P 38 automat se nechce rozjet
P 38 automat se nechce rozjet
Zdravim vespolek po dlouhe dobe , kopupil jsem Rangeo ktery pet let stal , veskere kapaliny vemeneny ale nekdy po nastartovani se nechce po zarazeni automatu rozjet , na neutral nebo parkink normalne pridam plyn ale jak dam polohu na rozjeti tak auto stoji a plyn nechce pridat , davam plnej a nic , pak preradim na redukce auto se pohne a pak jede normalne , nekdo by nemel radu ? nemuze byt problem v elektronice? jsou vymenene mechy za pruziny ale auto furt pipa a neco tam na me mluvi , myslim ze se musi neco udelat aby se auto olhalo ze je vse vporadku nebo ze uz nema mechy ale uz si nevzpominam jak se to delalo , nekam se strkalo neco pod sedackou nebo do pojistek co si matne pamatuji. Dik za vsechny rady Martin
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: P 38 automat se nechce rozjet
Jestli se rozjede kdyz das na pace 1. Pak je problem ve skrini s volnobezkou. Jestli to bude stejne. Pak muze byt chyba na regulatoru tlaku.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: P 38 automat se nechce rozjet
A jsi si jistej, že korektně řadí přídavná převodovka? Tohle vypadá, jako by to na rychlé převody prostě nezařadilo. Po těch letech to klidně může být jenom zatuhlé.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: P 38 automat se nechce rozjet
I pridavna neradi myslim normalne , trosku se muci auto se rozhoupe a rozjede a pak uz to jde , preste nemuzu pridat plyn dam plnej a nic vyradim na neutral nebo parkink a auto jde do otacek , proste se muci nez se rozjede jakmile se rozjede zacne fungovat normalne .
Re: P 38 automat se nechce rozjet
Na EAS je kabel, ktory sa pripoji do kabloveho zvazku pri BECM. Postarte potom zakazdym iba vypise EAS MANUAL a zhasne.
Ohladom prevodovky. Ked zaradis nejaku rychlost, tak otacky zostanu nezmenene, alebo padnu (prip. stupnu)? Ked pridas plyn neudeje sa vobec nic, alebo otacky maju tendenciu stupat, ale iba mierne?
Ked sa auto rozbehne, tak prevodove stupne radi normalne? Co sa stane ked sa opat zastane? Je rozdiel v chovani za studena a za tepla? Ako sa chova spiatocka?
Ohladom prevodovky. Ked zaradis nejaku rychlost, tak otacky zostanu nezmenene, alebo padnu (prip. stupnu)? Ked pridas plyn neudeje sa vobec nic, alebo otacky maju tendenciu stupat, ale iba mierne?
Ked sa auto rozbehne, tak prevodove stupne radi normalne? Co sa stane ked sa opat zastane? Je rozdiel v chovani za studena a za tepla? Ako sa chova spiatocka?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: P 38 automat se nechce rozjet
Podle mne je ko vstřikovací čerpadlo, motor nemá výkon, na redukci auto rozjede, ale na rychlou ne.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: P 38 automat se nechce rozjet
Dik za rady , dnes byla celkem zima , rano nastartuji , doufal jsem ze to nebude fungovat ,ale vse je ok , tak nevim , dela si to kdy chce , pro Eliota myslim ze repadlo to nebude , motor slape jak hodinky , ma 100 tis . startuje perfektne a hned jde do otacek, jen nekdy jak jsem psal kdyz dam paku aby auto jelo , tak proste nejde pridat plyn , ani troja dvojka jednicka nic , dam neutral nebo parkink pridam plyn a motor jde do otacek zaradim a nic , pouziji redukce , auto se pohne , rozjede a pak uz fici normalne .
EAS je predpokladam kompresor a tam je kabel ktery je potreba dat do ridici jednotky? jestli jsem to spravne pochopil. Dik vsem
EAS je predpokladam kompresor a tam je kabel ktery je potreba dat do ridici jednotky? jestli jsem to spravne pochopil. Dik vsem
- pooh
- Příspěvky: 710
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
Re: P 38 automat se nechce rozjet
pretoze asi mas nudzovy rezim, a ma zaradenu stalu trojku, ked das do DMartinMM píše: 08 říj 2020 18:08 Dik za rady , dnes byla celkem zima , rano nastartuji , doufal jsem ze to nebude fungovat ,ale vse je ok , tak nevim , dela si to kdy chce , pro Eliota myslim ze repadlo to nebude , motor slape jak hodinky , ma 100 tis . startuje perfektne a hned jde do otacek, jen nekdy jak jsem psal kdyz dam paku aby auto jelo , tak proste nejde pridat plyn , ani troja dvojka jednicka nic , dam neutral nebo parkink pridam plyn a motor jde do otacek zaradim a nic , pouziji redukce , auto se pohne , rozjede a pak uz fici normalne .
EAS je predpokladam kompresor a tam je kabel ktery je potreba dat do ridici jednotky? jestli jsem to spravne pochopil. Dik vsem
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
Re: P 38 automat se nechce rozjet
to je dobra myslenka ten nouzovej rezim , neco takoveho me taky napadlo , co se stym da delat kdyz tam skoci?
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: P 38 automat se nechce rozjet
No tak ja bych si vzal diagnozu a kouknul bych se na chyby a na teploty.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk