EAS VĚČNÉ TÉMA

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Jose

EAS VĚČNÉ TÉMA

#1 Příspěvek od Jose » 21 říj 2008 22:58

Jako nový především všechny zdravím.Pročítám tyto stránky už čtyři měsíce co mám RR 2,5DSE a musím přiznat že mně to auto pomalu dostává na kolena.Po předchozím nekonečném otravování Eliota bych chtěl zde přitomné požádat o radu.Auto se zvedá ovládáním v pohodě,prázdný systém nafouká za 12 min,měchy nové,vymazané chyby nakalibrované,kompresor tlačí a drží 16 bar,netěsnosti hadiček u měchů a ventil.bloku odstraněny,vyměněný ventyl-jednou byl pořád zavřený potom zase pořád otevřený to byl ale asi únik na vstupu do měchu.A teď příjde to ALE.Když jedu nebo i když stojím tak auto se zvedá a zase padá .Zapne kompresor tak na 30 s.auto jde nahoru vypne kompresor a jde dolů a pořád dokola,nikdy nejde pod předvolenou výšku.Večer ato odstavím zamknu měchy na dálniční výšku a ráno stojí uplně nahoře že i do nejvyšší polohy musí jít dolů.Po každé když zamknu auto tak cvakají ventyly jak splašeny,zvedne se to samo když je to odstaveny asi tak do dvou hodin.Pokud by někdo věděl co s tím,budu moc vděčný potřeboval bych už konečně řešit jiné problémy typu proč si kolečko ovládání ventilátoru topení dělá co chce a nejde regulovat a taky za tím tahám každý výkend koně a ty jsou v tom vozíku za mnou jak na houpačce. :oops: :(

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4171
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od low » 21 říj 2008 23:24

Toz vitaj. Po vikendovem spartakiadnim cviceni u tatarova rangerovera a jeho mechoveho podvozku na to mam asi jedinej recept: kanystr benzinu. Preji velmi, velmi pevne nervy

Uživatelský avatar
Tatar
Příspěvky: 627
Registrován: 22 dub 2008 00:53
Bydliště: LITOMĚŘICE

#3 Příspěvek od Tatar » 22 říj 2008 00:22

low píše:Toz vitaj. Po vikendovem spartakiadnim cviceni u tatarova rangerovera a jeho mechoveho podvozku na to mam asi jedinej recept: kanystr benzinu. Preji velmi, velmi pevne nervy
Tatarova bych prosil s veky, páč sem velkej když sem si ho koupil P38
SUPER KÁRA
Mob. 739 491 743

Uživatelský avatar
Tatar
Příspěvky: 627
Registrován: 22 dub 2008 00:53
Bydliště: LITOMĚŘICE

#4 Příspěvek od Tatar » 22 říj 2008 00:24

Tatar píše:
low píše:Toz vitaj. Po vikendovem spartakiadnim cviceni u tatarova rangerovera a jeho mechoveho podvozku na to mam asi jedinej recept: kanystr benzinu. Preji velmi, velmi pevne nervy
Tatarova bych prosil s veky, páč sem velkej když sem si ho koupil P38
jo samozdřejmě vekej kokot ale zase je sranda :lol:
SUPER KÁRA
Mob. 739 491 743

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od eliott » 22 říj 2008 08:54

Asi mu hrabe. Pokud jsou v pořádku čidla výšky, tak pak bych zkoušel řídící jednotky, jsou dvě, jedna i kompresoru a jedna pod řidičem...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

Re: EAS VĚČNÉ TÉMA

#6 Příspěvek od MartinMM » 22 říj 2008 09:23

Jose píše:Jako nový především všechny zdravím.Pročítám tyto stránky už čtyři měsíce co mám RR 2,5DSE a musím přiznat že mně to auto pomalu dostává na kolena.Po předchozím nekonečném otravování Eliota bych chtěl zde přitomné požádat o radu.Auto se zvedá ovládáním v pohodě,prázdný systém nafouká za 12 min,měchy nové,vymazané chyby nakalibrované,kompresor tlačí a drží 16 bar,netěsnosti hadiček u měchů a ventil.bloku odstraněny,vyměněný ventyl-jednou byl pořád zavřený potom zase pořád otevřený to byl ale asi únik na vstupu do měchu.A teď příjde to ALE.Když jedu nebo i když stojím tak auto se zvedá a zase padá .Zapne kompresor tak na 30 s.auto jde nahoru vypne kompresor a jde dolů a pořád dokola,nikdy nejde pod předvolenou výšku.Večer ato odstavím zamknu měchy na dálniční výšku a ráno stojí uplně nahoře že i do nejvyšší polohy musí jít dolů.Po každé když zamknu auto tak cvakají ventyly jak splašeny,zvedne se to samo když je to odstaveny asi tak do dvou hodin.Pokud by někdo věděl co s tím,budu moc vděčný potřeboval bych už konečně řešit jiné problémy typu proč si kolečko ovládání ventilátoru topení dělá co chce a nejde regulovat a taky za tím tahám každý výkend koně a ty jsou v tom vozíku za mnou jak na houpačce. :oops: :(
Ja vymenil snad vse co slo a nakonec to byl spatny snimac tlaku - coz ti ale nikdo nedokaze presne rict. Pises ze 12 minut trva nafoukani?? to me delalo taky , jelikoz byl spatny snimac a nedrzel tlak v okruhu a auto jak pises se nekdy zvedalo a padalo uplne samo. Kdyz k autaku prijdes nesmis cekat na nafoukani - auto se musi zvedat ihned kdyz je tam tlak kdyz neni a mas vse tesne tak ho ventilovy blok odfouknul jelikoz nevi kolik ma drzet. Pujc si od nekoho celej ventilovej blok, prehozeni trva necelou hodku a budes vedet na cem ses ja to tak udelal a mam od te doby naprostej kli. Upozornuji pocitac ti nepovi ze je ventyll spatnej a v Amt me trvdili ze je bezne ze se musi cekat deset minut nez se auto nafoukne , coz je uplna hovadina. :wink:

Uživatelský avatar
Mešky
Příspěvky: 838
Registrován: 08 bře 2007 11:41
tel.: 602465066
Bydliště: Třeboň
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Mešky » 22 říj 2008 10:44

Řešil jsem něco podobnýho, kompresor si dělal co chtěl, auto když stálo na křižovatce, tak se houpalo nahoru a dolu. Novej snímač to odstranil. Mám tady ještě dva nový.
Defender 90, 110, 130 Camper , Discovery Camel Trophy , RR TDV8 3,6 , Serie III FFR

http://www.automeskan.cz
http://www.penzion-mlaka.cz

Jose

#8 Příspěvek od Jose » 23 říj 2008 15:39

Pod řidičem to vím ale kde u kompresoru?Tam je jenom ventil.blok ne?

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4171
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od low » 23 říj 2008 15:47

no a na boku toho ventilbloku je stribrna krabicka kam vedou ty cerny dratky od ventilovych rele. jakoby pod kompresorem

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od eliott » 23 říj 2008 18:16

low píše:no a na boku toho ventilbloku je stribrna krabicka kam vedou ty cerny dratky od ventilovych rele. jakoby pod kompresorem
černá krabička...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Mirek 1234.cz
Příspěvky: 47
Registrován: 29 čer 2007 19:53
Bydliště: Praha, Velké Přílepy, Hradec Králové, 608233388
Kontaktovat uživatele:

Re: EAS VĚČNÉ TÉMA

#11 Příspěvek od Mirek 1234.cz » 24 říj 2008 07:52

Jose píše: a taky za tím tahám každý výkend koně a ty jsou v tom vozíku za mnou jak na houpačce. :oops: :(
Celý ventilový blok i s jednotkou bych vyhodil do... Namontovat jinou z funkčního vozu. Někdy je rázné řešení nejjistější - u P38 velmi často nutné a potřebné :idea:

Jose

#12 Příspěvek od Jose » 24 říj 2008 17:21

:shock: Tak chlapy tlakovej spínač je novej a dělá to pořád to samý.Jak to že to auto vyleze výš než se dá předvolit a když do něho vlezu a nastartuju tak do nejvyšší polohy padá dolů.Jo a když otevřu dveře tak kompresor jede pořád,tak dlouho že sem to nevydržel a pro jistotu sem je zavřel a hned jak zavřu dveře tak vypne,pokud teda fouká už delší dobu. Tak jak sem tady četl na kolik asi příjde to radykální řešení.Nemyslím ten kanystr benzínu i když k tomu nemám daleko,ale ten ventil. blok a říd. jednotka na uk sem to viděl ale takový chechtáky se mi za to teda dávat nechce ani náhodou. :? :(

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od eliott » 24 říj 2008 17:49

No pozor, mate mně ta reakce na otevření dveří, jen aby to nesouviselo i s BeCM...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Mirek 1234.cz
Příspěvky: 47
Registrován: 29 čer 2007 19:53
Bydliště: Praha, Velké Přílepy, Hradec Králové, 608233388
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Mirek 1234.cz » 24 říj 2008 19:39

Jose píše::shock: takový chechtáky se mi za to teda dávat nechce ani náhodou. :? :(
Ta naše plně funkční sada i s jednotkou se dnes prodala :oops:

Jose

#15 Příspěvek od Jose » 24 říj 2008 21:45

:?:Prosím vás není tady někdo s okolí Opava Bruntál Olomouc kdo by byl schopnej a hlavně ochotnej se mi na to podívat,nikoho tady s RR neznám a ani sem tady žádnýho neviděl. :?: :?: :?: :cry:

Odpovědět