Snad to nejdůležitější o Free
Moderátor: Safraporte
Snad to nejdůležitější o Free
Zdravím přátelé a kamarádi, tu něžnou část nevyjímaje. Sepsal jsem něco málo o Fríčku jako pomocnou ruku pro ty co hladoví po informacích o tom Svém. Protože je toho trochu více je to hlavní sepsáno ve Wordu a tech.foto s popisy musím přepracovat, kapacita for. příloh mi to nedovolila. Tak se omlouvám a doplním. Pokud tímto alespoň trochu někomu pomůžu budu rád.
Zdravím všechny "srdeční LR Free"
Fusač
Zdravím všechny "srdeční LR Free"
Fusač
- Přílohy
-
- info o Free.doc
- (44.5 KiB) Staženo 2310 x
-
- Prezentace výměny olejů.zip
- (221.04 KiB) Staženo 1325 x
Naposledy upravil(a) FUSAČ dne 28 lis 2008 16:41, celkem upraveno 1 x.
servisní a opravárenský manuál
Dík za podařený návod. Zaujala mě tam zmínka o "servisní a opravárenský manuál". Kde se dá tato kniha sehnat? (TD4 rv 2004)
Děkuji Chose
Děkuji Chose
- Hunter
- Příspěvky: 1497
- Registrován: 22 bře 2007 01:04
- auto: Free I Td4 AT
- Bydliště: Jičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: servisní a opravárenský manuál
V CZ tadychose píše:Dík za podařený návod. Zaujala mě tam zmínka o "servisní a opravárenský manuál". Kde se dá tato kniha sehnat? (TD4 rv 2004) Děkuji Chose
http://techbooks.shop4you.cz/?produkt=3700
jinak v UK na vsech moznych obchodech, treba tady
http://www.famousfour.co.uk/new_parts/p ... -book.html
Free Td4 2004 HSE automat
- dobrezetak
- Příspěvky: 41
- Registrován: 08 črc 2008 16:07
snad to nejduležitější o Free
no to je super vysvětlený konečně vím co stim a jak to vlastně funguje dik za výklad.
- Milan Svátek
- Příspěvky: 12
- Registrován: 03 pro 2008 17:03
- tel.: 603877880
- auto: Freelander II 092008
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Díky za parádní výklad
Milan FREELANDER II 09/2008 - fungláč
- cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Díky za info. Kamarád vážně zvažuje koupi LR (narozdíl od nás co jsme sáhli po Discovery1).On spíš inklinuje k Free, tak jsem mu to přeposlal a doufám, že si najde čas si to přečíst a pomůže mu to při volbě. Do teď měl na auta (vždy tak 6ti letá) docela smůlu (spousta peněz za opravy) a protože najede spoustu koilometrů ročně, nerad bych jej přesvědčoval do něčeho, co by ho zase přivádělo k šílenství. Věřím, že ten tvůj, myslím, že výborně napsaný článek pomůže spoustě lidem. Hlavně těm, kteří nemají tolik času aby seděli u fóra a informace postupně vyhledávali....super dílo
Zdar a díky Cyril.

Zdar a díky Cyril.
IRD
Fusač píše: "údajně tyto problematické převodovky mají ve výrob. číslu na konci ?0?."
Ja mám Free vyrobene koncom roka 1999 a posledne cislo IRD je "1". Nedavno som menil viskospojku aj s loziskami na kardanoch a nasledne na to aj loziska v prednom diferaku. Cela IRD bola tiez rozobrata, ale loziska v nej boli uplne v poriadku. Mam teda asi ten dobre sprevodovany model.
Po tejto vymene mi teraz auto nehuci a ide krasne lahko.
Ja mám Free vyrobene koncom roka 1999 a posledne cislo IRD je "1". Nedavno som menil viskospojku aj s loziskami na kardanoch a nasledne na to aj loziska v prednom diferaku. Cela IRD bola tiez rozobrata, ale loziska v nej boli uplne v poriadku. Mam teda asi ten dobre sprevodovany model.
Po tejto vymene mi teraz auto nehuci a ide krasne lahko.
Freelander 2.0 Di, rv. 1999, 5 dv.
Malý dotaz
Nedalo by se tu něco hodit o původu motoru TD4, tedy současné verze 2,2 l co se prodává ? Je to BMW ?
Uf, tady tvrdí že je to ford !
http://www.tyden.cz/rubriky/auta/testy/ ... 13225.html
"Ve zkoušeném autě ožíval čtyřválcový turbodiesel 2,2 litru, známý z vozů koncernové značky Ford. Zde má výkon 160 koní/118 kW a nadprůměrný točivý moment 400 Nm, takže dobře zrychluje již z nízkých otáček. "
Tak jsem z toho jelen !
"Ve zkoušeném autě ožíval čtyřválcový turbodiesel 2,2 litru, známý z vozů koncernové značky Ford. Zde má výkon 160 koní/118 kW a nadprůměrný točivý moment 400 Nm, takže dobře zrychluje již z nízkých otáček. "
Tak jsem z toho jelen !
