
Použité 2x 12V 55Ah = Celkem 12V 110Ah ( orig. 12V 90Ah ) Doufám,že to bude fungovat

Moderátor: Miky_CZ
merlin píše:Hezká práce,
jenom proč si dal hlavní slabší než originál? Měl si k tomu nějaký důvod?
merlin píše:takže jedna startovací a druhá trakční?
Stavros píše:je to nahodou pekne udelany, libi se mi to, je videt, ze mas Milosovu skolu. Ja sem asi nemam davat obrazek mojich baterek, kazda jina, jiny napeti a jedna podlozena dvema prkynkama a druha nejakym kusem plastu?
Stavros píše:ja bych taky chtel ty zlutaky, ale nemam na to chechtaky, jsem totiz zenatej, stastne.
DanoDEF píše:... Rudo parada este by to chcelo ten kabelovy zväzok do ciernej pasky takej co sa pouziva v motorovom priestore teda nie obycajnu plastovu
MadTom píše:Rudo,
máš nějak řešené rozpojení baterek ve chvíli kdu auto stojí? Aby se nevzájem nevybíjely, nebo spoléháš na to že jsou stejné?
MadTom píše:On by v principu ten solenoid měl stačit - je potřeba aby ta druhá baterka byla připojená jenom pokud alternátor dobíjí (automaticky) a ručně pokud človět potřebuje (startování, naviják, ...). Asi to bude chtít nějakou elektroniku.