Jaké tlumiče na Disco 1 ?
Moderátor: Acon
Jaké tlumiče na Disco 1 ?
Dobrý den
mám dotaz jestli někdo nemáte zkušenosti s tlumiči BRITPART GAS SHOCKS ? , mám na Disco 200 TDI tlumiče KAYBA a chtěl bych je vyměnit popř. zkušenosti s jinými značkami .
mám dotaz jestli někdo nemáte zkušenosti s tlumiči BRITPART GAS SHOCKS ? , mám na Disco 200 TDI tlumiče KAYBA a chtěl bych je vyměnit popř. zkušenosti s jinými značkami .
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4202
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
mam ty oranzove cell, a max spokojenost.
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz
Nejlepší za ještě rozumné peníze jsou oranž DeCarbon a červené Koni HeavyTrack. Zrovna včera jsem objednával pera a tlumiče na DI a objednal jsem ty Koni. Ale váhal jsem jestli nemám koupit ty Britpart Super Gaz, přece jen jsou o cca 500,-Kč/ks levnější, ale protože neznám nikoho kdo je má a tedy nevím jaké jsou odolal jsem. Měl jsem ještě ProComp, ale s těma se nedalo jezdit, byly strašně měkké a auto se v zatáčkách hrozně naklánělo.
Country boy...
Re: Jaké tlumiče na Disco 1 ?
Ono nejvíc záleží k čemu chceš auto používat, jestli měníš jen tlumiče a necháváš origo pružiny je to jen polovina práce.Protože třeba OME nebo IM jsou zátěžové sady, tedy určené pro jízdu s hodně naloženým autem, roverem zmíněné pro comp nebo bilstein a rancho umožňují větší zdvih a auto se lépe adaptuje při křížení, dokonce tak, že ti zadní origo pružiny budou vyskakovat z misek pokud nedáš konusy.Jinak Brit part super gas má snad Ken na dlouhém defíkujantanen píše:Dobrý den
mám dotaz jestli někdo nemáte zkušenosti s tlumiči BRITPART GAS SHOCKS ? , mám na Disco 200 TDI tlumiče KAYBA a chtěl bych je vyměnit popř. zkušenosti s jinými značkami .

Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
Zdar chlapi tak nevim kola mi v podbězích nedrhnou a tlumiče mi nepřijdou lift jsou tam kayba a ty sou snad standart
teda aspoň doufám ( jinak sem za pitomce)
no zkusim udělat foto a hodim to sem buď zejtra nebo pozejtří , jen nevim s tim liftem jestli už to nebude trochu moc vysoko , a při jízdě na silnici to v zatáčkách předvádí solidní náklon ( stabíky sem vyházel dle mého názoru zbytečné železo)
máte někdo na autě větší kola + ještě nazdviháno ?



ty kola se tam nemuzou vejit....
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
Já bych to trochu upravil, kola se vejdou, ale nevykřížíš, protože se ti zadní vnitřní kolo opře o podběh nebo spíš blatník a přední bude v rejdu drhnout i na silnici, pokud nemá poladěné dorazy.Navíc Caiman o kterém je řeč jsou protektory od BlackStaru a v tomto rozměru 265/70/16 mají na průměr 798 mm tedy jsou to spíš 32".motohanz píše:ty kola se tam nemuzou vejit....
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
Takových je nás tu víc.Osobně mám nazvedáno 5 cm díky 2" OME a kola jezdím Mudmaxi 235/85/16 tedy spíš 33" a abych je tam dostal musel jsem poladit dorazy a řezat blatníkjantanen píše: máte někdo na autě větší kola + ještě nazdviháno ?


Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!



