Acon píše:ja na d tým dosť vážne uvažujem. Poznám chalana, čo to už vyše roka používa v J Cherokee 2,7. Garantovali mu spotrebu -30% no realita je -40%. Jazdí s tým denne a zatial sa neprejavilo nič negatívne. Výkon mierne vyšší, čo ja neviem posúdiť,takže to kľudne môže byť aj psychoefekt. Ale spotreba je realita. Hlavne som chcel vedieť, čo to spraví s výfukom, pretože sa to zasa zmení na vodu (paru) ale vyzerá to tak, že v praxi je to 0. Kyslík zhorí na CO2, vodík vybuchne neviem do akej zlúčeniny. Možno H2O, ale ako keď už na to nie je voľný kyslík? A inak to z technického hľadiska nemá mať prečo negatívny vplyv. To, že sa to masovo nerozširuje nie je dané tým, že by to nebolo dobré. Je mnoho alternatív, ktoré sa sériovo nevyrábajú. Treba najprv minúť ropu, zarobiť kopec prachov na zariadeniach znižujúcich negatívny dopad spalovania fosílnych palív a až potom zaviesť ekologické. Viete si predstaviť, či by spravilo so svetovou ekonomikou sériové zavedenie do výroby ekologického pohonu?
ja sa tiez skor priklanam k tomuto nazoru.a ci to skodi a comu ,asi zistime po 5 rokoch pouzivania.ked som tak vcera vycitoval,tak tam toho nejde vela,no urcite to ma za nasledok ovela lepsie spalovanie a v inej atmosfere.chlapek co to ma ,vravel,ze mu to totalne odkarbonovalo ventily a, ze auto ide ovela lepsie,neklepe a ,ze usetril na servise-mal totiz v plane toto vykonat.pokial som sa spravne docital,tak nestupne ani tak vykon ako krutak-kto vie ,ako nato bude reagovat prevodovka atd...

uvidime .sused ma L200 a uz 2 roky beha na trafo olej,dokonca presiel natenko aj cez emisnu

,celkom zmrzol,lebo ked ho merali si spomenul,ze tam ma namiesto nafty olej

no a druhy sused ide montovat spominany vodik buduci tyzden.on ma wrangler 3,8 V6 benzin.som veeelmi zvedavy a urcite vas budem informovat
