Zde foto oněh dírek.
Koroze na rámu
Moderátor: Miky_CZ
Koroze na rámu
Dobrý den, koupil jsem si své první disco I, na svůj věk v pěkném stavu, jen jsou na rámu dvě místa od koroze, čistě jen dírka jinak kolem zdravý ( je čeho se chytit svářečkou ). V plánu je přes to jen navařit kousek pasoviny aby tam nelítal bordel a aspoň 4-5 let to vydrželo
Bude se vařit svářečkou na plněný drát, otázka je, co vše odpojit a sundat, baterka a kola jsou mi jasný. Díky za odpovědi 

Zde foto oněh dírek.
Zde foto oněh dírek.
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze na rámu
V živote jsem neviděl rám Discovery 1 nebo prakticky stejného Range Classic, který by byl takto masivně prorezlý. Mám tady velmi dobrý rám k výměně, který bych levně přenechal, ale ptám se: Jestli takto vypadá rám, jak je na tom s korozi zbytek auta? Zůstalo ještě vůbec něco pod hliníkovými plechy? Jestli nebude smysluplnější sehnat jiný vůz. Já svářeč nejsem, ale tohle přeplátovat mě přijde z principu špatně, ten rám musí být jako z papíru. Očividně tam už taky někdo něco soplil předtím.
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Koroze na rámu
Doporučuju vzít kladívko a tou špičatou stranu rám pořádně proklepat. A nestydět se pořádně ťuknout. Ze zdravého rámu maximálně odskočí barva. Pokud bude rám "papírový", tak projde skrz. A papír toho moc neunese a neudrží.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Koroze na rámu
Jestli takhle vypadá rám, nechci vidět jak vypadá zbytek auta...
- pojir
- Příspěvky: 2568
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze na rámu
No aspon je na tom ramu par mist, kde uz zadna koroze neni 

Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Koroze na rámu
Právě, že jsou tam jen tyhle dvě místa, jinak kastle je bez lišky, dokonce i podlaha v kufru a podběhy, zbytek rámu taky, řádně proklepano, kontrolováno automechanikem.
Obtelefonoval jsem více aut, viděl xy fotek, viděl více aut a tohle bylo "nejzdravější"
Obtelefonoval jsem více aut, viděl xy fotek, viděl více aut a tohle bylo "nejzdravější"
- Tazik1992
- Příspěvky: 1423
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Koroze na rámu
No, při pohledu na tu poslední fotku s doslova praskajícím rámem to zní jako zázrak a obdivuju tvůj klid
Jinak při sváření se většinou odpojuje alternátor a baterka, někdo vytahuje i pojistky a relé a někdo zase doporučuje baterku nechat připojenou, protože lépe pohlcuje různá přepětí vznikající při zapálení oblouku. Já osobně se držím hlavně toho, aby se vždy vytvořilo kvalitní ukostření pro svářečku co nejblíže k místu sváření, to pak nejlépe eleminuje šíření proudů a přepětí po autě. Je prostě blbost mít připojené uzemnění na jedné straně auta a vařit na druhé.
Ona ta rez docela drží mrcha. Taky jsem si po oklepání myslel, že jen vyměním zadní crossmember a opravím ďůrku
Pak jsem vzal do ruky flexu a vše bylo jinak. Nakonec jsem to přeplátoval na půl metru.

Jinak při sváření se většinou odpojuje alternátor a baterka, někdo vytahuje i pojistky a relé a někdo zase doporučuje baterku nechat připojenou, protože lépe pohlcuje různá přepětí vznikající při zapálení oblouku. Já osobně se držím hlavně toho, aby se vždy vytvořilo kvalitní ukostření pro svářečku co nejblíže k místu sváření, to pak nejlépe eleminuje šíření proudů a přepětí po autě. Je prostě blbost mít připojené uzemnění na jedné straně auta a vařit na druhé.
Ona ta rez docela drží mrcha. Taky jsem si po oklepání myslel, že jen vyměním zadní crossmember a opravím ďůrku

Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Re: Koroze na rámu
Koukal jsem, uložím si, zbytek rámu kromě těchto dvou míst mám podle fotek ve stejným stavu.
Re: Koroze na rámu
Ten rám už je něčím natřený bych řekl. Nevypadá to jako origo barva, aby se dalo posoudit zda je to jen liška nebo už prolézá horší rez zpod toho nátěru . Taky jsem si myslel, že na autě co jsem rozebíral se ten rám ještě povede zachránit. Pak jsem z něj sundával tažný a protože byly přírezlý šrouby, tak jsem je musel vymlátit kladivem. Po asi 10 ranách se rám rozsypal na prach. To co vypadalo jako ještě "ucházející" plech, tak byl ve skutečnosti jen papír. A co se týče stavu kastle vs rámu. Zrovna v tomhle případě byla kastle paradoxně v lepším stavu než u leckterých jiných aut s lepším rámem.
Land Rover Discovery 2 Td5
Re: Koroze na rámu
Aj keď pozde, ale pripojím sa. Ja som už podobne zhnitý rám videl. Bolo to na mojej D1 a niektoré miesta boli kritické natoľko, že sa rovno vyrábali na novo. Začalo to 4 dierkami na karosérii, skončilo to kompletnou opravou rámu a vyvarením celého spodku karosérie, lebo pod hliníkom toho fakt veľa neostalo.Mirko píše: 26 zář 2021 20:22 V živote jsem neviděl rám Discovery 1 nebo prakticky stejného Range Classic, který by byl takto masivně prorezlý. Mám tady velmi dobrý rám k výměně, který bych levně přenechal, ale ptám se: Jestli takto vypadá rám, jak je na tom s korozi zbytek auta? Zůstalo ještě vůbec něco pod hliníkovými plechy? Jestli nebude smysluplnější sehnat jiný vůz. Já svářeč nejsem, ale tohle přeplátovat mě přijde z principu špatně, ten rám musí být jako z papíru. Očividně tam už taky někdo něco soplil předtím.


Re: Koroze na rámu
Naštěstí jsem měl fakt jen tohle, je opraveno, vyvoskovano, ošetřeno a snad bude klid
-
- Příspěvky: 410
- Registrován: 09 kvě 2016 16:35
Re: Koroze na rámu
Já též s křížkem po funuse , ale taky sa připojím, Tož i já jsem viděl hodně shnilých rámů, že bych o tom mohl napsat hororový román.MbO.o píše: 30 pro 2021 22:11Aj keď pozde, ale pripojím sa. Ja som už podobne zhnitý rám videl. Bolo to na mojej D1 a niektoré miesta boli kritické natoľko, že sa rovno vyrábali na novo. Začalo to 4 dierkami na karosérii, skončilo to kompletnou opravou rámu a vyvarením celého spodku karosérie, lebo pod hliníkom toho fakt veľa neostalo.Mirko píše: 26 zář 2021 20:22 V živote jsem neviděl rám Discovery 1 nebo prakticky stejného Range Classic, který by byl takto masivně prorezlý. Mám tady velmi dobrý rám k výměně, který bych levně přenechal, ale ptám se: Jestli takto vypadá rám, jak je na tom s korozi zbytek auta? Zůstalo ještě vůbec něco pod hliníkovými plechy? Jestli nebude smysluplnější sehnat jiný vůz. Já svářeč nejsem, ale tohle přeplátovat mě přijde z principu špatně, ten rám musí být jako z papíru. Očividně tam už taky někdo něco soplil předtím.Neviem kde to auto predtým bolo, lebo miestami bolo prehrdzavené aj ťažné. To auto si tiež prežilo pár lokálnych vyváračiek, bohužiaľ štýlom "toto sem grcnem ako vydá a ostatok vytriem tmelom".
![]()
Přeplátování je špatná cesta, je to fušerařina- naprosto nekvalitní práce. Bych nikdy nekupoval vyvařovaný auto


Největší škody na autě se způsobí dobrými umysly