#19
Příspěvek
od erik » 26 úno 2009 17:19
Tak panove... Temer po4 letech jezdeni s D3 se asi musim ucit jezdit, ci spise ucit spravne pouzivat parkovaci brzdu...
Co se mi dnes stalo...a tod vystraha pro ostatni.
Menil jsem v pneuservisu levou predni gumu a mechanik mi nakazal, abych mu najel k vratum az na hranu prudke asi 30°rampy. Auto stalo asi na 10° svahu. Otevrel jsem zadni kufr a vytahl orech , auto bylo nastartovane a automat v parkovaci poloze... Kdyz jsem byl uz vedle auta, mechanik heverem nadlehcil kolo a auto kolem mne profrcelo dolu...

Po 3 m je zastavily zadni vyklopne dvere, ktere vybouraly do pneuservisu novy otvor...
Mechanici poruvnali panty a na laku a plechu ni skrabanecek...no dilna vypada, jako kdyz 007 jezdil po Moskve tim tankem...
Otazka pro odborniky zni... Jak to, ze se to rozjelo? Mam automat, zadni uzaveru... co nefungovalo? mezinaprava, nebo jsou jen zabrzdene pouze predni kola... a kdyz na predku neni uzavera pak ,, etc..
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu