1998, 280 tis km, 7 míst, STK 8/2026, vlastním jej 14 let, od 2010 servisní historie. Klima, střešní okna (nová stropnice....), ele všechny okna a zrcátka, immo vyřazen. Na 5tých dveřích je vyklápecí polička. Všechny doplňky zapsány v TP. Tažné 3,5t.
Auto je zvednuté, ošetřen podvozek a rám nástřikem, sedačky z D2 kvůli komfortu, vzadu isofix, originální D1 sedadla k vozu.
Přední pevnostní rám ARB, zadní pevnostní rám MP4X4 s držákem rezervy a hi-liftu, pevnostní prahy MP4X4, pevnostní zahrádka MP4X4, LED rampa, LED světla na střeše a zahrádce vpředu i vzadu, přední dodatečné brutální dálkové LED světla, na 5tých dveřích je žebřík na střechu. Originální přední a zadní nárazník k vozu. Zadní stabilizátor pro větší křížení náprav je odmotován, ale je k vozu. Přední naviják s dálkovým ovládáním. Kryty diferenciálů a přední pevnostní nájezdový kryt motoru MP4X4.
Rám i podvozek je celkově OK, díky nástřiku ale v zadní části u obou zadních kolem u uchycení tlumičů je koroze a chtělo by vyvařit. K výměně je ideálně i plech zavazadlového prostoru (díl). Poslední větší servis je 12/2023 u Pešla (nové brzdové trubky, náplně, vodní pumpa, ložiska, příprava na STK, atd).
Nové MT gumy (Toyo MT Open Country 265/75) na zrenovovaných discích (otrýskané a nově nastříkané) + AT BFGoodrich jeté obuté na origo 16" LR ALU kolech. Rezerva má MT.
Cena 140tis Kč na MT nebo 130tis Kč na AT (případně lze odečíst dalších 10 tis při sundání MP4X4 zahrádky - dám k vozu jinou expediční zahrádku MAMMUT)
Možno dokoupit další naviják se syntetickým lanem plánován na zadní pevnosťák (10 tis kč)
777nula21384
LR Discovery I 1998
Moderátoři: Miky_CZ, Acon, Sláma Karel
LR Discovery I 1998
Naposledy upravil(a) kubaacze dne 30 srp 2024 13:50, celkem upraveno 2 x.
Re: LR Discovery I 1998
PRODÁNO
Tímto děkuji:
Karlovi Slámovi za konzultace v 2010 při prodeji - jelikož jsem byl offroadem/LR nepolíbený a tímto začala zajímavá 15-letá kapitola.. (a taky za spoustu dílů za ty roky
)
P. Pešlovi za dlouholetý servis Diskošky a vybornou domluvu.
Kokeškovi za servis D1 a chiptuning (teda chipnuté byly jen ty D2ky..).
A především kamarádovi MikymuCZ za milión zvednutých telefonátu, za úvod do světa LR, servis Diskošky a hlavně za postupnou-hodně-letou úpravu sériové D1 do finálního stavu, což za mě bylo perfektní offroad-expediční-pracovní auto.
Auto se podívalo nespočetněkrát na Balkán, dovezlo mě až do Asie, v Banátu bylo jako doma a v posledních letech pomáhalo udržovat KČT turistické značené trasy v okr.Nový Jičín včetně Beskyd.
Teď ať slouží novému majiteli.
Tímto děkuji:
Karlovi Slámovi za konzultace v 2010 při prodeji - jelikož jsem byl offroadem/LR nepolíbený a tímto začala zajímavá 15-letá kapitola.. (a taky za spoustu dílů za ty roky

P. Pešlovi za dlouholetý servis Diskošky a vybornou domluvu.
Kokeškovi za servis D1 a chiptuning (teda chipnuté byly jen ty D2ky..).
A především kamarádovi MikymuCZ za milión zvednutých telefonátu, za úvod do světa LR, servis Diskošky a hlavně za postupnou-hodně-letou úpravu sériové D1 do finálního stavu, což za mě bylo perfektní offroad-expediční-pracovní auto.
Auto se podívalo nespočetněkrát na Balkán, dovezlo mě až do Asie, v Banátu bylo jako doma a v posledních letech pomáhalo udržovat KČT turistické značené trasy v okr.Nový Jičín včetně Beskyd.
Teď ať slouží novému majiteli.