#2
Příspěvek
od Neklan » 08 zář 2008 20:17
Jo, tohle je ještě varianta s budíky z Rovera P5 (jestli se nepletu). On se totiž tenhle prototyp nedochoval a na fotkách je replika vyrobená Billem Hayfieldem podle jedné černobílé fotky. Teď už má přístroje ze Series 1 a sídlí v Dunsfold collection, kam ji Bill prodal. Bill je genius, protože auto kompletně vyrobil sám v garáži a to včetně karosářských dílů. Prostě vyrobil šablony a řezal, klepal, ohýbal a tvaroval. Replika sedí stejně jako originál prototyp na šasi a nápravách z válečného Jeepa Willyse a řídící tyče jsou normálně levostranné s následným přenesením do středu vozidla pomocí řetězového převodu (to už je pochopitelně v rozporu s původním prototypem).
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250