazovali pozdeji nekde jinde... Bouchni tam 200tdi, 300tdi nebo v8 od LR a bude to celé jednodušší, a v podstatě tím zvedneš cenu auta. Kdyby byl ten motor v super kondici, tak bych chvíli váhal, ale jestli je mrtvej, tak bych neváhal vůbec.
Re: LE Defender 90HT, 2.0 DOHC 16V
Vymeniť motor... Škoda že si už začal repasovat hento, zbytočny čas a peniaze. Ale to je môj názor, ja by som šiel rozhodne touto cestou. A za facku už by to behalo.
Defender 110 Tdi 1998
Re: LE Defender 90HT, 2.0 DOHC 16V
Mám ten motor v D1 a řekl bych, že není tak špatný, jak o něm mnozí tvrdí.
Jen se prostě chová jako benzinový 16V a kdo to srovná s TD, bude tvrdit, že to nejede (v pásmu otáček, na který je zvyklý).
Díly bych hledal např. dle ROVER 800, kde ten motor standardně byl:
https://rimmerbros.com/Item--i-GRID004794
Kdybys změnil plány, měl bych možná zájem o tu udělanou hlavu.
Jen se prostě chová jako benzinový 16V a kdo to srovná s TD, bude tvrdit, že to nejede (v pásmu otáček, na který je zvyklý).
Díly bych hledal např. dle ROVER 800, kde ten motor standardně byl:
https://rimmerbros.com/Item--i-GRID004794
Kdybys změnil plány, měl bych možná zájem o tu udělanou hlavu.
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: LE Defender 90HT, 2.0 DOHC 16V
To ale není o tom, jestli je ten motor špatnej nebo dobrej. To je o tom, že v Defu ani v D1 není v našich krajinách běžnej, spíš je to výjimka. Takže shánění dílů a zkušeností bude obtížnější, než na ostatní LR motory. A proto může být výměna za nějaký běžnější motor ve výsledku lepší/levnější/rozumnější, než řešení problémů na tomto motoru.
Jízdní projev je druhá věc - dokud to auto zůstane lehké, stejně jako tvoje D1, tak to bude v pohodě. Def je navíc lehčí.
Jízdní projev je druhá věc - dokud to auto zůstane lehké, stejně jako tvoje D1, tak to bude v pohodě. Def je navíc lehčí.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 08 pro 2018 21:31
- tel.: 776335581
- auto: Defender 90HT
Re: LR Defender 90HT, 2.0 DOHC 16V
Chlapi,
...díky za komentáře, cením si vašich názorů jakožto znalců. Já ten motor dokončím, jelikož jsem toho názoru, že by tam měl být ten, který tam je od počátku.
Jen kdyby to někdy někdo řešil, tak ty písty pro výbrus se nedají skutečně sehnat. Nikdo to nedělá resp. nedodává na trh. Tj. půjdu cestou vložky a renovací stávajících pístů a nových pístních kroužků.
Taky jeden typ. Lidi z firmy K-CAR, která se specializuje na vozy značky LR a MG Rover mi zjistili, že nový píst na tento motor (jeden) a ne sada po výbrusu stojí 400,- liber! Síla.
Jinak mé druhy hobby car značky LR je D2 s TD5. A ten motor je o něčem jiném. Mám to v kombinaci s manuálem (5ti kvalt) a umím si ho představit v tom Defu.
PS: už mám Defa 2 roky. A od té doby jsem víc nachodil než najezdil. Ale má to nějaké zvláštní flujdum, to auto. Můj syn ho miluje a tak i když jsem na to auto permanentně nasr... tak ho vlastně chci. A taky už jsem se naučil poučku "to není rozbitý, to je Anglický"
Petr
...díky za komentáře, cením si vašich názorů jakožto znalců. Já ten motor dokončím, jelikož jsem toho názoru, že by tam měl být ten, který tam je od počátku.
Jen kdyby to někdy někdo řešil, tak ty písty pro výbrus se nedají skutečně sehnat. Nikdo to nedělá resp. nedodává na trh. Tj. půjdu cestou vložky a renovací stávajících pístů a nových pístních kroužků.
Taky jeden typ. Lidi z firmy K-CAR, která se specializuje na vozy značky LR a MG Rover mi zjistili, že nový píst na tento motor (jeden) a ne sada po výbrusu stojí 400,- liber! Síla.
Jinak mé druhy hobby car značky LR je D2 s TD5. A ten motor je o něčem jiném. Mám to v kombinaci s manuálem (5ti kvalt) a umím si ho představit v tom Defu.
PS: už mám Defa 2 roky. A od té doby jsem víc nachodil než najezdil. Ale má to nějaké zvláštní flujdum, to auto. Můj syn ho miluje a tak i když jsem na to auto permanentně nasr... tak ho vlastně chci. A taky už jsem se naučil poučku "to není rozbitý, to je Anglický"

Petr
- VencaZE
- Příspěvky: 3609
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: LE Defender 90HT, 2.0 DOHC 16V
Existují brusírny válců kde písty umí vyrobit ale je otázka za kolik.. Brusírna válců Domažlice je asi jedna z nich.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
-
- Příspěvky: 18
- Registrován: 20 lis 2018 22:05
- tel.: 606409969
- auto: Ford Explorer
- Bydliště: Mladá Booleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: LE Defender 90HT, 2.0 DOHC 16V
Trmice u Ústí nad Labem,pan Novák-umějí písty jaké koliv dělali nám je do závodních motorů(kované za studena) jen jsme jim dovezli staré písty z dieslů konkrétně z lokomotivy to je ten správnej materiál na kované písty.