Dakar 2010
Moderátor: Miky_CZ
Dakar 2010
Vím, že pro spoustu lidí už Dakar ztratil kouzlo, přestěhoval se z Afriky do Jižní Ameriky, spousta měřených úseků se víc podobá klasickým rally "erzetám" (jenom poněkud delším), než původní podobě afrických etap a hlavně je to především jeden velký komerční kolotoč na úkor ryzího dobrodružství, kterým byl Dakar v jeho počátcích. Tehdy také Range Rovery sbíraly na Dakaru vavříny. Je docela zajímavé si přečíst historii celého dakarského šílenství od začátku až po rok 2007, kdy se v Africe jelo naposledy. http://www.dakar.com/2009/DAK/presentat ... 007_us.pdf
Nicméně v neděli odplouvá z francouzkého přístavu Le Havre loď s vozidly všech evropských účastníků Dakaru 2010 směrem k argentinskému Buenos Aires, kde bude opět start i cíl a kdo má aspoň trochu smysl pro závodění, neměl by ho ani Dakar v současné podobě nechat úplně nevšímavým.
Technické přejímky jsou letos centrálně pro všechny až na místě, takže tento týden posádky jenom odevzdávaly vozidla k transportu. Startuje se na Nový rok. Na programu je letos celkem 9030km a z toho je 4810km měřených. Nejdelší měřená speciálka má letos rovných 600km! Jede se opačně než loni, tedy proti směru hodinových ručiček a pouštní úseky v Atacamě jsou na programu od čtvrté do osmé etapy. Dá se tím pádem očekávat, že startovní listina se letos dost zredukuje už v první polovině. Rally končí v Buenos Aires 16.01.2010.
Vlivem krize je letos o něco méně startujících, ale kromě Gerarda de Rooye v kamionech, který si ještě léčí zranění zad ze Silk Way Rally, asi nikdo ze špičky nechybí. Zúčastnit by se mělo 184 motorek a quadů, 138 aut a 51 kamionů. Chybí celý tovární tým Mitsubishi, který po loňském neúspěchu ukončil činnost. Peterhansel a Roma přestoupili k BMW X-Raid, Al Attiyah naopak od BMW k Volkswagenu.
Nicméně v neděli odplouvá z francouzkého přístavu Le Havre loď s vozidly všech evropských účastníků Dakaru 2010 směrem k argentinskému Buenos Aires, kde bude opět start i cíl a kdo má aspoň trochu smysl pro závodění, neměl by ho ani Dakar v současné podobě nechat úplně nevšímavým.
Technické přejímky jsou letos centrálně pro všechny až na místě, takže tento týden posádky jenom odevzdávaly vozidla k transportu. Startuje se na Nový rok. Na programu je letos celkem 9030km a z toho je 4810km měřených. Nejdelší měřená speciálka má letos rovných 600km! Jede se opačně než loni, tedy proti směru hodinových ručiček a pouštní úseky v Atacamě jsou na programu od čtvrté do osmé etapy. Dá se tím pádem očekávat, že startovní listina se letos dost zredukuje už v první polovině. Rally končí v Buenos Aires 16.01.2010.
Vlivem krize je letos o něco méně startujících, ale kromě Gerarda de Rooye v kamionech, který si ještě léčí zranění zad ze Silk Way Rally, asi nikdo ze špičky nechybí. Zúčastnit by se mělo 184 motorek a quadů, 138 aut a 51 kamionů. Chybí celý tovární tým Mitsubishi, který po loňském neúspěchu ukončil činnost. Peterhansel a Roma přestoupili k BMW X-Raid, Al Attiyah naopak od BMW k Volkswagenu.
Naposledy upravil(a) Neklan dne 26 lis 2009 21:55, celkem upraveno 1 x.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: Dakar 2010
Volkswagen a BMW budou tedy letos hlavní hráči v kategorii aut a oba teamy jedou ve velmi silných sestavách: Loňský vítěz De Villiers, dále Sainz, Miller, Al Attiyah a brazilec Das Neves u VW, za BMW jedou Peterhansel, Roma, Chicherit a Novitskiy. Loni velmi úspěšný Nissan Overdrive team letos reprezentuje loni 5. Polák Holowczyc a Jihoafričan Cox. Útok na celkové vítězství letos ohlásil Robby Gordon se svým Hummerem, což je v podstatě buggy se zadním náhonem, sedmilitrovým V8 umístěným před zadní nápravou a kevlarovou karoserií připomínající Hummer H3. Pokud dobře počítám, tak Bowlerů jede 9, ale s tím, že startovní listina zatím nerozlišuje původní Bowler Wildcaty a QT services Wildcaty a ani Wildcaty a Nemesisy, každopádně všem držíme palce, protože nějaké to DNA z Land Roverů mají. Jede také pár Desert Warriorů a Rally Raid UK, což jsou obě totožná auta s různými jmény - karoserie a-la Freelander, nápravy na bázi LR a motory BMW.
Překvapilo mě velké množství přihlášených a loni neúspěšných Mc Rae Enduro. Je to projekt relativně dostupného amatérského rally-raidového auta (podobně jako Bowler nebo Desert Warrior, protože pokud tovární speciály stojí 20 mega, pak auto za 3 - 4 mega je relativně dostupné...
) - trubková konstrukce, nápravy, tedy nezávislé zavěšení upravené z Discovery 3, motor za přední nápravou, loni 2,7 l TDV6, jenom lehce upravený opět z Disca 3, letos možná 3,0 l TDV6 z Disca 4, ale to jenom hádám. Za vším stojí Alister Mc Rae, závodník klasických rally a brácha bývalého mistra světa, zesnulého Colina Mc Rae. Pravděpodobně na autech od loňska zapracovali a zkouší to znovu. Web mají v rekonstrukci, tak se asi opravdu něco děje.
Překvapilo mě velké množství přihlášených a loni neúspěšných Mc Rae Enduro. Je to projekt relativně dostupného amatérského rally-raidového auta (podobně jako Bowler nebo Desert Warrior, protože pokud tovární speciály stojí 20 mega, pak auto za 3 - 4 mega je relativně dostupné...

