
Jsem z toho jelen...
Moderátor: Safraporte
Jsem z toho jelen...
Popisi vam tady situaci, ve ktere jsem a budu rad, pokud pripojite svuj nazor na vec- Freelander nafta rok 00. Nemohu popsat jak se choval pred opravou, bot jsem v nem nejel, mel ale K.O. IRD a po vymene stale huci nad 70 km/h jde od "vsude" drsne huceni prechazejici az do hrouceni. Je vymenen kardan,diferak,IRD, zadni poloosy jen zkontrolovane opticky(bez vule,kloby o.k ,ale jistotu nemam a moznost vymenit take ne) - vse odskousene, ze v jinem aute nemaji problem. Auto i divne plave,geometrie v poradku... Pokud se ale vynda kardan, je za jizdy vse,jak ma byt,nic nehuci,neplave. Vyloucil bych tedy i kola, loziska, predni poloosy. A ted to prijde, myslite, ze je mozne, aby prevodovka pokud tlaci pres IRD zadni nahon hroutila a pokud jede jen s predkem, tak se chovala normalne? Nebo jste nekdo zazil k.o zadni poloosu, natolik,ze hroutila ale presto nemela vuli a jevila se dobra....Zitra zkusium poloosy zamenit levou za pravou, posledni vec co muzu udelat, potom fakt nevim.....Zapalit leda 

LEPŠÍ BEJT MRTVEJ, NEŽ DRUHEJ.
- vladob8
- Příspěvky: 817
- Registrován: 19 kvě 2008 00:24
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Bratislava
Mne sa to javi ako zatuhla viskospojka a ked mas nerovnaky obvod prednych a zadnych kolies, tak sa auto zakusuje, plave a huci. Skus zdvihnut jedno kolo a klucom na jednej matici pretocit kolom, malo by sa pomaly tocit ked vyvinies silu akou utahujes matice kola.
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Kardan jsem menil i vcetne visko, i jsem ji extra zkousel, funguje jak ma. Dekuji ale za ochotu panove, nastesti se potvrdila varianta s poloosama, zamenil jsem levou za pravou a podstatne auto ztichlo, po te jsem jeste jednou vymenil zadni kola je klid. Jelikoz jsem pred tim poloosy nevytahoval a tudiz je nemohl namontovat naopak omylem, jedna bude asi vyosena ci co...nejde mi moc do hlavy to plavani po silnici, prestalo to totiz hned po prohozeni tech poloos a az po te jsem menil kola, tomu moc nerozumim. Nebudu se tim ale zabyvat, funguje to jak ma, hlavne, ze se neneplnila obava z te prevodovky, aspon v tomto logika fungovala.
Takze ponauceni- pri vyrazenem zadnim nahonu pneu nehuci, pri zapojenem ano, zajimave zjisteni, budu si pamatovat.
- Na poloose nemusi byt vubec nic videt a muze byt k.o. (uz jsem jednou zazil a taky pred tim povymenoval pul auta)
-A prevodovka pravdepodobne but huci porad nebo vubec,ale asi na to nema vliv tahne-li jen predek nebo celou 4kolku
Doufam, ze mi free dlouho neprijede na dilnu, za tu dobu,co jsem hledal zavadu, jsem mohl udelat 3 spojky a 5 rozvodaku na normalnich autech za uplne jine penize.....
Takze ponauceni- pri vyrazenem zadnim nahonu pneu nehuci, pri zapojenem ano, zajimave zjisteni, budu si pamatovat.
- Na poloose nemusi byt vubec nic videt a muze byt k.o. (uz jsem jednou zazil a taky pred tim povymenoval pul auta)
-A prevodovka pravdepodobne but huci porad nebo vubec,ale asi na to nema vliv tahne-li jen predek nebo celou 4kolku
Doufam, ze mi free dlouho neprijede na dilnu, za tu dobu,co jsem hledal zavadu, jsem mohl udelat 3 spojky a 5 rozvodaku na normalnich autech za uplne jine penize.....

LEPŠÍ BEJT MRTVEJ, NEŽ DRUHEJ.
Ako sa Ti prejavovalo to plavanie po ceste? Mne sa to prejavuje tak, ze ked pustim volant a auto nabehne na nejaku nerovnost, tak sa cele rozhojda. Niekedy staci len prudsie uvolnit volant po prejdeni zakruty a auto je ako na mori.NILO píše:...nejde mi moc do hlavy to plavani po silnici, prestalo to totiz hned po prohozeni tech poloos a az po te jsem menil kola, tomu moc nerozumim.
Freelander 2.0 Di, rv. 1999, 5 dv.