Zdravim, no mame ho asi od 105000km, dnes som bol znova v servise na diagnostike a zavada je stale rovnaka: "chyba předradného tlaku - príliš nízky tlak" tu istu chybu ukazovalo aj predtym, podozrievali vstreky tak ich dali na stolicu a 2 zrepasovali a vymenili aj palivovy filter. Robi to stale to iste a chyba zostala rovnaka. Tak teraz podozrievaju palivové cerpadlo. Pred startom ukazuje tlak cca 280 kPa, pri pridavani so zvysujucimi sa otackami tlak klesa az na cca 209 kPa, pretým za jazdy ukazovalo az hodnoty pod 200 kPa pri vysokych otackach samozrejme. Takze moze to by t sposobene aj niecim inym ako cerpadlom samotnym?
Dalej podozrievaju aj snimac tlaku paliva ktory sa nachadza (ked stojite pred autom) na pravej strane.
Blbe je ze som na anglickych strankach videl vela pripadov ked sa vymenilo cerpadlo a problem sa nevyriesil, takze pchat do toho dalsie peniaze ked ani neviem ci to pomoze je dost iritujuce.
Co sa tyka nafty tak je pravda ze raz sme natankovali "zlu naftu" od firmy JURKI a s nou v nadrzi sme aj nenastartovali ako som pisal v druhom prispevku, ale po jednej nadrzi zeby vsetko odislo?

Sused tam tankuje casto a Land Cruiser mu bezi krasne. Ale uz tam tankovat nebudeme nikdy.
Este sa chcem opytat co sa nachadza pod pravym zadnym sedadlom je tam taky sulec, myslel som ze to je palivove cerpadlo, v servise vravia ze to je plavak

, cerpadlo sa nachadza spolu s filtrom pod pravvym blatnikom (podbehom), dalej by som rad vedel ci ma free 2005 v motorovom priestore aj vysokotlake cerpadlo alebo nie.
Za odpovede velmi Dakujem