Naposledy upravil(a) Neklan dne 26 lis 2009 21:59, celkem upraveno 3 x.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: Dakar 2010
Naši vypravují několik poměrně silných teamů. V KM Racing jede Martin Macík s kamionem "Liaz" - motor Deutz, třída Super Production, dále motorkáři Pabiška a Randýsek + slovák Jakeš a na quadu 5-ti-násobný vítěz Macháček a Plechatý.
Czech Dakar Team postavil dvě nové Tatrovky v třídě Super Production, obě s motorem Deutz s Markem Spáčilem za volantem jedné a Martinem Kolomým druhé. Nicméně na teamových stránkách se o druhé Tatře nemluví, takže nevím, jestli nebyla pouze přihlášena a nakonec nepojede. Uvidíme. Za Czech Dakar Team dále jedou dvě Toyoty LC 120 v třídě "seriových" aut T2. Kunovský bude řídit jednu a Janeček, loňský účastník, druhou. Martin Macek, náš nejlepší motorkář, jede letos opět na Yamaze 450 a letos pod křídly Czech Dakar teamu.
Loni sedmý Zapletal je sice letos přihlášen, opět s Mitsubishi, ale nechal se slyšet, že nemá prachy a jeho stránky se vyjadřují mlhavě, tak uvidíme.
Ve startovce figuruje také jakýsi Vinland Dakar team s jednou Toyotou s Petrem Mikulou za volantem. Žádné další info o této posádce, ani zda skutečně pojede, jsem ale nenašel.
Jako tradičně s velkohubými předsevzetími jede na Dakar Aleš Loprais (Super Production Tatra s motorem Deutz), nicméně na Silk Way dojel třetí a byl poražen pouze Kabirovem na Kamazu a De Rooyem na jeho speciálu Iveco (údajně nejlepší auto vůbec) s tím, že všech dalších 6 Kamazů včetně Čagina nechal na jejich domácí půdě za sebou. Třeba mu to letos zase jednou vyjde.
Člen našeho fora a majitel Land Roverů Tomáš Tomeček startuje opět se svým teamem čítající dvě poctivé a opravdové Tatrovky se vzduchem chlazenými 12-ti-válci Tatra, obě jsou postaveny podle regulí pro speciály třídy Super Production. Jednu řídí Tomáš osobně, druhou Brazilec André de Azevedo, loni 5.
Czech Dakar Team postavil dvě nové Tatrovky v třídě Super Production, obě s motorem Deutz s Markem Spáčilem za volantem jedné a Martinem Kolomým druhé. Nicméně na teamových stránkách se o druhé Tatře nemluví, takže nevím, jestli nebyla pouze přihlášena a nakonec nepojede. Uvidíme. Za Czech Dakar Team dále jedou dvě Toyoty LC 120 v třídě "seriových" aut T2. Kunovský bude řídit jednu a Janeček, loňský účastník, druhou. Martin Macek, náš nejlepší motorkář, jede letos opět na Yamaze 450 a letos pod křídly Czech Dakar teamu.
Loni sedmý Zapletal je sice letos přihlášen, opět s Mitsubishi, ale nechal se slyšet, že nemá prachy a jeho stránky se vyjadřují mlhavě, tak uvidíme.
Ve startovce figuruje také jakýsi Vinland Dakar team s jednou Toyotou s Petrem Mikulou za volantem. Žádné další info o této posádce, ani zda skutečně pojede, jsem ale nenašel.
Jako tradičně s velkohubými předsevzetími jede na Dakar Aleš Loprais (Super Production Tatra s motorem Deutz), nicméně na Silk Way dojel třetí a byl poražen pouze Kabirovem na Kamazu a De Rooyem na jeho speciálu Iveco (údajně nejlepší auto vůbec) s tím, že všech dalších 6 Kamazů včetně Čagina nechal na jejich domácí půdě za sebou. Třeba mu to letos zase jednou vyjde.
Člen našeho fora a majitel Land Roverů Tomáš Tomeček startuje opět se svým teamem čítající dvě poctivé a opravdové Tatrovky se vzduchem chlazenými 12-ti-válci Tatra, obě jsou postaveny podle regulí pro speciály třídy Super Production. Jednu řídí Tomáš osobně, druhou Brazilec André de Azevedo, loni 5.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: Dakar 2010
Ještě nějaké ty odkazy.
Tomášovi Tomečkovi můžeme fandit a posílat vzkazy přes jeho web http://www.tomastomecek.cz
Aleš Loprais - http://www.loprais.cz
Czech Dakar Team - http://www.czechdakar.cz
KM Racing - http://www.kmracing.cz
Zapletal - http://www.offroadsport.cz
Český Dakar - http://www.dakar.cz a ofic. stránky Dakaru - http://www.dakar.com
Tomášovi Tomečkovi můžeme fandit a posílat vzkazy přes jeho web http://www.tomastomecek.cz
Aleš Loprais - http://www.loprais.cz
Czech Dakar Team - http://www.czechdakar.cz
KM Racing - http://www.kmracing.cz
Zapletal - http://www.offroadsport.cz
Český Dakar - http://www.dakar.cz a ofic. stránky Dakaru - http://www.dakar.com
Naposledy upravil(a) Neklan dne 26 lis 2009 22:02, celkem upraveno 1 x.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar 2010
ja jeste doplnim http://www.martinmacek.cz/html/informace.html
a mam potesujici zpravu, ze na blogu martina macka bude opet zpravodajstvi pripravovat muj kamarad tomas kocanda, od ktereho loni prebiraly informace i zahranicni zpravodajove. hlavne informace ze zazemi a z techniky tocici se kolem dakaru.
a mam potesujici zpravu, ze na blogu martina macka bude opet zpravodajstvi pripravovat muj kamarad tomas kocanda, od ktereho loni prebiraly informace i zahranicni zpravodajove. hlavne informace ze zazemi a z techniky tocici se kolem dakaru.
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Dakar 2010
Komu budu i letos fandit je nasnadě.Tomu ,který mě svezl a zanechal ve mě nezapomenutelný zážitek. ( a nejen proto )
http://www.lrt.cz/
Jihoamerickému Dakaru 2010 zdar a "Tomášovi obzvlášť "
http://www.lrt.cz/
Jihoamerickému Dakaru 2010 zdar a "Tomášovi obzvlášť "

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Dakar 2010
Zpravodajství na stránkách Martina Macka bylo loni opravdu super. Zapomněl jsem uvést, že s Martinem v Czech Dakar teamu startují ještě na Yamahách také Jan veselý a Roman Krejčí.low píše:ja jeste doplnim http://www.martinmacek.cz/html/informace.html
a mam potesujici zpravu, ze na blogu martina macka bude opet zpravodajstvi pripravovat muj kamarad tomas kocanda, od ktereho loni prebiraly informace i zahranicni zpravodajove. hlavne informace ze zazemi a z techniky tocici se kolem dakaru.
Jinak Tomášovy stránky jsou přístupné jak přes adresu, kterou jsem uvedl já, tedy www.tomastomecek.cz i tu, kterou uvedl RudaK - www.lrt.cz.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- erik
- Příspěvky: 2886
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar 2010
Ja se pridavam tez k poctivym sledovatelum tohoto velkeho cirkusu, ktery je o velkych strojich a chlapech...
Prihlizet zavidu zevnitr bude nas kamos Emo, ktery se zucastni uz podruhe a bude stihat zavod ve vypujcenem F Ranger pick up / za cca 1500 dolacu/- zajimave , co?
T o m a s i , d r z i m e t i p a l c e ...
a Neklane. Nepodivame se tam v r 2011
... s LR a natocit tam dokument . Kama tam jedou- o kulture narodu,o lidech, o prirode... doprd..le , ja bych tam hned jel

