Ne a ne chytnout
Moderátor: Safraporte
Ne a ne chytnout
Ahoj, potřebuji poradit. Vyměnil jsem svíčky, hadičky na přepadech, dal nový palivový filtr, hadice od filtru k čerpadlu a myslím, že padá nafta. Někdy je problém nastartovat po třech hodinách, někdy chytne na otočení. Dlouho točí. Díky
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ne a ne chytnout
Co to máš za motor ?
Re: Ne a ne chytnout
Motor je 2.0 Di r.v.2001 najeto 97000km.
- macejky1
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ne a ne chytnout
Mel jsem stejný problém. Na 80% to bylo ventilem v cerpadle. Nejjednodussí pomoc je namontovat pred cerpadlo kvalitní elektroventil kterej ti naftu podrzí. Mám to tak uz skoro rok a v pohode.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
Re: Ne a ne chytnout
Díky za pomoc. Lze nějak zjistit, že to dělá ten elektroventil?
Někdy naskočí okamžitě a to stojí přes noc. Jindy nenaskočí po dvou hodinách.
Někdy naskočí okamžitě a to stojí přes noc. Jindy nenaskočí po dvou hodinách.
- macejky1
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ne a ne chytnout
To je tezko ríct ale jestli más vsechno ostatní v pohode ( zhavice, tlaky, vstriky, ... ) a cas od casu hlavne po delsím stání ti auto nastartuje az po delsím tocení tak ti opravdu nejspís padá nafta. Prvne bych zkontroloval vsechny hadicky a potom bych zkusil pridat na hadice pred cerpadlo dodatecnej ventil ( v dobrým servisu ti ho tam namontujou na zkousku zadarmo ). Jestli problém zmizí tak je vyhráno, jestli ne tak ten ventil zase vyndách a budes hledat dál.milča píše:Díky za pomoc. Lze nějak zjistit, že to dělá ten elektroventil?
Někdy naskočí okamžitě a to stojí přes noc. Jindy nenaskočí po dvou hodinách.
Jeste se tak zeptám, nekourí ti to po nastartování - bílej dým. To by byly zhavice.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
-
- Příspěvky: 15214
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Ne a ne chytnout
Pokud už to tam není, tak do naftových hadic vložit kus průhledné hadice - je tam potom pěkně poznat, jestli nafta spadla.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Ne a ne chytnout
Každopádně díky za rady hadici od filtru k čerpadlu dám pruhlednou aby bylo videt na naftu , jen musim říct , že včera i dnes ráno chytil na otočení s dvojím nažhavením o víkendu jsem zkoušel veškeré hadice a zjistil jsem , že zpátečka do nádrže je ukončena rychlospojkou a nasazena na trubičce a ta byla mírně mastná rychlospojku jsem vyřadil a nasadil hadici rovnou na trubku ted je vše úplně suché autem jezdí do zaměstnaní manželka , tak kdyby přišel opet horší start , tak zjistí zda kouří nebo ne . Je možné , že jedna svíčka blbne ? Aby jednou vynechala? Ještě jsem se stím nesetkal prostě bud sla nebo ne . žhavení je dostatečně dlouhé ještě po zhasnutí kontrolky to je asi 5sekund po ránu ještě dožhavuje zatím díky.
Re: Ne a ne chytnout
Měl sem ten samej problém a dělal to elektro ventyl na čerpadle je vepředu s jednim kablikem.Mužeš ho vyskoušet tak že zapneš kliček zapalováni a napumpuješ pokud chytne na otočení mohlo by to byt ono cena ventylu kolem 400 kč a nechá se koupit v autodilech (kely,beneks atd.)a vyměna taky bez problemu.