Mám freelandera 2 měním žhavicí svíčky takže mám dole sání, kanály v hlavě mají až 2mm nános bordelu, samozřejmě že bych to rád vyčistil, ty spodní kanály vedou přímo k ventilu tam je dobrý přístup, ty horní vedou do zatáčky poměrně nepřístupné místo pro čištění, část toho potrubí je součástí víka ventilů.
Dělal to někdo, nějaká rada?
Nebo je třeba sundat víko ventilů aby tam byl lepší přístup, to se mi moc nechce protože je třeba vyndat vstřiky.
Zase kdybych už se do toho pustil tab bych vstřiky dal na zkušebnu, mohl bych je přetěsnit, je to okolo dvou nějaké zahnědle, mohl bych vyčistit separátor oleje a pcv, nějak moc oleje se přes něj dostává do sání
No mám dilema
ještě pár dotazu,
Jaké žhavičky požít?
po jakém nájezdu se má měnit řetěz na pohon vačky, rozvody dělám ale kdybych už měl to viko dole
Jaký je klíč na předstihovou spojku na alternátoru
Díky
Čištění sání, první servis po koupi
Moderátor: Safraporte
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Čištění sání, první servis po koupi
Hm, a proč chceš tak moc čistit vnitřek motoru? Já bych "vytřel hadrou" to kam se dá rozumně dostat a zbytek, co potřebuje rozborku bych nechal být, podle hesla, co funguje, do toho se nerýpe. A zaměřil bych se na to, odkud se tam ten bordel dostal a proč, a jestli se to dá eliminovat. A kouknout do servisního manuálu, co je předepsané za servisní úkony.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo