Názor na mou závadu

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Odpovědět
Zpráva
Autor
Petan

Názor na mou závadu

#1 Příspěvek od Petan » 06 lis 2008 19:11

Tak tímto bych vás tu rád všechny pozdravil.zatim sem byl jen věrnym čtenářem tohoto fóra ale dnes se mi přihodila taková závada , a zajímali by mě vaše názory na řěšení mého problému.Takže při jízdě se mi zmičeho nic snížil výkon a začal klepat motor zajel sem na parkoviště skontrolovat olej , vodu a vše v pořádku.pokračoval sem v jízdě a auto jelo vcelku normálně dokud se nerozsvítila kontrolka směšovače výfukovích plynů, při rozsvícení kontrolky spadl výkon auta tak na třetinu , po sundání nohy z plynu kontrolka zhasne a auto jede chvilku za stálého klepání normálně několik vteřin než se zase rosvítí kontrolka.zítra skusim zapátrat jestli tomu přijdu na kloub tak se uvidí.dík za vaše názory.Freelander 2.0Di rv:2000.

Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od coroner » 07 lis 2008 00:02

S tohohle popisu vážně těžko něco vyvodit. Je třeba upřesnit:
1) Čemu říkáš směšovač výfukových plynů, protože tenhle termín je blbost. Máš namysli recirgulaci výfukových plynů = EGR?
2) Čemu říkáš klepání, máš na mysli tvrdý, traktorový chod motoru, nebo klepání kovové mechanické, prostě že mlátí něco, co by němělo?
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Petan

#3 Příspěvek od Petan » 07 lis 2008 12:56

Ahoj tak to neni problém trošku upřesnit klepání je spíš kovové jak si napsal traktorový zvuk, řekl bych že to dělají hydroštelováky , a k té kontrolce je to vlastně kontrolka motoru.něla by svítit žlutě ale mě svítí červeně coš signalizuje závadu motoru.podle toho co jsem dopoledne okouknul tak bych hádal těsnění pod hlavou.je přepálený olej a fouká to z měrky jak z parníku.

Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od coroner » 07 lis 2008 20:36

Tak to nezní moc dobře. Pro jistotu ještě přeměřit tlaky, ať se potvrdí tvá teorie, jinak přeji hezkou demontáž a co nejlevnější opravu :?
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Petan

#5 Příspěvek od Petan » 10 lis 2008 12:42

Tak mam další poznatek mého problému , byl sem na diagnostice a ta ukázala tři možné závady : vstřikovací čerpadlo , vstřiky a nebo na vačce nějaký snímač otáček. závada označená jako chyba předvstřiku . tak nevym zkusim sehnat trysky a pak se uvidí. :?:

Petan

#6 Příspěvek od Petan » 10 lis 2008 16:53

Tlaky jsem změřil a dobrý.nevíte někdo kde by se dali sehnat vstřiky ?

Uživatelský avatar
coroner
Příspěvky: 159
Registrován: 12 pro 2006 22:10
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od coroner » 10 lis 2008 17:55

Na vstřiky bych se nezaměřoval, nevím, co by se muselo stát se vstřiky, aby stále vstřikovaly, jen se rozhodly, že z minuty na minutu všechny postihne závada, která způsobí změnu předvstřiku. Spíše bych nechal někde překontrolovat vstřikovací čerpadlo.
Vstřikovače seženeš v anglii, například zde http://www.famousfour.co.uk/ počítej s cenou cca 6000Kč/kus + doprava asi 800Kč.
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět