
Pneu do terénu
Moderátor: Miky_CZ
Pneu do terénu
Tak jsem zkoušel ty svoje pneušky Michelin Synchrone na rozbahněné jílovité louce. Je fakt, že jsou spíš na silnici než do bláta ale nedalo mi to. Jezdil jsem ve vyježděných stopách a sem tam mi uletěl zadek. Když jsem chtěl ze stopy vyjet tak mě to pochopitelně nepustilo a s plným rejdem jsem jel pořád rovně
Bláto lítalo o 106 ale auto se nezastavilo a to mě potěšilo. Z toho plyne: do pořádného terénu pořádné gumy. Jaký máte?

Freelander 2005 Td4, http://www.duluxpraha.cz" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.icolor.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hunter
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 22 bře 2007 01:04
- auto: Free I Td4 AT
- Bydliště: Jičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Mam taky (na leto) ty Michelin Synchrony, na to, ze jsou na silnici nejsou spatny, ale do terenu jedine poradky MTcka. Kdyz jsem jezdil na stejnem miste ve stejnym blate se zimnima (Pirelli Scorpion Ice), tak to jelo o hodne lepe nez ty Micheliny. Jinak mam s nima asi tak stejny zkusenosti jako Ty.
Free Td4 2004 HSE automat
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4202
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
do poradneho terenu BF goodrich MT 

http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz
No tak tohle je nekonečné téma!Když padne otázka jaké gumy do terénu, musí logicky padnout do jakého terénu?Každý povrch chce své!Jinak u freelanderu bych šel maximálně do AT gum, zřejmě BFG.
U mě je to tak, že jezdím celoročně tohle:
U mě je to tak, že jezdím celoročně tohle:
- Přílohy
-
- bs_mudmax.jpg (9.08 KiB) Zobrazeno 6602 x
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Ja Karle pouzivam defika krom radenicka i na praci.To jest po praze.Hluk by mi nevadil,jen nevim co tyhle pneu delaj nad 120km/h a jak se vubec chovaj na normalnich cestach ci dalnici(mam AT).Taky brzdna draha bude asi vetsi proti beznym MT co?Mam pocit ze uz jsi o tom dost psal a ze pouzivas protektory.karel píše:No tak tohle je nekonečné téma!Když padne otázka jaké gumy do terénu, musí logicky padnout do jakého terénu?Každý povrch chce své!Jinak u freelanderu bych šel maximálně do AT gum, zřejmě BFG.
U mě je to tak, že jezdím celoročně tohle:
Takze se ptam jestli nemas rafky plny zavazi a o kolik je tahle guma tezsi nez bezna MT.Mas li skusenost.DIK.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
Pravdou je, že jsem na tohle téma psal už jinde.Zkušenost je asi taková:
Tyhle MT opravdu více hučí a jsou otypované do 120 km/h, pochopitelně že k vůli menší styčné ploše hůře sedí na cestě, hlavně mokro a hladko může být problém a je třeba s tím počítat.Díky použití více gumy je taky pěkně težká,zváženou ji nemám ale dostat kolo do držáku rezervy na zadních dveřích je docela slušný vzpěračský výkon.S vyvážením nebyl problém (použitá vyvažovačka pro náklaďáky)a při řízení nic nekmitá ani se rázy nepřenášejí nijak výrazně do řízení.Dálnice nejezdím a běžná cestovní rychlost 90-110km/h je v pohodě.Rozhodně tohle není guma na běžné ježdění.U mě je to něco jiného , používám V8 jen na akce
Tyhle MT opravdu více hučí a jsou otypované do 120 km/h, pochopitelně že k vůli menší styčné ploše hůře sedí na cestě, hlavně mokro a hladko může být problém a je třeba s tím počítat.Díky použití více gumy je taky pěkně težká,zváženou ji nemám ale dostat kolo do držáku rezervy na zadních dveřích je docela slušný vzpěračský výkon.S vyvážením nebyl problém (použitá vyvažovačka pro náklaďáky)a při řízení nic nekmitá ani se rázy nepřenášejí nijak výrazně do řízení.Dálnice nejezdím a běžná cestovní rychlost 90-110km/h je v pohodě.Rozhodně tohle není guma na běžné ježdění.U mě je to něco jiného , používám V8 jen na akce

Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- DjALF
- Příspěvky: 1811
- Registrován: 26 dub 2007 02:34
- auto: Toyota LC 100
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Michelin synchrone jsem mel- silnice a polnacky O.K.
Ted jezdim celorocne BF Goodrich MT a spkojenost. nemuzu si stezovat i na silnici.
Ted jezdim celorocne BF Goodrich MT a spkojenost. nemuzu si stezovat i na silnici.
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Jo jo, už se nemůžu dočkat až vyvezu auto ze servisu a jedu rovnou přezout na BF Goodrich AT 265/65 18"[/quoteJarys píše:DjALF píše:Michelin synchrone jsem mel- silnice a polnacky O.K.
Ted jezdim celorocne BF Goodrich MT a spkojenost. nemuzu si stezovat i na silnici.
MTéé Jarys,MTéé.V tom je nase budoucnost

Davam si do prasatka stranou na MTecka,neb me podojil bernak ale snad uz brzy prezuji

Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Tož Karle toto je " báseň ".Tak maj vypadat kola do těžkého terajnu a snes bych i tu hlučnost a omezenou rychlost.karel píše:No tak tohle je nekonečné téma!Když padne otázka jaké gumy do terénu, musí logicky padnout do jakého terénu?Každý povrch chce své!Jinak u freelanderu bych šel maximálně do AT gum, zřejmě BFG.
U mě je to tak, že jezdím celoročně tohle:

Ofšem na jiným ótě než na D3.

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Gumy
Já mám dobrou zkušenost s Cooper S/T, což je něco mezi AT a MT (píšou 60% terén a 40% silnice). Na asfaltu kupodivu drží velmi dobře, jsou jen trochu hlučnější (ve srovnání se silničními pneu) a v terénu fungují fakt dobře. To mám na Discoveře a na dědkovi anglické protektory Colway MT a řeknu vám, za ty prachy (v přepočtu cca 1.300,-Kč za ks) jsou úplně fantastické.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: Gumy
Zimní mám Coopery a perfekt..
.. Ale jen do té doby, než se dostanu na bahno a jíl ...
.... což je převaha terénu, ve kterém jezdím ........ Postupně jsem dospěl z AT (Colway) k MT (na L200 máme Micheliny) a asi budu volit BFG, .... jen přemýšlím jestli 245/75/16 nebo 235/85/16...... opticky se mi líbí Kumho KL 71, ale.... Jen doplňuji D1 s 2"...


- DjALF
- Příspěvky: 1811
- Registrován: 26 dub 2007 02:34
- auto: Toyota LC 100
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Ja myslim,ze Jarys vubec nevybral spatne.Myslim,ze mezi AT lepe vybrat nemohl. A navic BF Goodrich AT v terajnu fungujou dobreJenda píše:Jarys píše: Jo jo, už se nemůžu dočkat až vyvezu auto ze servisu a jedu rovnou přezout na BF Goodrich AT 265/65 18"[/quote
MTéé Jarys,MTéé.V tom je nase budoucnost![]()
Davam si do prasatka stranou na MTecka,neb me podojil bernak ale snad uz brzy prezuji![]()
Honza

Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
- DjALF
- Příspěvky: 1811
- Registrován: 26 dub 2007 02:34
- auto: Toyota LC 100
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Ty mas teda smuluJarys píše:Jestli teda vůbec letos na letní přezuji, mám totiž auto pořád v lázních... a čekám na díl.

Nehaz LR do zita az si vyjedes tak ti to vynahradi


Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Tentokrát jde o kardan na předek. Nejprve jsem s tím otravoval pár lidí tady na fóru včetně Admina a nakonec se rozhodl objednat u Scorpion Racing... akorát ho prý nemají skladem, což mi původně neřekli, tak už čekám třetí týden.
Jo a se starým kardanem jsem zajel do kardan servisu a řekli že po 130000km už má nárok. Bohužel odešel dvojkloub a oprava dražší než celý nový.
Jo a se starým kardanem jsem zajel do kardan servisu a řekli že po 130000km už má nárok. Bohužel odešel dvojkloub a oprava dražší než celý nový.
Disco mi zachránilo život