- DjALF
- Příspěvky: 1811
- Registrován: 26 dub 2007 02:34
- auto: Toyota LC 100
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Mam to jako Karel 2" lift - tlumice DeCarbon+pruziny - Pneu 235x85x16
Zadni stabik musel ven a blatniky ustrihnout.
Takze myslim,ze tam lift mas,kdyz ti to nejde do podbehu.
Jinak tlumice spokojenost.
Zadni stabik musel ven a blatniky ustrihnout.
Takze myslim,ze tam lift mas,kdyz ti to nejde do podbehu.
Jinak tlumice spokojenost.
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Pokud má možnost použít podložky je to rozhodně vhodnější řešení než si poladěním dorazů zmenšit možnost natočení kol,ale samozřejmě to něco stojíKocur píše:To same 2" lift, 235/85 r16 blatniky sem sesmik, zadni stabilisator vyhodil, predni zatim mam, ale asi taky pujde... ty podlozky, vyrabet nemusis, skus nejdriv sestelovat dorazy, me taky drhlo podelny rameno a uz je to fajne

Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
Tak sme na to mrknli s kolegou a je to zdvihnutý
takže sem koukal na stránky mm4x4.com a tam maj sadu tlumičů i s pružinama BRITPART GAZ SUSPENSION 2 inch lift kit za 159 GBP, ale chtěj to zaplatit přes nějakej PAY PAL nebo co to. kreditku nepoužívám peníze cpu do slamníku
tak sem se chtěl zeptat jestli by to nešlo přes někoho z Vás kdo takhle objednáváte ?. a na kolik by mě to vyšlo celkem ? myslim koncovou cenu včetně DPH dodání atd ? koukal sem na kurz a Libra nám pěkně spadla dolu podle ČNB to vychází na 33,- Kč za libru zaokrouhleno nahoru
dík za odpovědí



dík za odpovědí
Re: Jaké tlumiče na Disco 1 ?
Ahoj, měl bych otázku, jaké tlumiče na D1 pro následující použití:
Během roku jezdím prakticky jen po silnicích, sem tam na hory a tak. V létě ale vždy vyrážím někam, kde není tolik silnic - Maroko, Alžír, Kavkaz a jedeme 4-5 lidí s plnou bagáží až po střechu, takže auto je naložené co to jde. V těchto zemích už se pohybujeme cestou necestou, ale dost často jsou to pláně se skokama a roládkama, kde i při 30km/h to lítá až na bloky a to sou rány, že mám strach abych to neurval. Nejezdím zádné bahno, ani terén, kde bych potřeboval obrovské křížení, jde mě o pohodlnou/bezpečnou jízdu během roku i na expedicích. Mám 2" lift, a zatím vybrané Koni HeavyTrack. Přijdou mě ale dost drahý, poradil by mě někdo, zda je výběr dobrý a kde se dají sehnat nejlevněji, nebo jestli bývají třeba nějaký hromadný objednávky z http://www.paddockspares.com?
Ještě bych chtěl doplnit, že se bojím bočních náklonů, které auto předvádí, takže pokud je toto možné ovlivnit tlumiči, tak co nejvíce zminimalizovat.
Díky
Během roku jezdím prakticky jen po silnicích, sem tam na hory a tak. V létě ale vždy vyrážím někam, kde není tolik silnic - Maroko, Alžír, Kavkaz a jedeme 4-5 lidí s plnou bagáží až po střechu, takže auto je naložené co to jde. V těchto zemích už se pohybujeme cestou necestou, ale dost často jsou to pláně se skokama a roládkama, kde i při 30km/h to lítá až na bloky a to sou rány, že mám strach abych to neurval. Nejezdím zádné bahno, ani terén, kde bych potřeboval obrovské křížení, jde mě o pohodlnou/bezpečnou jízdu během roku i na expedicích. Mám 2" lift, a zatím vybrané Koni HeavyTrack. Přijdou mě ale dost drahý, poradil by mě někdo, zda je výběr dobrý a kde se dají sehnat nejlevněji, nebo jestli bývají třeba nějaký hromadný objednávky z http://www.paddockspares.com?
Ještě bych chtěl doplnit, že se bojím bočních náklonů, které auto předvádí, takže pokud je toto možné ovlivnit tlumiči, tak co nejvíce zminimalizovat.
Díky
LR DI 300TDi Morocco Expedition