#2
Příspěvek
od George » 06 úno 2007 19:30
Zdravím,
na tohle Ti asi nikdo dost dobře nedá přesnou odpověď.Záleží jak na stavu měchů,tak ostatního příslušenství jako jsou přívodní hadice z plastu,rychlospojky,těsnost spojů,zásobníku stlačeného vzduchu,zpětných ventilů,řídících elmagnetických ventilů a v neposlední řadě taky na tom v jaké náladě je zrovna řídící jednotka při uzamčení vozu.To se pak snaží dorovnávat polohu vozu dokud má tlak vzduchu,takže ti ho vyplácá během pikosekundy a pak má klid.Takže 4 dny považuj klidně za známku toho,že je tvé pérování v dobré kondici.to vydrží i moje auto z roku 96 na které je zatím jen jeden měněný kus,ale budu pro klid duše a kompresoru ve výměně pokračovat,protože ty měchy jsou už tak puchřelé,že je div,že vůbec nějaký vzduch ještě udrží.
George