Názor na mou závadu
Moderátor: Safraporte
Názor na mou závadu
Tak tímto bych vás tu rád všechny pozdravil.zatim sem byl jen věrnym čtenářem tohoto fóra ale dnes se mi přihodila taková závada , a zajímali by mě vaše názory na řěšení mého problému.Takže při jízdě se mi zmičeho nic snížil výkon a začal klepat motor zajel sem na parkoviště skontrolovat olej , vodu a vše v pořádku.pokračoval sem v jízdě a auto jelo vcelku normálně dokud se nerozsvítila kontrolka směšovače výfukovích plynů, při rozsvícení kontrolky spadl výkon auta tak na třetinu , po sundání nohy z plynu kontrolka zhasne a auto jede chvilku za stálého klepání normálně několik vteřin než se zase rosvítí kontrolka.zítra skusim zapátrat jestli tomu přijdu na kloub tak se uvidí.dík za vaše názory.Freelander 2.0Di rv:2000.
S tohohle popisu vážně těžko něco vyvodit. Je třeba upřesnit:
1) Čemu říkáš směšovač výfukových plynů, protože tenhle termín je blbost. Máš namysli recirgulaci výfukových plynů = EGR?
2) Čemu říkáš klepání, máš na mysli tvrdý, traktorový chod motoru, nebo klepání kovové mechanické, prostě že mlátí něco, co by němělo?
1) Čemu říkáš směšovač výfukových plynů, protože tenhle termín je blbost. Máš namysli recirgulaci výfukových plynů = EGR?
2) Čemu říkáš klepání, máš na mysli tvrdý, traktorový chod motoru, nebo klepání kovové mechanické, prostě že mlátí něco, co by němělo?
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Ahoj tak to neni problém trošku upřesnit klepání je spíš kovové jak si napsal traktorový zvuk, řekl bych že to dělají hydroštelováky , a k té kontrolce je to vlastně kontrolka motoru.něla by svítit žlutě ale mě svítí červeně coš signalizuje závadu motoru.podle toho co jsem dopoledne okouknul tak bych hádal těsnění pod hlavou.je přepálený olej a fouká to z měrky jak z parníku.
Tak to nezní moc dobře. Pro jistotu ještě přeměřit tlaky, ať se potvrdí tvá teorie, jinak přeji hezkou demontáž a co nejlevnější opravu 

Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Na vstřiky bych se nezaměřoval, nevím, co by se muselo stát se vstřiky, aby stále vstřikovaly, jen se rozhodly, že z minuty na minutu všechny postihne závada, která způsobí změnu předvstřiku. Spíše bych nechal někde překontrolovat vstřikovací čerpadlo.
Vstřikovače seženeš v anglii, například zde http://www.famousfour.co.uk/ počítej s cenou cca 6000Kč/kus + doprava asi 800Kč.
Vstřikovače seženeš v anglii, například zde http://www.famousfour.co.uk/ počítej s cenou cca 6000Kč/kus + doprava asi 800Kč.
Range Rover 4.6 Vogue, 2001
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Vůz vyvolávající přijemné pocity v podbřišku všech majitelů ropných věží a lehký nervový otřes aktivistů Greenpeace.
http://www.classic-oldtimer.cz" onclick="window.open(this.href);return false;