
Land Rover Discovery 4 SDV6 HSE
- odpočet DPH možný
- r.v. 2010
- najeto 233 tis. km (stale v provozu – může se lehce změnit)
- silnější verze 180 kw
- poslední STK před 2 měsíci
- 7 míst – vše černá kůže
- nejvyšší výbava HSE (kůže, tempomat, velký středový display – couvací kamera atd. atd.)
- odnímatelné tažné 3,5 tuny
- zimní paket: vyhřívaná 1. i 2. řada sedadel, teplovodní webasto s dálkovým ovládáním, vyhřívaný volant, vyhřívané čelní okno atd.
- nezávislé horkovzdušené topení Planar 2D (stáří ca 2 roky) v levé zadní kapse kufru (nezavazí) + směrový stavitelný výdech do auta
- přední original rám + 2x LED dálkové světlo (lze spouštět nezávisle nebo společně s dálkovými světly)
- zadní original LR žebřík + 1x LED couvací světlo (lze spouštět nezávisle nebo společně se zařazením zpátečky)
- original LR šnorchl
- ofuky předních i zadních oken
- CB Cobra + antenna Sirio
- X-lifter (úprava výšky podvozku dle libosti, funkce levelling)
- naviják 5,5t se syntetickým lanem a ručním i dálkovým ovládáním – odpojování selenoidem tlačítkem z místa řidiče, skrytá montáž pod nárazník
- oplechování podvozku (nájezďák až pod motor, převodovka, zadní diferák)
- přídavná konzole na palubce na 3x Curling vypínač (naviják, zadní příd. světla, přední příd. světla)
- LED diodová světla místo odrazek v zadním nárazníku + LED osvětlení SPZ (US rozměr – vypadá líp)
- plastové víčko vysoušeče kompresoru již vyměněné za HD kovové víčko
- sada zimních origo kol na R19
- sada Cooper Discoverer AT3 265/65 R18 na discích z D3 (najeto ca 25 tis. km)
- přední i zadní děrované kotouče + ECB zelené destičky (předky jsou tam chvíli, zadní asi rok = 10-15 tkm)
- dlouhé integrované podelníky + k autu mám 2ks příčníků
- diagnostika LR iCarsoft vč. držáku na palubku
Auto jsem koupil v ca 190 tis. km po prvním majiteli, který zakoupil Disco nové v ČR. Koupil jsem ho v seriovém stavu, tzn. všechny výše zmíněné úpravy navíc jsem dělal již já. V ca 170 tis. km byly dle slov předchozího majitele dělány rozvody, vyměněny obě turba za nová a proveden servis AT převodovky (fakturu k tomu nemám, takže nemohu doložit). S autem jsem tedy za 3,5 roku najezdil přes 40 tkm. Krom jedné Ukrajiny a 2 srazů do roka vše vesměs po silnici. Auto je u mě nonstop garážované.
Servis za 3 roky (alespoň co si teď vzpomenu):
- pravidelně olej Millers Oil každých 10 tkm vč. filtrů atd.
- brzdy děrované, destičky ECB (přední ca 5 tis. km, zadní ca 15 tis. km)
- dáváno levé zadní rameno
- dávána nova přední poloosa
- měsíc stará baterie 110 Ah (v záruce)
- měněny oba sací manifoldy ( 18 tis. Kč bez práce – častá závada – praskají)
- měněn motor ruční brzdy za nový (17 tis. Kč bez práce – častá závada)
- osoustružená osička na klapce mezi turby (častá závada – zadrhává se)
a asi ještě další věci, které si teď úplně nevybavím
Lanďácké vrtochy:
- auto jednou za čas hodí na něčem špatnou hodnotu a spadne do nouzáku - stačí zmáčknout tlačítko na diagnostice na palubce, chyba se hned smaže a auto jede normálně dál (váha vzduchu? díra v podtlakové hadičce?) - asi už nestihnu vyřešit
- před dvěma týdny začlo po 30 km skákat hláška nízké hladiny chlad. kapaliny - ta samozřejmě neubývá, jen přestal fungovat plovák v expanzce - častá závada - nová expanzka přijde zítra z UK - nechám k vozu
- zasekl se naviják rezervního kola - už je na cestě, zítra přijde nový z UK - namontuji nebo nechám k vozu
- pakny na ruční brzdě budou potřebovat vyměnit - už jsou na cestě z UK celá sada vč. perek atd. - nechám k vozu
- předečírem jsem převíjel naviják (dělám to jednou za čas, protože ho moc nepoužívám) a v polovině začal cvakat nějaký seleniod na navijáku a přestal jít - bude potřeba vyměnit selenoid anebo je na navijáku jen špatný kontakt - jinak naviják minimální opotřebení - tahal jsem 2x do roka něco.
- drobné kosmetické vady a škrábance z provozu - nikde ale nic hrozného
K autu najdu určitě někde ještě aspoň jednu sadů filtrů, možná i original koberce a taky má dalniční známku na r. 2020.
Cena: 450.000 vč. DPH (372.000 Kč bez DPH)
Cena zahrnuje druhou sadu kol, příčníky, zmiňované náhradní díly atd. - zkrátka vše, co k D4 mám.
Na prodej nespěchám, mám ho rád a mám ho i kde garážovat, ale už mám nové auto a nechci držet dvě velké čtyřkolky.
Zatím je inzerát pouze zde na fóru.
Více ještě zde ve vláknu o autě: viewtopic.php?f=30&t=32166
Ideálně volat: 723 952 7 tři tři
Níže přidávám tři fotky cvaklé dnes narychlo v práci. Zbytek případně ve vlákně nebo dofotím, nebo se rovnou přijeďtě podívat

Díky za prostor. Benjamin