Panhartská tyč nastavení
Panhartská tyč nastavení
Za boha nemůžu nikde najít jak se nastavuje nastavitelná panhartská tyč? A šteluje se s prázdným autem, nebo pří nějakém zatížení?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- VencaZE
- Příspěvky: 3609
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Panhartská tyč nastavení
Zatížit obvyklou zátěží a nastavit tak abys neměl nápravu mimo auto. Nic na tom není. Prostě aby to neuráželo oko
.
V.

V.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Panhartská tyč nastavení
Obvyklá zátěž je nazbrojené auto bez lidí?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6529
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Panhartská tyč nastavení
Asi klidně s řidičem, ale reálně ti na panhardce rozdíl spolujezdce už podle mne nic neudělá a ani náklad vzadu ti do toho už moc nenakecá. Jestli je panhardka v rozumné poloze tak to udělá milimetr do strany snad ani ne...?
Si pamatuju, jak jsme dojížděli z asie na dvakrát zlomený pružině s hnutým řízením a utrhanejma silentbloka na nápravě na už jednou bouraném chassis, to jsem si říkal, že bych z "geometri přední nápravy" rád zachoval to, aby byla "vepředu".
Je to defendr. Z principu panhardky to bude dycky trochu špatně, pokud zrovna nebudeš na rovném asfaltu s kolama přímo vpřed.
Si pamatuju, jak jsme dojížděli z asie na dvakrát zlomený pružině s hnutým řízením a utrhanejma silentbloka na nápravě na už jednou bouraném chassis, to jsem si říkal, že bych z "geometri přední nápravy" rád zachoval to, aby byla "vepředu".
Je to defendr. Z principu panhardky to bude dycky trochu špatně, pokud zrovna nebudeš na rovném asfaltu s kolama přímo vpřed.
Re: Panhartská tyč nastavení
Ok, já doteď myslel, že je u panhartky dobré seřízení důležité, zvlášť když to má mít vliv na případné vibrace volantu. Tak si to teda jenom překontroluju nataženým provázkem jestli jedu jen dvě stopy. Diky oběma za pomoc. 

Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Panhartská tyč nastavení
Na slušné geometrii ti i toto seřídí a změří. Jinak se mi docela osvědčilo okometrické pozorování z auta jedoucího za tebou. Někde na rovince je to docela dobře vidět. Vzhledem ke konstrukčním přesnostem Defendera je to ale nejspíš skoro jedno.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6529
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Panhartská tyč nastavení
Na chování auta je podle mne důležitější aby v nějaké pomyslné rovnovážné poloze byla ta panhardka vodorovně, než to jestli bude o nějaký milimetr delší. S milimetrama bych zas pro změnu uplně neplejtval na spojovačce řízení, to přímo ovlivní sbíhavost a když odhlédnu od toho, že se dá jet s ledasčims, tak tu spojovačku, kdybych si auto mazlil, tu bych si zkusil naladit opravdu správně podle nějaké (třeba i lehce improvizované) geometrie, tam je každý milimetr důležitý.