Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
-
gapko918
- Příspěvky: 4
- Registrován: 08 pro 2020 20:20
- tel.: 0907379964
- auto: Range Rover
#1
Příspěvek
od gapko918 » 08 pro 2020 20:31
Chlapi zdravím,
Potreboval by som pomôcť ohľadom L320.
Som bezradný.
Potrebujem zdvihnúť Range a myslím že by bolo pred tým vhodné zamknúť podvozok.
Avšak mám niekoľko problémov:
1. Podvozok je vypustený
2. Nedá sa naštartovať.
Dá sa ho bez naštartovania nejako dofúkať a následne zamknúť?
Prípadne viete mi poradiť ako ho mechanicky zablokovať?
Všetkým vopred ďakujem.
-
Lukasino
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
#2
Příspěvek
od Lukasino » 08 pro 2020 20:56
Co chceš blokovat? Podvozek se neblokuje nějak mechanicky, jen se odpojí kompresor aby zbytečně nefoukal... Takže stačí vyndat například pojistku od kompresoru

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
Lukasino
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
#4
Příspěvek
od Lukasino » 08 pro 2020 22:13
Přesně tak, mechanicky se na tom nic nemění

Jen se pro zvedání deaktivuje systém = kompresor zjednodušeně řečeno, aby to zbytečně nepřefoukával
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
mipr
- Příspěvky: 673
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
#5
Příspěvek
od mipr » 09 pro 2020 06:23
Gabriel tak najprv musis vediet nastartovat motor. Potom riesit podvozok. Aby si zistil co sa deje, potrebujes cez diagnostiku precitat a vymazat chYbove kody.
Snazit sa manualne dvihat podvozok nema velky zmysel. Da sa to, ale ozaj iba ako nudzove riesenie. V takomto pripade musis prerezat vzduchove hadicky, osadit ventily a nafukat mechy kompresorom....
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
-
Lukasino
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
#6
Příspěvek
od Lukasino » 09 pro 2020 08:49
Já to chápu tak, že jdou opravovat motor a bál se vyvěsit měchy...
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
MadTom
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
#7
Příspěvek
od MadTom » 09 pro 2020 08:56
Pokud to má vyfouknuté a potřebují to dostat na hever, tak by v tom neměl být problém - měchům to neublíží, pohyb náprav je omezený něčím jiným. Problém může být jinde - jak auto dostat na hever a z heveru - kamarádovi jsem takto do servisu vezl nějaká prkna, protože se jim auto na heveru vyfouklo a když ho spustili na zem, tak nešly ramena heveru vyndat. Museli dát pod kola prkna a z těch potom normálně sjet. V servisu jich měli málo, teď už jich mají dost.

Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
gapko918
- Příspěvky: 4
- Registrován: 08 pro 2020 20:20
- tel.: 0907379964
- auto: Range Rover
#8
Příspěvek
od gapko918 » 09 pro 2020 10:52
Presne tak. Ide sa meniť ojnica a bál som sa aby som mechom nejako neublížil keď dám auto na hever.
Dostať tam ramená heveru bude tiež sranda keď teraz tam horko ťažko dostať malú račňu.
Zatiaľ ďakujem.
-
Lukasino
- Příspěvky: 3961
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
#9
Příspěvek
od Lukasino » 09 pro 2020 12:06
Jen by se slušelo podotknout, že měnit prasklou ojnici na TDV6 za jinou je spíše ztráta času než řešení

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#10
Příspěvek
od Kokesek » 09 pro 2020 14:58
Dulezite je se zeptat jak aretovat a zvedat vozidlo. Vymena ojnice u tdv6 je rutina. To je jasny[emoji85]
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
mipr
- Příspěvky: 673
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
#11
Příspěvek
od mipr » 09 pro 2020 15:47
Tady uz neni co resit... [emoji106]
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
-
gapko918
- Příspěvky: 4
- Registrován: 08 pro 2020 20:20
- tel.: 0907379964
- auto: Range Rover
#12
Příspěvek
od gapko918 » 09 pro 2020 17:52
Lukasino píše: 09 pro 2020 12:06
Jen by se slušelo podotknout, že měnit prasklou ojnici na TDV6 za jinou je spíše ztráta času než řešení
Prečo si myslíte že to je strata času?
Ono je to svojím spôsobom auto na ,,učenie".
-
matooo
- Příspěvky: 1785
- Registrován: 11 dub 2010 20:31
- tel.: 775555656
- auto: puma
- Bydliště: brnoo
#13
Příspěvek
od matooo » 09 pro 2020 19:15
clovek sa ma ucit na cudzich chybach, nie vlastnych...

-
MadTom
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
#14
Příspěvek
od MadTom » 09 pro 2020 20:17
Napovím - je tu celé rozsáhlé téma o motorech 2,7 TDV6 a 3,0 TDV6 a to kdy a komu motor lehnul. Hlavně se to tady týká D3, protože jich je nejvíc. Pohledej a počti si.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo