#9
Příspěvek
od Krasty » 20 úno 2019 06:06
Nepises, jeslti si to byl napred po sundani kardanu projet. Ono to huceni mohlo prestat i bez vymeny oleje v difu. Ale tou vymenou si nic nepokazil. Ted se ale muze stat, ze kardan nandas a huceni bude zpatky. Dle meho nazoru to jsou unasece (loziska u visko)
A na to se vykasli jeslti byl repas nebo nebyl a v kolika km. Budto repas potrebujes nebo ne a to poznas, kdyz na rovince nekde na parkovisti (na asfaltu) zatocis plnej rejd a uvidis jak "volne" ti auto popojizdi. Pokud to jde vylozene na krev, nedejboze auto ma tendenci poskakovat (pneumatiky se drou o asfalt), tak je visko v hajzlu. Pak se to taky da udelat, ze zvednes zadek auta (mylsim, ze staci jedno kolo) a pokusis se s nim otocit jako s volantem. Musis teda dost zabrat a mel by se kardan protacet ve visko. Pokud s tim za zadnou cenu nehnes, tak dalsi signal, ze je visko v haji.
Na druhou stranu muze byt visko ok, ale uz mas nacnutou rozvodovku, ale v tom se moc nevyznam. Kovovy zvuk muze byt cokoliv uplne mimo pohon. Dobra funkce visko je, ze se v urcitem momentu protoci.
Nandej kardan zpatky a uvidis.
Freelander 1 2,0 Tcie, 5 dv. rok 1998
Volvo XC90 2,5 T (LPG) rok 2005
Honda Civic 1,5i16V rok 1993
Honda CBR954 RR, Jawa 250, Parez (predrenovacni stav bohuzel bez TP)
Ryba je nejslusnejsi tvor na zemi....NEBERE A NEBERE :-)