Prihlizet zavidu zevnitr bude nas kamos Emo, ktery se zucastni uz podruhe a bude stihat zavod ve vypujcenem F Ranger pick up / za cca 1500 dolacu/- zajimave , co?
T o m a s i , d r z i m e t i p a l c e ...






... s LR a natocit tam dokument . Kama tam jedou- o kulture narodu,o lidech, o prirode... doprd..le , ja bych tam hned jel


Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Re: Dakar 2010
No moc mě Eriku nepokoušej
, jel bych třeba okamžitě, ale žel jsem momentálně totálně švorc a nemyslím, že to bude příští rok jiné
a pokud se konečně pustím do Dědka, k čemuž se už několik měsíců odhodlávám, tak bude ještě hůř.


Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- low
- Admin fóra
- Příspěvky: 4205
- Registrován: 04 led 2007 10:39
- tel.: +420 603462950
- auto: def 110 + L322
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar 2010
sice nejsem neklan, ale myslim, ze by se to nechalo naplanovat a zrealizovaterik píše:a Neklane. Nepodivame se tam v r 2011
![]()
![]()
![]()
![]()
..
http://www.offg.cz expediční poradenství, offroad expedice na míru po celém světě, offroadškola, http://www.offroadskola.cz
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Dakar 2010
low píše:sice nejsem neklan, ale myslim, ze by se to nechalo naplanovat a zrealizovaterik píše:a Neklane. Nepodivame se tam v r 2011
![]()
![]()
![]()
![]()
..


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Dakar 2010
Myslel jsem, že Macháček skončil...asi si to rozmyslel, je opravdu dobrý.
Range Rover 4.6 Mk II
Re: Dakar 2010
2010 UAZ 3164/2003 UAZ 3160/2000 TLC KZJ95/1979 TLC FJ55/1977 TLC 55/1962 ČZ175
Re: Dakar 2010
Mám nějaké doplňující info. Mirek Zapletal definitivně jede - jeho Mitsubishi L200 Strakkar i asistenční kamion Volvo jsou na lodi směřující do Buenos Aires. Dokonce si ještě před vánocemi odskočili na 24h Horas TT do Portugalska v rámci testování nového projektu Hummer H3.
Pak mám jednu info, kterou bych rád poopravil informaci v jednom z mých předchozích příspěvků - McRae Enduro letos posílilo, dostalo TDV8 motor místo loňského 2,7 l TDV6, nicméně všechny vozy McRae na Dakaru jsou úplně novým projektem - jednomístné buggy nové kategorie lightweight, mají pouze 600kg, motor ze sněžného skůtru o výkonu 140k a CVT
bezestupňovou převodovku.
Pak mám jednu info, kterou bych rád poopravil informaci v jednom z mých předchozích příspěvků - McRae Enduro letos posílilo, dostalo TDV8 motor místo loňského 2,7 l TDV6, nicméně všechny vozy McRae na Dakaru jsou úplně novým projektem - jednomístné buggy nové kategorie lightweight, mají pouze 600kg, motor ze sněžného skůtru o výkonu 140k a CVT

Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: Dakar 2010
Další info je ta, že Czech Dakar team jede určitě se dvěma závodními a jednou doprovodnou Tatrou. Ta druhá závodní, kterou bude řídit Martin Kolomý vypadá úplně stejně jako ta Spáčilova, akorát je žlutá. V podstatě to vypadá, že všichni přihlášení Češi jedou.
A ještě jedna zajímavost - Dakar se již pravděpodobně v ročníku 2011 vrátí do Afriky!
A ještě jedna zajímavost - Dakar se již pravděpodobně v ročníku 2011 vrátí do Afriky!
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- erik
- Příspěvky: 2886
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar 2010
Taky jsem to zaslechl. Uz v rijnu na testech. No cas ukaze... Mne by ta Afrika vyhovovala.. asiNeklan píše:Další info je ta, že Czech Dakar team jede určitě se dvěma závodními a jednou doprovodnou Tatrou. Ta druhá závodní, kterou bude řídit Martin Kolomý vypadá úplně stejně jako ta Spáčilova, akorát je žlutá. V podstatě to vypadá, že všichni přihlášení Češi jedou.
A ještě jedna zajímavost - Dakar se již pravděpodobně v ročníku 2011 vrátí do Afriky!


Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Dakar 2010
No pro mě by ta Afrika byla taky jednodušeji dosažitelná ... 

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- erik
- Příspěvky: 2886
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar 2010
neni se potreba se toho bat...RudaK píše:No pro mě by ta Afrika byla taky jednodušeji dosažitelná ...
Jeden z prikladu je ten, ze p. Carbol / nekteri, kdo ovladaji politiku ci politiky ze SM kraje vi, kdo to je/, tak ten se vydal a uspesne dokoncil putovani s Dakar zavodem a to s Freeckem. Jen spojka trochu vic horela , no nadchlo ho to a po prijezdu si koupil D3...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Dakar 2010
erik píše:neni se potreba se toho bat...RudaK píše:No pro mě by ta Afrika byla taky jednodušeji dosažitelná ...
Jeden z prikladu je ten, ze p. Carbol / nekteri, kdo ovladaji politiku ci politiky ze SM kraje vi, kdo to je/, tak ten se vydal a uspesne dokoncil putovani s Dakar zavodem a to s Freeckem. Jen spojka trochu vic horela , no nadchlo ho to a po prijezdu si koupil D3...
A udělal dobře....


p.s. já myslel,že to je blíž ( ta Afrika )

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Dakar 2010
Jinak včera bylo v TV,že jede do J.Ameriky nejpočetnější zastoupení závodníků z ČR. 

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "