Zdravim,
Na 300tdi mam na klukovke remenicu na dva drazkove remene (1=alt+pumpa+servo, 2=klima)
Potreboval by som pridat treti remen (drazkovy, klinovy) na prislusenstvo, klimu chcem zachovat.
Nechcem riesit vyriesene, tak sa blbo spytam:
Existuje nejake rozsirenie, ktore by sa namontovalo na existujucu remenicu, pripadne trojremenova remenica?
dakujem.
S.
pridavna remenica 300 tdi
Moderátor: Acon
-
- Příspěvky: 475
- Registrován: 21 lis 2017 23:27
- tel.: +420774275329
- auto: Def 300Tdi
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: pridavna remenica 300 tdi
Nechat vyrobit.. nevyjde to zas tak draho..
A můžu se zeptat na co bude třetí řemen?

A můžu se zeptat na co bude třetí řemen?
Defender 110 300 tdi
Re: pridavna remenica 300 tdi
Já teda 300 tdi viděl jen zběžně... Nebylo by snažší použít stávající drážku na řemenici a jen použít delší řemen? Nevím kolik je tam místa mezi řemenicí a chladiči, ale aby pak výměna neznamenala vyndání všech chladičů. I to, že se prodlouží délka páky na které bude ten řemen působit se může negativně projevit na prvním ložisku kliky.
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: 20 zář 2011 13:04
- auto: RRC softdash
- Bydliště: Bratislava + Ceskomoravska Vysocina
Re: pridavna remenica 300 tdi
Miesto medzi motorom a chladicom je praveze luxusne, horsie to je po bokoch motora.
Chcem to ako volnu remenicu pre vseobecne pouzitie. Planujem tam z pravej strany pod klimu nahodit natrvalo kompresor, zospodu pod naraznik dat uchyty, kam sa nasadi generator na 220V- ten samozrejme nebudem vozit namontovany. Takze nahadzovat remen na tretiu remenicu uplne vpredu mi pride najsikovnejsie. Tej vacsej paky na predne lozisko by som sa nebal, napinacia sila v porovnani so silami od piestov bude zanedbatelna.
Pozeral som, ze 200tdi remenica ma rovnaku roztec 4 srobov, ktore sa pouzivaju na aretaciu.
Nemate niekto jednu na pokusy?
Skusil by som ich omerat, ci pojdu osustruzit tak aby sa 200vkova dala zasunut do 300vkovej bez vole, kvoli vyvazeniu. Spolu by ich drzali tie 4 sroby, stredovy srob by zostal nezmeneny.
Chcem to ako volnu remenicu pre vseobecne pouzitie. Planujem tam z pravej strany pod klimu nahodit natrvalo kompresor, zospodu pod naraznik dat uchyty, kam sa nasadi generator na 220V- ten samozrejme nebudem vozit namontovany. Takze nahadzovat remen na tretiu remenicu uplne vpredu mi pride najsikovnejsie. Tej vacsej paky na predne lozisko by som sa nebal, napinacia sila v porovnani so silami od piestov bude zanedbatelna.
Pozeral som, ze 200tdi remenica ma rovnaku roztec 4 srobov, ktore sa pouzivaju na aretaciu.
Nemate niekto jednu na pokusy?
Skusil by som ich omerat, ci pojdu osustruzit tak aby sa 200vkova dala zasunut do 300vkovej bez vole, kvoli vyvazeniu. Spolu by ich drzali tie 4 sroby, stredovy srob by zostal nezmeneny.
- VencaZE
- Příspěvky: 3609
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: pridavna remenica 300 tdi
Řemenice u 300tdi v sobě má vloženou gumu. Když ji přetížíš přídavným příslušenstvím pro které není navržená tak může rychle odejít. Měl jsem tu kdysi 300tdi u kterého z řemenice poháněli hydraulický naviják. kromě závitu v klikovce který naštěstí přežil to vymlelo všechno v okolí a řemenice se rozpadla.
V.
V.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD